ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אהבת אמת: 4 סיבות לתת קנאביס כמתנת יום הולדת

שתפו את החברים

כולנו מנסים להיות מקוריים, מיוחדים ומפתיעים כשאנחנו קונים מתנה. בדרך כלל זה נגמר בשעות מבוזבזות בקניון, או הגעה למסיבה בידיים ריקות. כדי לא לעבור את אותם ייסורים בפעם הבאה, מצאנו לכם 4 סיבות מצוינות להעניק לחתן או כלת השמחה את…

כולנו מנסים להיות מקוריים, מיוחדים ומפתיעים כשאנחנו קונים מתנה. בדרך כלל זה נגמר בשעות מבוזבזות בקניון, או הגעה למסיבה בידיים ריקות. כדי לא לעבור את אותם ייסורים בפעם הבאה, מצאנו לכם 4 סיבות מצוינות להעניק לחתן או כלת השמחה את מה שאתם הייתם רוצים לקבל בעצמכם – וויד!

1. קנאביס מחבר בין אנשים

זוהי עובדה ידועה. יש משהו בלהעביר את הג’וינט מיד ליד שיוצר מן חיבור אמיתי בין כל היושבים בחדר. לא פעם ולא פעמיים יצא לנו לשבת עם זרים, שבמצב אחר אין סיכוי שהיינו מדברים איתם.בקנאביס יש משהו שפתאום גורם לנו להתעניין באדם שמולנו, לרצות לפתח איתו שיחה.
 
ימי הולדת מתחילים בטקס קבוע – אומרים שלום למעט חברים מוכרים ואז מסתכלים סביב ורואים אנשים שבחיים לא חשבנו שקיימים אפילו. במקרה כזה, נדלקים כמה ג’וינטים, עוברים בין כל החבר’ה,  ומהר מאוד כולם הופכים למשפחה. לפחות לערב אחד.
 

2. לעומת פרחים אחרים, פרחי קנאביס נשמר לאורך זמן 

כולנו מכירים את זה, שכשהולכים ליום הולדת ובעיקר של בחורה – יש מנהג עתיק שכזה, להביא פרחים. אז נכון, פרחים הם יפים, מריחים טוב ומוסיפים צבע לבית. אבל הבעיה העיקרית בפרחים, זה שאי אפשר להנות מהם לאורך הרבה זמן. הם נובלים מאוד מהר, ולאחר מספר ימים כל שנותר לנו מהמתנה, זה עלים יבשים שמתפזרים בכל הבית.
 
אז למה שלא נפנק את ילד היום הולדת בפרחים משודרגים? גם הם יפים מאוד ומריחים טוב, רק שלהם יש עוד 2 יתרונות גדולים נוספים: קודם כל, הם לא נובלים. והם נשמרים לנו בצנצנת לאורך הרבה יותר זמן. בנוסף, אפשר לעשן אותם ולהנות מההשפעה המדהימה שיש לקנאביס להציע. ועל הדרך תהפכו לחבר שלכם את יום ההולדת לשמח יותר. 
 
עציץ קנאביס
אם כבר פרח ליום ההולדת – עדיף קנאביס
 

3. לקנאביס אין תופעות לוואי 

לכן אין כמעט שום סיכוי שפתאום באמצע חגיגות יום ההולדת תצטרכו לעזוב הכל וללכת לעזור לחבר שלא יכול להפסיק להקיא. מי מאיתנו לא מכיר את המצבים האלה שנהנים ממוזיקה טובה, משיחות מעניינות עם אנשים, ופתאום מסתכלים הצידה, ורואים שיש חבר אחד שמתנדנד, צריך עזרה, צריך להקיא או סתם צריך שיעזרו לו לעמוד ישר.
 
אז חברים יקרים, עם קנאביס זה לא יקרה. אם יהיה איתכם חבר לא מנוסה, או חבר שסתם עישן קצת יותר מדי – במקרה הכי גרוע, תוכלו להשכיב אותו לישון או להזמין לו מונית ולדעת שהוא יגיע הביתה בבטחה. 
 

4. מקנאביס אפשר להכין עוגת יום הולדת 

זה כבר תלוי בכמה קנאביס החלטתם להביא לחבר במתנה. אך במידה ויש שם כמות מספקת – מעבר לזה שאפשר לעשן אותו בכיף , אפשר לפנק את החבר שלכם בעוגת יום הולדת משגעת שתקפיץ לכולם את מצב הרוח לשמיים. כמו שאומר השיר המפורסם: ” אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה”.
 
עוגת קנאביס
עוגה עם קנאביס – ליום הולדת שמח יותר
 
אתם כמובן יכולים להתעלם מההמלצה שלנו ולהתעקש על שוקולדים, דובים, בשמים או גיפט קארד שיעביר את הבעיה לידיים של ילדי היומולדת. אבל בעולם כזה שבו הכל זמין, נגיש וזול מתמיד, עוד יותר ברור שהעיקר הוא הכוונה.
 
אם הכוונה שלכם היא באמת לשמח את מי שחוגג – יש רק פרח אחד ירקרק שיעשה את העבודה.
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אורי |

    יאללה נולדתי בינואר חברים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות