ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
יוקר האידוי - וופורייזר משובץ יהלומים ב-100 אלף דולר

יוקר האידוי – וופורייזר משובץ יהלומים ב-100 אלף דולר

שתפו את החברים

חברה אמריקאית לייצור מוצרי עישון ואידוי השיקה מכשיר אידוי קאנביס (וופורייזר או וייפורייזר) יוקרתי במהדורה מוגבלת שאפילו חברי האלפיון העליון היו מהססים להשתמש בו. מדובר במכשיר אידוי משובץ יהלומים בעל שני “קנים” נפרדים ששוויו מוערך בכ-100 אלף דולר. עד כה יוצרו…

חברה אמריקאית לייצור מוצרי עישון ואידוי השיקה מכשיר אידוי קאנביס (וופורייזר או וייפורייזר) יוקרתי במהדורה מוגבלת שאפילו חברי האלפיון העליון היו מהססים להשתמש בו. מדובר במכשיר אידוי משובץ יהלומים בעל שני “קנים” נפרדים ששוויו מוערך בכ-100 אלף דולר. עד כה יוצרו שני מכשירים בלבד, אך מכיוון שהייתה התעניינות מצד כמה מפורסמים שביקשו לרכוש אותם ייתכן כי תצא סדרה נוספת בקרוב.

שוק הקנאביס, כמו כמעט כל שווקי הפנאי האחרים (לפחות בחו”ל) מורכב לא רק מחברות סטנדרטיות המייצרות מוצרים פרקטיים ושווי ערך המיועדים לקהל הרחב, אלא גם מ”אליטה” של חברות בוטיק המייצרות מוצרים לעשירים בלבד.

זה אולי נשמע מוזר מאד לצרכן הממוצע שרגיל להסתפק בכמה מוצרי גלגול ועישון בסיסיים, ובמקסימום אולי ישקיע פעם בכמה שנים בקניית גריינדר “יקר” ב-300 ש”ח, אבל גם בתחום פשוט שכולל בעיקר דברים שנשרפים ומתפחמים יש מי שבוחר לקנות יקר (מאד), ובהתאם יש גם חברות שמספקות.

השבוע, אחת החברות הללו שעוסקת בייצור מוצרי עישון יוקרתיים כגון ניירות גלגול מזהב וגריינדרים משובצים אבני חן, השיקה מוצר ייחודי ושערורייתי במהדורה מוגבלת, שהפתיע אפילו את אלו שרגילים לקנות ג’וינטים ב-4,000 דולר.

וופורייזר מעוטר זהב לבן ויהלומים – שי צנוע לחג

מדובר בחברת ‘Double Barrel‘ האמריקאית, שהשיקה בשבוע שעבר את אחד ממכשירי האידוי המפורסמים שלה שהנם בעלי פטנט המאפשר אידוי של 2 מחסניות תמצית במקביל, בגרסת VIP אקסקלוסיבית חדשה.

מכשיר האידוי היוקרתי דומה במבנהו הכללי למכשיר הרגיל שמשווקת החברה במחיר של 100 דולר, ומבחינה טכנית הוא לא מכיל שיפורים מיוחדים, אך הייחוד שלו הוא כמובן בפן העיצובי ובנראות הכללית. אה כן, והוא גם מגיע עם מחזיק מיוחד ליד שמיועד לחסוך מאמץ וכנראה מתאים מאד למי שיכול להרשות לעצמו את כל הסיפור.

יוקר האידוי - וופורייזר משובץ יהלומים ב-100 אלף דולר
100 אלף דולר, אבל לפחות מגיע עם מחזיק ליד | תמונה באדיבות: ‘Double Barrel’

מכשיר האידוי כולו הוא בצבע שחור, והוא המכוסה בשכבה של זהב לבן (180 גרם של זהב טהור) המעוטרת ב-3,000 יהלומים מלוטשים בגווני לבן, אפור ושחור – שביחד מעניקים לו תגית מחיר מכובדת ביותר שעומדת על 100 אלף דולר. בדיוק פי 1,000 ממקבילו המיועד לצרכן הממוצע.

את העיצוב הייחודי של המכשיר החדש עיצב התכשיטן ג’רארד אלכסנדר (Gerard Alexander), הבעלים של רשת ‘Saint Jewels’ מלוס אנג’לס וחובב נלהב של מוצרי עישון.

תהליך הייצור והשיבוץ של המכשיר ארך 3 וחצי שבועות, במהלכם הדביקו אלכסנדר וכמה מעובדיו את כל היהלומים בעבודת יד קפדנית, ושיקעו את שכבת הזהב הלבן בדופן המכשיר באופן שלא יפריע או יפגע באיכות פעילותו.

לדבריו של אלכסנדר, מדובר בהרבה יותר מאשר “גימיק יוקרתי” שנועד למשוך את עיני הקהל חובב הפריטים האקסקלוסיביים או את תשומת ליבה של התקשורת, אלא ביצירת אומנות של ממש שטרם נראתה כדוגמתה בעולם הקנאביס, לא מבחינת מחיר ולא מבחינת השקעה.

לאחר שהושק המכשיר החדש, דיווחה חברת DB על “התעניינות רצינית” ברכישתו שהביעו כמה מפורסמים מארה”ב, אך נכון לכרגע לא פורסמה הודעה על רכישה של אחד משני המכשירים, שבינתיים אינם מוצגים לציבור וכנראה מאוחסנים טוב טוב במקום בטוח.

ויפי וייפ מאדה וייפוריזר קנאביס
ויפי וייפ מאדה וייפוריזר קנאביס אנחנו נסתפק בגרסה פשוטה יותר זולה יותר, שעובדת
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אבי עדי |

    אחלה מאמר

שינוי גודל גופנים
ניגודיות