ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
עסק בתחום הקנאביס

5 דרכים יצירתיות ולא שגרתיות לפרסם עסק בתחום הקנאביס

שתפו את החברים

בעבר הלא מאוד רחוק, גידול, מכירה ומיצוי של קנאביס היו משימות לא פשוטות בכלל. הידע בתחום היה מצומצם, היה קשה מאוד למצוא לקוחות למי שרצה באמת להתפרנס מהתחום ומי בכלל חלם לפרסם עסק כזה ברשת? אז נכון, גם היום עסק…

בעבר הלא מאוד רחוק, גידול, מכירה ומיצוי של קנאביס היו משימות לא פשוטות בכלל. הידע בתחום היה מצומצם, היה קשה מאוד למצוא לקוחות למי שרצה באמת להתפרנס מהתחום ומי בכלל חלם לפרסם עסק כזה ברשת?

אז נכון, גם היום עסק בתחום הקנאביס עדיין לא חוקי וכך גם העסקים בתחום, אבל אם רוצים לפרסם עסק בתחום הזה, כיום יש הרבה יותר אפשרויות ודרכים לעשות את זה וגם להצליח בגדול. כל מה שצריך זה לחשוב קצת מחוץ לקופסה. הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לעשות את זה:

  1. תהפכו את זה למשחק

“טלגראס” היה הארגון הראשון בתחום הקנאביס בישראל שהיה לו את האומץ לא רק להשתמש באפליקציה כדי להנגיש את הקנאביס לכל מי שזקוק לו, אלא גם ליזום משחקים כמו “חפש את המטמון” שנחשבו יותר יעילים מכל קמפיין פרסומי ברשת כדי להגביר את המודעות לשירות המהפכני.

אנשים אוהבים משחקים. זה נכון כשאנחנו ילדים והרבה אנשים מאמינים שזה משתנה כשמתבגרים, אבל רוב האנשים בעולם תמיד יאהבו לשחק – לא משנה באיזה גיל הם. כדי לפרסם את עסק הקנאביס שלכם, נסו לחשוב על משחקים יצירתיים שתוכלו לארגן ללקוחות שלכם ולאנשים חדשים שעוד לא שמעו על העסק שלכם.

תוכלו ליזום תחרויות נושאות פרסים או הגרלות קבועות ללקוחות הנאמנים. תחשבו על זה, אם הייתם יכולים לבחור, לא הייתם מעדיפים לקנות קנאביס באופן קבוע מעסק שמגריל בכל חודש פרסים שווים ללקוחות שלו?

  1. אל תוותרו על המיתוג

זה שהעסק שלכם לא רשום במס הכנסה, לא אומר שאתם לא צריכים להתייחס אליו כמו עסק לגיטימי לכל דבר. מיתוג העסק הוא אחד הכלים החשובים ביותר לצמיחה שלו. כדי לעשות את זה נכון, חשבו על שם קליט לעסק שיש מאחוריו משמעות, עצבו לוגו, בחרו צבעים ייחודיים למותג, תייצרו נוכחות ברשתות החברתיות ותקפידו על אחידות בשיווק המוצרים שלכם.

לדוגמה, תוכלו לייצר בעלות לא יקרה מדי, מדבקות עם שם העסק והלוגו ולהדביק אותן על כל המוצרים שלכם. ככה תוכלו “לשתול” בזיכרון של הלקוחות שלכם את עסק שלכם ולוודא שהם יזכרו אותו הרבה יותר טוב.

  1. תכניסו משמעות לעסק

המשטרה והרשויות עדיין מתייחסות למי שמתעסק בקנאביס כעבריין, אבל אנחנו יודעים שזה ממש לא המצב וכך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אם תראו להם שאתם אנשים עם ערכים שתומכים במטרות חברתיות ולא סתם כאלה שרוצים למכור כמה שיותר, הם יעריכו אתכם יותר וגם ירצו לקנות מכם.

לדוגמה, תוכלו להציע למצות בחינם שמן קנאביס לאנשים עם בעיות רפואיות, לתכנן אירוע לאנשים שסובלים מפוסט טראומה בחסות העסק, ליזום הפגנה בעד הלגליזציה שבה תחלקו גם מהקנאביס שלכם או להצטרף לכל מאבק חשוב שאתם באמת תומכים ומאמינים בו. הפעולות האלו לא רק ישכנעו אנשים לקנות דווקא מכם, הן גם יעזרו להגביר את החשיפה של העסק שלכם ולהגיע לאנשים שאף פעם לא שמעו עליו.

  1. חבר מביא חבר

כל החברות הגדולות בעולם כבר הבינו את הפוטנציאל העצום של מה שנקרא “שיווק שותפים”. ב-Airbnb לדוגמה, תוכלו לקבל יותר ממאה שקלים בכל פעם שתביאו חבר שיזמין דירה דרך האתר, הצעה דומה יש גם בגוגל למפרסמים דרכה ולשורה ארוכה של מותגי ענק נוספים.

מה שטוב למותגים הגדולים, כמובן יהיה טוב גם לעסק הצנוע שלכם. תוכלו לדוגמה להציע ללקוחות שלכם תוספת יפה בכל הזמנה, על כל לקוח חדש שהם יביאו אליכם. כך תהפכו את הלקוחות לסוכני השיווק שלכם ותוכלו להיחשף לקהלים נוספים בלי שום מאמץ מצידכם.

  1. תתרמו מהידע שלכם

קנאביס הוא תחום שכמעט לא מדברים עליו בכלי התקשורת הקונבנציונליים, מה שיוצר מצב שבו אנשים רוצים לדעת הרבה על התחום הזה ואין להם מאיפה לקבל את המידע. אם אתם תשתפו ברשת בידע שלכם על גידול, מיצוי או ניהול עסק קנאביס, תוכלו להגדיל את החשיפה לקהלים נוספים דרך האינטרנט והכי חשוב – לא תשלמו כסף על הפרסום הזה.

אם נניח תכתבו מדריך על גידול קנאביס בדירה קטנה או תפרסמו סרטון בנושא, אנשים שיחפשו את המידע הזה בגוגל יגיעו אליכם וייחשפו לעסק שלכם. אם המדריך יהיה מספיק טוב ומקיף – יש סיכוי טוב שהם ירצו ליצור איתכם קשר בשביל לדעת עוד או להשתמש בשירותים שיש לכם להציע.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות