ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

השוואת וייפורייזר 2021 – ויפי וי-פרו – כשהטוב מאוד הופך למצויין

שתפו את החברים

שורה של פיצ’רים חדשים ויעילים הופכים את דגם ה-V-Pro של מותג המאיידים Vipi לשדרוג משמעותי לעומת קודמו איך משדרגים מוצר שכבר בדגם הבסיס שלו היה טוב מאוד? התשובה נמצאת אצל חברת ויפי המייצרת את סדרת המאיידים VIPI. מאייד ה-Vipi VIP…

שורה של פיצ’רים חדשים ויעילים הופכים את דגם ה-V-Pro של מותג המאיידים Vipi לשדרוג משמעותי לעומת קודמו

איך משדרגים מוצר שכבר בדגם הבסיס שלו היה טוב מאוד? התשובה נמצאת אצל חברת ויפי המייצרת את סדרת המאיידים VIPI. מאייד ה-Vipi VIP Vape שהושק לפני כשנה הציג תמורת עלות/תועלת מפתיעה. במחיר של ופורייזר מן השורה הוא סיפק רמה ואיכות של מוצר פרימיום. לא היו דברים שליליים רבים לומר עליו (ואלו שהיו – זניחים) וכך עלתה התהייה: מה כבר ניתן לשדרג כאן? הדגם החדש, Vipi V-Pro, עונה על כך וחושף שכאשר מבצעים חשיבה עמוקה – מוצאים כיצד ניתן לשפר את הטוב מאוד לכיוון המצוין.

 

ה-Vipi החדש מתאים לתפרחת ולמיצויים ולדברי היבואן הוא עוצמתי במיוחד בזכות טכניקת הולכת האוויר החם ECA convection, שהיא מהמתקדמות בשוק. חיצונית, הוא דומה לדגם הישן. המבנה כמעט זהה, כשההבדל העיקרי הוא שה-V-Pro גדול מה-VIP הן באורך והן ברוחב. עם זאת, למרות שהגודל עלה – בצורה מפתיעה המשקל ירד. הדגם החדש שוקל 125 גרם לעומת ה-135 גרם של קודמו, מה שהופך אותו למעט נוח יותר לאחיזה.

 

 

התפעול הבסיסי דומה עד זהה לדגם הקודם. המחסנית, המחוברת למכשיר במעין מסילה, ניתנת לניתוק בקלות. הטענת החומר נעשית בצורה זהה לתוך מחסנית זהה לזו של הדגם הקודם. שני דברים בכל זאת משתנים באזור הזה: הראשון הוא יכולת ניקוי קלה במיוחד. מתחתית הדגם החדש ניתן לשלוף מאין קיסם מתכת המאפשר לשחרר את כל מבנה המחסנית ולנקות סביבו ומתחתיו. הבדל גדול ומשמעותי אף יותר הוא היכולת להחליף מחסניות. מי שירכוש בנוסף ל-V-Pro סט של מחסניות אקסטרא יוכל לקבל חוויית עישון רציפה. הסשן נגמר? לא צריך להטעין את המכשיר מחדש. אם ‘הכינותי מבעוד מועד’ מחסניות נוספות – כל מה שצריך זה לשלוף בקלות את המחסנית המשומשת ולהחליפה במחסנית נוספת, שהוטענה לפני כן. לפיצ’ר הזה מספר יתרונות: מי שסיים סשן, מעוניין להמשיך בעוד אחד אבל הוא כבר מעושן מדי כדי לעמול על ריקון המכשיר והטענתו מחדש – יכול להחליף מחסנית משומשת במוכנה בלחיצה או שתיים, פעולה זריזה שאינה מאתגרת את רף העצלנות המעושנת. חשוב מכך: מטופלים בקנאביס רפואי, שלעתים מקבלים תפריט עישון של זנים שונים, יכולים למלא מחסניות שונות בזנים אלו מבעוד מועד ולשלוף בזריזות בכל פעם את זו הרלוונטית לסשן הקרוב.

וייפורייזר
וייפורייזר

לאחר שמדליקים את ה-VIPI V-PRO מקבלים חוויות הפעלה ובקרה דומות לאלו שמספק הדגם הקודם. המכשיר נדלק על ידי חמש לחיצות על מתג ההפעלה והכיבוי. הטמפרטורה נקבעת ברמת המעלה הבודדת על ידי שני לחצני ‘למעלה’ ו’למטה’, כשהטווח הוא בין 160 ל-221 מעלות. המסך דיגיטלי מספק חיווי ברור על הטמפרטורה, זמן הסשן הנותר ומצב הסוללה. כשהמכשיר מגיע לטמפרטורה אותה קבע המשתמש (מה שקורה מהר מאוד) – מלבד להציג את החיווי לכך על המסך, הוא גם רוטט קלות כדי לסמן שהנה, הגיע הזמן להתחיל.

 

העישון עצמו שונה במעט מהדגם הקודם, עקב החלפת סוג הפיה. בעוד שבדגם ה-VIP היא הייתה אליפטית, ב-Pro תמצאו פיית זכוכית מעוגלת המזכירה סיגריה בגודלה – שינוי שנעשה כדי להפוך את חיבור השפתיים אליה לנוח וטבעי יותר למשתמש. השימוש בזכוכית גם מאפשר לנקות ולחטא את הפיה עם אלכוהול ללא חשש. בעישון, השאיפות מרגישות פחות חלקות ומפולטרות לעומת הדגם הקודם. היבואן מסביר זאת ב”סגסוגת שחורה עם נתיב אוויר שקוף שהופכת את האידוי לטוב אפילו יותר מאשר עם הולכת אוויר הקלאסית. ההתנגדות בשאיפה כמעט ולא מורגשת”. זה נכון, אכן אין כלל התנגדות, נהפוך הוא. העישון אפקטיבי וניכר שהוא מנצל היטב את החומר, אך המשמעות היא גם שרצוי לקחת שאיפות עדינות יחסית ולא עמוקות מדי.

 

הבדל נוסף בין הדגם הקודם לחדש הוא אורך הסשן. בשני הדגמים ברירת המחדל היא 4 דקות, אך ב-V-Pro ניתן גם להגדיר סשן באורך של 6 דקות. זהו פיצ’ר משמעותי וחשוב, שכן עם דגם ה-VIP תמיד הרגשתי שהוא מסיים לי את הסשן מוקדם מדי. פרק זמן של 6 דקות הוא די והותר כדי לנצל את כל פוטנציאל החומר.

 

יתרון נוסף של ה-V-Pro הוא סוללה משודרגת. מדובר בסוללת ליתיום מובנת מסוג Class A ובעוצמה של 2300mah, אותה מייצרת חברת LG. הסוללה בהחלט נותנת עבודה. המכשיר החזיק ללא הטענה במשך 8 סשנים: שניים מהם באורך 4 דקות ושישה באורך 6 דקות. כלומר: 44 דקות שימוש בין הטענה להטענה.

כל היתרונות שהתווספו ל-VIPI V Pro הופכים אותו לשדרוג משמעותי של הדגם הקודם. לא מדובר רק בקוסמטיקה או בהכנסת גימיק כזה או אחר, אלא בהוספת פיצ’רים יעילים ושימושיים. גם הפעם ניתן לומר שמדובר בוופורייזר פרימיום של ממש.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מאור |

    מכשיר מצויין !! היה לי גם את הגרסה הקודמת שלו והחדש פשוט מדהים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות