ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

פרח נתתי לנורית – מתנות ירוקות ליום האהבה

שתפו את החברים

  יום האהבה כבר בפתח, ואיתו גם השאלה: מה לקנות ליקיריכם הסטלנים לרגל יום האהבה הבינלאומי? אז בין אם התקציב שלכם מספיק לקליפר חדשה או לגיחה רומנטית לאמסטרדם, זה הזמן לצלול אל מעמקי האינטרנט ולגלות אחת ולתמיד – באיזו מתנה…

 

יום האהבה כבר בפתח, ואיתו גם השאלה: מה לקנות ליקיריכם הסטלנים לרגל יום האהבה הבינלאומי? אז בין אם התקציב שלכם מספיק לקליפר חדשה או לגיחה רומנטית לאמסטרדם, זה הזמן לצלול אל מעמקי האינטרנט ולגלות אחת ולתמיד – באיזו מתנה בני הזוג שלכם יתאהבו?

אמנם מרגיש כאילו השנה רק התחילה, אבל פברואר כאן ובענק. אפשר כבר להריח את הורדים שנמכרים במחיר מופקע ברחובות, לחזות בדובונים ורדרדים וקיטשיים שצצים מכל עבר ולרייר על אריזות הבונבוניירה שנחטפות כמו לחמניות חמות.

כן, יום האהבה קרב ובא, ואם אתם בזוגיות ועדיין אין לכם מתנה – כדאי שתעבדו על להשיג אחת, כי יש לכם פחות מ-24 שעות. לא בקטע מלחיץ, אבל יאללה.

5 רעיונות למתנות ירוקות, קלילות ורומנטיות ליום האהבה:

בהנחה שחזיתם מראש את חוסר היעילות של דואר ישראל ואת הכישרון הנשגב שלכם לדחיית מטלות, כדאי שתתחילו לחשוב על דרך מתוקה לפנק את מי שאתם אוהבים. אגב, אם במקרה התברכתם בזוגיות מעושנת במיוחד, הנה כמה רעיונות למתנות שיעשו לכם חג מלא באהבה.

1. שתבוא ברכה על ראשך (ואפשר גם ג’וינט קטן)

אנשים של מילים לרוב פחות טובים בלבחור מתנות. אבל הם מפצים על כך בברכות הכי שנונות, מרגשות ומשעשעות שיש.

סיור קצר במחלקת הברכות האינטרנטית מראה לנו שקיימים כרטיסי ברכה כמעט לכל מאורע – מחתונת כלבים ועד לברכות המותאמות אישית לאסירים. לכן, לא מפתיע לגלות שתעשיית כרטיסי הברכה הענפה מצאה את דרכה גם אל תרבות הקנאביס.

כרטיס ברכה של kushkards
שאו ברכה ועשנו את השאר

חברת ‘קושקארדס‘ (Kush Kards), הידועה גם כ”הולמארק של הקנאביס”, היא חברה המתמחה בכרטיסי ברכה סטלניים. הכרטיסים של החברה מתאפיינים בצבעים עליזים ומשחקי מילים משעשעים, וכמובן גולת הכותרת – תא קטן בכרטיס שאליו ניתן (ואף מומלץ) להשחיל ג’וינט.

מהדורת יום האהבה של 2018 כבר נחתה באתר, והיא מדליקה במיוחד.

2. איך שפייסל מתגלגל לו – אוריגמי ירוק

אלופים בלגלגל? החברים כבר מעבירים לכם את הקססונית מבלי לשים לב? אפילו התפעלו מהכישורים שלכם באמנות ויצירה בכיתה ג’? ידוע שהדרך לליבו של סטלן עוברת דרך הריאות, וכמובן תלויה גם באיכות הגלגול של הג’וינט.

עם קצת דמיון, התמדה והרבה סרטונים ביוטיוב, תגלו שאין גבול לדרכים בהן ניתן להפוך פייסל ממשהו בנאלי ליצירת אמנות של ממש, מפילטר בצורת לב ועד לבלאנט שנראה כמו ורד. אז אם אתם מתלבטים איזו צורה הכי מגניבה, פשוט תשאלו את עצמכם – למה או או כשאפשר גם וגם?

3. לא כל הנוצץ זהב – אבל אפשר גם תכשיט שימושי

מה הדבר היחיד יותר טוב מלקבל תכשיט במתנה? לקבל תכשיט פרקטי במתנה. במיוחד אם הוא מיועד לחובבי הצמח, ומי אנחנו שנסרב לקבל מתנות שוות בחינם?

בין אם אתם קונים את המתנה לפאשניסטה או להיפי, מישהו כנראה כבר חשב על האביזר הנלווה שישלים להם את הלוק וגם יתאים לשגרת העישונים שלהם.

לתזמן את העישון: שעון גריינדר

זה הזמן להציג את השעון-גריינדר, אחת ההמצאות השימושיות והנחשקות, או לחלופין תוכלו להעניק להם שרשרת עם תליון נפתח שבתוכו מונח פרח קטן וריחני.

זמין בכל מקום: צמיד פייפ

גאדג’ט מדליק ודקורטיבי נוסף הוא צמיד אשר מתפקד גם כמקטרת. צמידי מקטרות נמכרים במזרח ולרוב עשויים מהמפ (קנבוס), מה שאומר שהם אינם מכילים THC. אך במידה ואתם לא מתכננים לשהות בהודו בחצי השנה הקרובה, קיימים גם מבחר דגמים ממתכות שונות.

4. תגזימו, תשקיעו, תשתגעו – צאו מפרופורציה!

זכיתם בלוטו והוצאתם רק חצי ממנו על וויד? בא לכם לעשות מחווה גרנדיוזית? יש לכם יותר מדי כסף לבזבז? גם עבורכם יש לנו פתרון!

חברת אביאן (Avianne) חשבה על כל הסטלנים שנותנים בגדול או לא נותנים בכלל, ומצאה את המתנה המושלמת בדיוק עבורכם:

תליון בצורת קנאביס
תליון קנאביס מזהב לבן ויהלומים. יוקרה ירוקה

תליון יוקרתי בצורת קנאביס. התליון עשוי מזהב לבן ויהלומים, ואפילו נמכר כעת במחיר מבצע מיוחד – רק 5,573$! המחיר המקורי, למקרה שתהיתם, הוא כמעט פי שלושה מסכום זה.

5. אל תעופו גבוה מדי על ההיי – תישארו הגיוניים

רוצים להרגיש כמו מיליונרים מבלי למשכן כלייה? גם עשירים אפשר להיות בזול.

אפשר להצטנע ולקנות להם ניירות גלגול אשר עשויים מזהב (24 קראט, כמובן). הניירות נמכרים בבודדים, בזוגות, או באריזות מתנה. מחירם נע בין 14 דולר (לקונוס מגולגל מראש) ועד ל-85 דולר עבור “המטיל” – קופסה בצורת מטיל זהב המכילה מוצרים שונים של החברה.

לא משנה מה קניתם, תזכרו שהעיקר זה הכוונה, ומלבד חפצים אפשר גם לכבד את יקיריכם בג’וינט של 16:20 ובהרבה חום ואהבה. שיהיה לכם חג שמח, מלא לבבות וסטלה טובה, ושתמיד יהיה לכם את האחד לעשן איתו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות