ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ג'ונגל בחצר - תחרות עץ הקנאביס הגדול של אוקטובר

ג’ונגל בחצר – תחרות עץ הקנאביס הגדול של אוקטובר

שתפו את החברים

חודש אוקטובר מסמל את בואה של תקופת הקציר עבור אלו המגדלים קנאביס בחוץ תחת השמש (אאווטדור), ובשוק הקנאביס החוקי בארה”ב של 2018 זהו גם הזמן לערוך בפעם הראשונה את תחרות “עץ הקנאביס הגדול ביותר”, בה מתחרים מגדלים מקצועיים רבים על…

חודש אוקטובר מסמל את בואה של תקופת הקציר עבור אלו המגדלים קנאביס בחוץ תחת השמש (אאווטדור), ובשוק הקנאביס החוקי בארה”ב של 2018 זהו גם הזמן לערוך בפעם הראשונה את תחרות “עץ הקנאביס הגדול ביותר”, בה מתחרים מגדלים מקצועיים רבים על הזכות להשוויץ במשך כל השנה ששלהם הכי גדול. בואו לראות איך צמח קטן יכול להפוך לעץ גדול, ואפילו לגרום לכם להביא סולם.

צמחי קנאביס ידועים בתור צמחים פראיים שיכולים, בתנאים הנכונים של מקום פנוי וכמות שמש, לצמוח בצורה יוצאת מהכלל ולהפוך אפילו לעצים קטנים בתוך כשנה אחת בלבד.

בניגוד לגידול ביתי בחלל סגור (אינדור, מכונה גם “גידול הידרו” בטעות), גידול חוץ של צמחי קנאביס ענקיים הוא משימה לא פשוטה, מכיוון שהם אינם נתונים לחסדיה של מנורת גידול מדויקת ומבוקרת בעלת טיימר, אלא לכוחה האינסופי וללוח הזמנים הגמיש יחסית של השמש.

לפיכך, הרבה יותר קשה לגרום לצמח להישאר במכוון בשלב הצמיחה ולדחות את פריחתו במספר חודשים שיעזרו לו להפוך למפלצת ירוקה וענקית, אבל למרות הקושי גם זה, כמו שניתן לראות בתחרות “העץ הגדול” של מגזין הקנאביס האמריקאי ‘Leafly’, אפשרי בהחלט.

עצים של וויד – צריך סולם כדי לטפס

במסגרת התחרות, שנערכת השנה בפעם הראשונה וכבר גורפת עניין רב מצד משתתפים סקרנים וכלי תקשורת נלהבים, מתחרים אלפי מגדלים ביתיים מקליפורניה, קולורדו, אורגון ושאר המדינות בהן קנאביס חוקי, ולכן אפשר לגדל בהן עצי וויד בחצר בלי חשש.

עץ של ירוק – הסולם לא סוחב

עד כה הוגשו לתחרות למעלה מ-28 אלף פוסטים עם הסלוגן הרשמי “Croptober” (הלחם של קציר ואוקטובר), מתוכם כמה מאות של עצי ענק שהשתתפותם הרשמית בתחרות “למי יש הכי גדול” אושרה השבוע.

חלק מהתמונות מתארות את העצים במלוא תפארתם והדרם, בעוד חלק מתארות את תהליך הקציר הארוך שלהם ואת התוצר הרב שמופק מהם בסיומו.

בין המשתתפים בתחרות עדיין לא הוגרלו פרסים רשמיים מלבד “הזכות להתרברב במשך כל השנה הקרובה” ופרסום בקיר הראשי של התחרות עד לסיבוב הבא שכנראה ייערך ב-2019.

כשהעץ יותר גדול ממך – אתה מרוצה

שלושת המשתתפים שתמונותיהן יזכו במספר הלייקים הגדול ביותר יזכו בפרסום הרשמי במסגרת התחרות, וכמו כן בכמה “פרסים נוספים” שטרם נמסר מידע לגביהם אך ידוע שכנראה יהיו קשורים בכמות מכובדת של קנאביס, לא שחסר להם…

רוצים גם אתם להשתתף בתחרות עצי הקנאביס? כדאי לכם להימנע מזה מחשש למשיכת תשומת לב מיותרת, אבל אם בכל זאת החלטתם אתם יכולים לשלוח את התמונה שלכם ישירות לצוות מגזין ‘Leafly’ או להעלות אותה לחשבון האינסטגרם שלכם ולתייג את התחרות בהאשטאג (Croptober#) בתיאור או בתגובות.

בהצלחה לכולם!

לצפייה בכל הפוסטים בתחרות “עץ הקנאביס הגדול ביותר” – לחצו כאן
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות