ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מונרוק

מונרוק  (Moonrock) – הקוויאר של הקנאביס

שתפו את החברים

לפי השם כבר אפשר להבין במה מדובר, ‘אבני הירח’ או מונרוק – Moonrock כפי שהם נקראים – הם הפרחים הכי קרובים שיש למיצוי, אבל מכילים את כל פרופיל החומרים הפעילים של הצמח (אפקט הפמליה) ובריכוז גבוה במיוחד. ה-Moonrock לא מוגדר…

לפי השם כבר אפשר להבין במה מדובר, ‘אבני הירח’ או מונרוק – Moonrock כפי שהם נקראים – הם הפרחים הכי קרובים שיש למיצוי, אבל מכילים את כל פרופיל החומרים הפעילים של הצמח (אפקט הפמליה) ובריכוז גבוה במיוחד. ה-Moonrock לא מוגדר כזן אלא דווקא כמוצר צריכה בדומה לפרחים, חשיש, או דאב.

מונרוק הם ‘הקוויאר של הקנאביס’ והם הצורה החזקה ביותר בעולם של פרחים שניתן למצוא כיום, כשפוטנציאל החומרים הפעילים בפרחים רגילים יכול להגיע עד 35% ממשקל הפרח, פרחים אלו יכולים להיות בעצמה כפולה מכל פרח אחר שאנחנו מכירים.

מה זה ‘מונרוק’?

ה’מונרוק’ הם פרחים איכותיים במיוחד שנטבלים בשמן קנאביס ולאחר מכן מצופים גם ב’אבקת טריכומות’ (נהוג להיקרא גם אבקנים). פרח כזה מכיל כמות גדולה במיוחד של חומרים פעילים, ורק מהמראה ניתן להבין שמדובר במשהו מיוחד.

לצורך העניין דמיינו קינוח על בסיס שוקולד טבול בעדשים ובפצפוצי שוקולד, מצופה בריבת שוקולד ואוראו או כל קינוח מוגזם אחר שיצא לכם לראות, כזה הוא המונרוק – חגיגה של טעמים וחומרים פעילים, הקרם דה לה קרם של מוצרי הקנאביס.

בארצות הברית ניתן למצוא חברות שמתמחות בייצור פרחי מונרוק, כמו Caviar Gold שמיוצר בריסוס אבקנים עם מכונת אוויר כדי ליצור פיזור שווה על כל הפרח ולמראה אחיד. גם המונרוק של “Kuruptz MoonRocks” ששיך לראפר קורופט עשוי מזן Girl Scout Cookies ומכיל כ-51.2% THC ומעט CBD.

איך מעשנים מונרוק?

לא כדאי לכם להכניס את הפרח לגריינדר שלכם, מפני שזה יכול לפגוע בטריכומות (קיף) שהוא מצופה בהם, ולהפחית מהתחושה הפוטנציאלית. טפלו בו בעדינות ומומלץ לא להגיע למגע ישיר עם הפרח בידיים מכיוון שאתם תסירו ממנו את ה’אבקנים’.

בגלל תהליך ההכנה מסובך יחסית, והעלות של החומרים שהוא מכיל (אבקנים ושמן), מחיר גרם אחד של מונרוק נע בין 100 ל-200 שקלים לגרם אחד.

פרחי מונרוק

על מנת לקבל את החוויה הטובה ביותר כדאי להשתמש במקטרת (פייפ) או פשוט לצרוך אותו כפי שהוא וופורייזר (מאדה), בבאנג או בבלאנט.

כל מה שצריך כדי להכין מונרוק זה פרח, אבקת טריכומות, ומיצוי קנאביס

ככל הנראה לא תמצאו אותו בטלגראס או אצל הדילר המקומי, אבל תמיד ניתן להכין מונרוק בבית מהשאריות שבגריינדר וממיצוי רוזין, שניתן גם הוא להכנה בקלות בכל בית רק תזכרו לחמם את המיצוי לפני שאתם עוטפים בו את הפרח כדי שיגיע למצב נוזלי יותר.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. Ido medina |

    אני יודע המון רוק שאני עשנתי הוא אורגינל עים הכושים זה 98 אחוז thc

שינוי גודל גופנים
ניגודיות