ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שמן לשימוש וגינאלי

שמן קנאביס לשימוש במיטה – הסוד שכל אחת צריכה להכיר

שתפו את החברים

נשים רבות הגיעו עד היום עם עצמן להחלטה שהן מעוניינות לשדרג את חיי המין שלהן. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת שמן קנאביס לשימוש וגינלי – המצאה שהטריפה נשים בכל העולם. מעבר להקלה בכאבי המחזור החודשיים, השמן הזה מבטיח הנאה…

נשים רבות הגיעו עד היום עם עצמן להחלטה שהן מעוניינות לשדרג את חיי המין שלהן. אחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת שמן קנאביס לשימוש וגינלי – המצאה שהטריפה נשים בכל העולם. מעבר להקלה בכאבי המחזור החודשיים, השמן הזה מבטיח הנאה מרובה יותר בזמן קיום יחסי המין ובהחלט יכול לספק גם זמן איכות מטריף חושים עם עצמך, והכל בהכנה ביתית. מדריך קצר: כיצד מכינים את השמן ואיך בדיוק משתמשים בו?

ישנן המון נשים שלא מסתפקות בחוויות מיניות שגרתיות ומעוניינות לצוד אחר ריגושים חדשים על מנת לשדרג ולעניין את חיי המין שלהן ולהכניס אווירה הרבה יותר סקסית למיטה.

מעבר לצעצועים, חומרי סיכה וג’לים בטעמים למיניהם, לאחרונה פרץ לשוק מוצרי המין שמן קנאביס לשימוש וגינלי, שנועד (וגם מצליח, מניסיון) לספק לנשים חוויה מינית מטריפה עם עצמן או עם בני זוגן. מדובר בשמן אכיל ולא מסוכן, שמשווק תחת מספר מותגים שונים כמו למשל ‘Foria’, אך ניתן בקלות להכין אותו גם בבית.

שמן קנאביס לשימוש במיטה
שמן קנאביס – מכניס טירוף חושים לחדר המיטות

לכל הנשים בקהל אשר מחפשות דרכים לגוון וליהנות יותר בין הסדינים, שמן קנאביס לשימוש וגינלי יכול להציע לכן חוויות ושדרוגים במיטה שיגרמו לכן פשוט להתאהב בו. מעבר להקלה משמעותית בכאבי מחזור וכאבים נוספים שצצים להם בזמן קיום יחסי המין, לשמן זה יש את היכולת להעצים את התחושות ולגרום לכל מגע להיות נעים ומורגש הרבה יותר.

בנוסף, אינספור נשים מדווחות על חווית אוננות יוצאת דופן כאשר הן מורחות מעט מהשמן על איבר המין, מה שמאפשר גם לנשים רווקות או לכאלה שאינן מחפשות שותף לחוויה המינית, ליהנות בצורה יוצאת דופן גם לבד.

רוצות גם? ככה תכינו שמן קנאביס לשימוש וגינלי בקלות בבית:

שמן קנאביס לשיפור חיי המין – איך מכינים?

תהליך ההכנה של שמן קנאביס לשימוש וגינלי הוא פשוט ביותר, ודורש מעט מאד מרכיבים:

רכיבים: (היחס הוא 1 גרם של קנאביס ל-100 מ”ל שמן קוקוס)

  1. תפרחת קנאביס (ככל שהזן יהיה בעל אחוזי THC גבוהים יותר, כך ההשפעה של השמן תהיה חזקה יותר)
  2. שמן קוקוס 
  3. כיריים או כירה חשמלית
  4. צנצנת זכוכית
  5. מרית
  6. מדחום לבישול – ניתן לקנייה בכל חנות מוצרי בישול ואפייה
  7. חיתול בד או מסננת צפופה מאד

אופן ההכנה:

1. תחילה, יש להמיס 100 גרם של שמן קוקוס בסיר על חום בינוני תוך בחישה קלה על מנת שלא יישרף. כשהשמן נמס לחלוטין, העבירו לאש קטנה.

2. גרסו גרם אחד של קנאביס בעזרת גריינדר (מטחנת תבלינים) והוסיפו אותו לתוך שמן הקוקוס הנוזלי.

3. בשלב זה, חשוב שתדעו שיש המון זמן המתנה, לאורכו תהיו צריכים להיות נגישים וזמינים תמיד כדי לערבב את השמן מעט כל כמה דקות. יש לבחוש את תפרחת הקנאביס בעזרת מרית יחד עם שמן הקוקוס לאורך מינימום 3 שעות, בטמפרטורה שלא תעלה על 110 מעלות צלזיוס.

שמן קוקוס ומחלות חניכיים
שמן קוקוס – בסיס מצוין לשמן קנאביס

בשלב זה, יש להקפיד על בחישה כל מספר שניות, על מנת שהקנאביס לא יישרף ויידבק לתחתית. אם לא תערבבו במשך יותר מכמה דקות, אתם עלולים להרוס את כל השמן.

4. לקראת סיום הבישול של השמן, הכינו צנצנת נקייה ויבשה. לאחר שהתערובת חלקה ומעט צמיגית, סננו את מה שבחשתם דרך המסננת (עדיף חיתול בד בשל הצפיפות הגבוהה) לתוך הצנצנת.

לאחר סיום ההכנה, יש לאפסן את השמן בתוך צנצנת אטומה לחלוטין, במקום חשוך וקריר ובטמפרטורה של עד 24 מעלות. שימו לב ששמן קוקוס נוטה להתקשות בטמפרטורה קרירה, ולכן במידה ותרצו להשתמש בשמן ותראו שהוא קשיח, תוכלו לגרד ממנו מעט, לחמם בעזרת האצבעות ולמרוח על המקום המבוקש. 

איך משתמשים בשמן? לבד או ביחד, פשוט למרוח

הוראות השימוש בשמן זה הן פשוטות מאוד: תוכלו לבחור בכל דרך שהכי מתאימה לכן, החל ממריחת מעט מהשמן ישירות על איבר מינך (באזור הדגדגן ומעט מטה) ועד מריחתו על איבר המין של הפרטנר שלך למיטה, או אפילו גם וגם.

על אף שהמוצר מיועד למריחה על איבר המין הנשי, חשוב לציין כי ניתן גם להשתמש בשמן על מנת לשדרג את החוויה האוראלית שלכם. מדובר בשמן אכיל, ולכן תוכלו להרגיש את תחושת ה’היי’ גם דרך הפה. 

שמן קנאביס לשימוש אוראלי
סקס אוראלי: הרבה יותר טוב עם קצת שמן קנאביס

השימוש בשמן זה אינו מוגבל תחת איסור מסוים או הגבלות, בדיוק כמו כל מוצר קנאביס אחר שאינו כולל תוספים פעילים חיצוניים. עם זאת, חשוב להשתמש קודם כל במעט שמן, ולהרחיב את השימוש לאט לאט.

הסיבה שיש לעשות בשמן קנאביס שימוש זהיר כי שמדובר בתוצר קנאביס חזק ועשיר בחומרים פעילים. מה שעושה קצת השפעה למישהו אחד עלול לעשות יותר מדי השפעה למישהו אחר, ואם אי פעם ניסית להיכנס לסיטואציה מינית שיכורה לגמרי, את יודעת כמה זה יכול להרוס את האווירה.

בהצלחה בשימוש, וחווית מיטה (או בחוץ, תנסו גם) נעימה לכולן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 11

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. דניאלה |

    שילוב של קנאביס וסקס הוא שילוב מטריף!!!

    1. אלוף חדר המיטות |

      יס בייבי

  2. סמדר |

    חשוב לזכור ששמן וקונדומים לא הולכים ביחד, אז כדי להמנע מהריון יש צורך באמצעי מניעה אחר, וכדי להמנע ממחלות כדאי ששניכם תבדקו

    1. ג'וני סלומון |

      אכן נכון, אלא אם כן מדובר ב”שמן” שהוא למעשה נוזל סיכה על בסיס מים. בכל מקרה בדיקות זה חובה בכל מצב, תמיד לפני ולא אחרי…

      1. יהודה |

        למה להרוס את החגיגה…

  3. D |

    https://www.foriawellness.com/
    החומר הכולל את הסם, רק במדינות מסויימות בארהב.
    ללא, שם במשלוח לארץ.

    1. נטחני |

      האם אפשר להשתמש בשמן גם בסקס אנאלי?

      1. יניב |

        ברור!!
        יש שמן ישראלי מאוד מומלץ מבוסס על קנאביס
        https://www.myshemen.co.il/?aff=20

    2. יניב |

      יש מוצר ישראלי שמיוצר בארץ

      https://www.myshemen.co.il/?aff=20

  4. יואב |

    קנתי את השמן הזה ברשת סקס סטייל אחד הנדירים
    https://www.sexstyle.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%A7%D7%A0%D7%90%D7%91%D7%99%D7%A1-shemen-amor

  5. ניקו |

    שאלה.
    האם ניתן להתיז גם על איזור פי הטבעת?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות