ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

היסטוריה בישראל: יום עיון לגידול קנאביס התקיים אתמול בנוכחות של מעל 150 משתתפים

שתפו את החברים

לאחר שבוטל פעמיים על ידי סמינר הקיבוצים ואוניברסיטת תל אביב: יום העיון של המרכז ללימודי קנאביס התקיים אתמול באולם כנסים ברמת גן, והיה לאירוע הראשון בארץ בו נלמדו עקרונות גידול קנאביס אל מול קהל. באירוע השתתפו חברת הכנסת תמר זנדברג…

לאחר שבוטל פעמיים על ידי סמינר הקיבוצים ואוניברסיטת תל אביב: יום העיון של המרכז ללימודי קנאביס התקיים אתמול באולם כנסים ברמת גן, והיה לאירוע הראשון בארץ בו נלמדו עקרונות גידול קנאביס אל מול קהל. באירוע השתתפו חברת הכנסת תמר זנדברג יו”ר הועדה למזעור נזקי הסמים, מומחה ויועץ הקנאביס שלומי סנדק, ומומחים נוספים לגידול ומיצוי קנאביס.

האירוע התקיים אתמול (5.9) בהנחיית שלומי סנדק, והפך להצלחה רבה – כבר בשעה 10:00 בבוקר התאספו מעל למאה וחמישים איש באולם כנסים ברמת גן, נרגשים לקבל ידע שעדיין לא נלמד אל מול קהל במדינת ישראל. באירוע השתתפו מגוון רחב מאד של אנשים שכללו יזמים, עורכי דין, בעלי קרקעות לגידול, אנשי עסקים, רופאים, בעלי עסקים בתחום, מטופלי קנאביס ומגוון נוסף של מתעניינים בנושא.

חברת הכנסת תמר זנדברג יו”ר הוועדה למזעור  נזקי הסמים והאלכוהול היא שפתחה את הכנס המיוחד הזה והיה ניכר שגם היא נרגשת מהאווירה ששררה במקום.

“במקום לתת פלטפורמה להפצת הידע באופן מסודר הם מתעלמים מהסוגיה הזו – אני מצפה מגופי מחקר ופורצי דרך דווקא כן להוביל במקום להיזהר ולהישמר ולהוביל שמרנות. גם אני כאן למרות הכל!”

אמרה זנדברג על הביטול ברגע האחרון של אוניברסיטת תל אביב.

“הקהילה המדעית והרפואית היא לא היחידה שנצבר בה ידע, גם לידע שנצבר באופן לא ממוסד יש חשיבות וצריך לתת אליו את הדעת”.

באירוע השתתפו גם המומחה לאתיקה ורפואה ד”ר דניאל מישורי שהעניק הרצאה על אתיקת הרופאים והמחויבות שלהם להעניק טיפול בקנאביס לכל מטופל לפי הכללים של “טיפול רפואי טוב”.

מומחה מיצוי הקנאביס והבעלים של חברת Pure Extract Tech העביר לקהל מהידע שלו על שיטות מיצוי קנאביס, כללי זהירות, וסוגי המיצויים שקיימים.

ריתק את הקהל: מר גרי קולין הבעלים של חוות הקנאביס ‘טבע אדיר’

גם הבעלים של חוות הקנאביס הרפואי ‘טבע אדיר’ מר גרי קולין, העניק הרצאה מרתקת ושיתף את הקהל במידע מעניין על תעשיית גידול הקנאביס הרפואי, תהליכי העבודה בחווה והקשיים שמלווים כיום את הנושא וענה לשאלות רבות שהקהל הפנה אליו.

לאורך היום המשתתפים למדו באופן כמעט מעשי (עדיין אסור על פי החוק צמחים בפועל), נושאים שונים שקשורים לגידול קנאביס והיה ניכר שהקהל מרותק לנושא הזה שעד לאחרונה היה כמעט טאבו במדינת ישראל והקהל היה מרותק להרצאות שנגעו ברובם לנושא גידול הקנאביס.

המרכז ללימודי קנאביס הוקם על ידי מומחה הקנאביס שלומי סנדק, מייסד מגזין ‘קאנה’ יאיר רביב ומנכ”ל הידרושופ פלג פסטיג, במטרה להנגיש את הידע על גידול הצמח ולהכשיר עובדים לתעשיית הקנאביס שמתפתחת כעת במהירות אדירה.

 

חברת הכנסת תמד זנדברג הגיעה לתמוך
פלג פסטיג על הסיבות לגדול
מומחה המיצוי אוליבר ששון
חתם את האירוע עם המון צחוק – גדי וילצ’רסקי

יום העיון עורר עניין רב לאחר הידיעה הראשונה על קיומו – האירוע היה אמור להתקיים בבניין פורטר באוניברסיטת תל אביב אך הוא משך את תשומת לבם של מנהלי האוניברסיטה שהחליטו ברגע האחרון שלא לקיימו מ’סיבות טכניות’, זאת לאחר שקודם לכן גם סמינר הקיבוצים ביטלו את האירוע – גם הם מתוך חשש לגעת בתחום שנחשב עדיין לשנוי במחלוקת.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יורם אדלר |

    אפשר להירשם לקורס הבא?

    1. מתן טמיר |

      , בהחלט, אנו נודיע לך על כך

שינוי גודל גופנים
ניגודיות