ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
האם רשת 'פאפיז' סוחרת בקנאביס בטלגרם?

האם רשת ‘פאפיז’ סוחרת בוויד בטלגרם?

שתפו את החברים

בשבועות האחרונים פועלת קבוצת טלגרם חדשה המתהדרת בשם ובלוגו של רשת מוצרי העישון ‘פאפיז’, ובה מופיעות גם תמונות של אחד מהפרצופים המוכרים ביותר שמזוהים עם הרשת – גילי מוסינזון – בתוך מודעות המציעות קנאביס לציבור הרחב. האם רשת ‘פאפיז’ סוחרת…

בשבועות האחרונים פועלת קבוצת טלגרם חדשה המתהדרת בשם ובלוגו של רשת מוצרי העישון ‘פאפיז’, ובה מופיעות גם תמונות של אחד מהפרצופים המוכרים ביותר שמזוהים עם הרשת – גילי מוסינזון – בתוך מודעות המציעות קנאביס לציבור הרחב. האם רשת ‘פאפיז’ סוחרת בקנאביס בטלגרם? אולי לא, אבל מי השתלט להם על השם?

רשת מוצרי העישון ‘פאפיז‘ (Puffiz) הפועלת בת”א ובמספר ערים נוספות בארץ כחלק משיתוף פעולה עם רשת ‘הידרושופ‘, זוכה בשבועות האחרונים לפרסום מפוקפק על ידי גורם לא ידוע באפליקציית טלגרם.

כחלק מגל הקבוצות החדשות שהתחילו לפעול בשוק הסחר המקוון בקנאביס לאחר המכה שחטפה ‘טלגראס’, צצה וצמחה לה קבוצה חדשה המתהדרת בשם ואפילו בלוגו של רשת מוצרי העישון, ומציעה לכאורה את המוצר המשלים היחיד שרשת ‘פאפיז’ אינה מספקת במציאות: וויד.

כידוע בעולם הפרסום, אין דבר כזה פרסום שלילי, אבל במקרה של רשת המספקת בעיקר אביזרים לצרכני קנאביס ייתכן כי הפעם מדובר בפרסום שהוא על גבול הטעם הטוב.

קהילת 'פאפיז' - סניף אלקטרוני או קבוצה מחתרתית?
קהילת ‘פאפיז’ – סניף אלקטרוני או קבוצה מחתרתית?

שמה של הקבוצה, ‘פאפיז – Puffiz’, והלוגו המתנוסס בראש כל הודעות המערכת שנשלחות בה, הם אפילו לא הסוף. בראש הודעות המכירה וה”תפריטים” שמקבלים החברים בקבוצה, מופיעה גם תמונה של גילי מוסינזון, שחקן הכדורסל לשעבר שנחשב ל”פנים” של הרשת.

בקבוצה מתבצע סחר חופשי בקנאביס במודל דומה לזה של שאר קבוצות הטלגרם העצמאיות, בהן סוחר אחד או יותר מפעילים כמה שליחים כדי לשרת כמות גדולה של לקוחות מכל מרכז הארץ.

קבוצת ‘פאפיז’ מתחייבת לספק לכל לקוחותיה וויד איכותי ברמה גבוהה, במחירים הוגנים ועם שירות מצוין, מה שלפי ביקורות הגולשים כנראה אכן קורה. אבל האם באמת מדובר בשירות של הרשת עצמה, או במקרה של רכיבה על המותג?

‘פאפיז’ עברו למכור וויד?

מבדיקה ראשונית של כמה דקות, עולה כי קבוצת הטלגרם מתיימרת לפעול בתור “סניף אלקטרוני” של הרשת, שאינו מוגבל להנחיות הרשמיות ולחוק שמונע מכירת וויד הסניף הרשת בת”א.

מנהל הקבוצה אפילו מזדהה בשם גילי, על שמו של גילי מוסינזון שהיה אחד השותפים ברשת בתחילת דרכה, ומשתמש בפרסום היחסי שיש לשמו ופניו של שחקן הכדורסל לשעבר כדי לקדם ולשווק את הקבוצה לאלפי לקוחותיה.

“שלום כאן גילי מפאפיז, וברוכים הבאים לקהילת פאפיז”, כותב מנהל הקבוצה – דרך שם המשתמש גילי_מוסינזון – בהודעה הנעוצה בראש הקבוצה ומיועדת בעיקר לחבריה החדשים. הוויד שהוא מוכר, כך לדבריו, נושא את סימן האיכות של הרשת.

האם רשת 'פאפיז' סוחרת בקנאביס בטלגרם?
הרשת מוסרת: “כנראה מחווה למותג”

אז במה למעשה מדובר? ככל הנראה לא באמת נפתח סניף אלקטרוני וחופשי של רשת ‘פאפיז’, אלא פשוט אחת מקבוצות הטלגרם הוותיקות יותר שעברה הסבה למותג חדש.

מבדיקה שערכנו עם רשת ‘פאפיז’ (האמיתית) מדובר ככל הנראה בניצול או מחווה לשם הקליט, והסבה שלו למטרה לשמה הוא מיועד בתיאוריה במציאות של לגליזציה. הרי בסופו של דבר, כך לדברי מנהלי הרשת, שם אמורים להימכר לבסוף כל מוצרי העישון.

מנהלי הרשת מסרו כי אין כל קשר בינם לבין קבוצת הטלגרם שנושאת את שם הרשת או לבין כל פעילות כזו או אחרת שמתבצעת בה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. גוגול בורדלו |

    אז בעצם אתם אומרים שפעם אחרונה קניתי וויד מבנימין נתניהו?????!?!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות