ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

על קנאביס וסקס: חמשת הזנים האידיאליים לסוגי הסקס השונים

שתפו את החברים

השילוב המופלא בין סקס, אהבה וסטלה הוא קונצנזוס בקרב צרכני הקנאביס. אין אחד שיגיד כי הוא לא נהנה משאכטה טובה לפני סקס, אבל כיצד הקנאביס משפר את היכולות במיטה, כיצד הוא גורם לנו להיות משוחררים יותר ואילו זני קנאביס מתאימים…

השילוב המופלא בין סקס, אהבה וסטלה הוא קונצנזוס בקרב צרכני הקנאביס. אין אחד שיגיד כי הוא לא נהנה משאכטה טובה לפני סקס, אבל כיצד הקנאביס משפר את היכולות במיטה, כיצד הוא גורם לנו להיות משוחררים יותר ואילו זני קנאביס מתאימים לסוגי הסקס השונים? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות.

ידוע שצריכת קנאביס משפרת את הסקס, אבל איזה זן הכי אידיאלי לגירוי מיני? זו שאלה נהדרת, והתשובה המדויקת ביותר היא שזה תלוי מקרה. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים להתמסטל לפני פעילות מינית:

1. באיזה סוג סקס מדובר? (סולו, אהבה איטית ומתוקה, קוויקי של בוקר, סטוץ, שלישייה, סקס פרוע על השולחן במשרד עם הבוס, והרשימה רק גדלה..)

2. כיצד הגוף שלכם מגיב לזנים השונים? אילו זנים מעוררים בכם את היצר המיני?

3. מהי שיטת הצריכה המועדפת עליכם? (עישון/אידוי/אכילה/שמן – כל שיטה משפיעה באופן מעט שונה על הגוף)

סקס, סמים ואינספור זנים – איזה זן מתאים לכל סוג של סקס?

הנה מספר זנים שמומלצים עבור סיטואציות מיניות שונות. המלצות אלו כלליות ולא בהכרח מתאימות לכל אחד. חשוב לזכור כי גירוי מיני הוא דבר מאוד אינדיבידואלי, לכן אנו ממליצים לבצע ניסוי וטעייה עם זנים שונים ולבדוק מה עובד הכי טוב עבורכם.

1. לזמן איכות עם עצמך – GSC

זן ה-GSC, המכונה גם ‘Girl Scout Cookies’ (עוגיות ילדת צופים), הוא זן היברידי מעולה לאלה שמעדיפים להנות עם עצמם. הזן אידיאלי משתי סיבות: ראשית, אוננות זה דבר בריא ונפלא. שנית, לא תמיד ניתן לקיים יחסי מין עקב גורמים שלא בשליטתנו כמו זמן, מרחק, יכולת או הזדמנות. אבל תמיד אפשר לפנות קצת זמן לאהבה עצמית.

GSC נהדר לעינוג עצמי כי הוא גורם לאופוריה, מפתח את היצירתיות, ומסייע להעשרת פנטזיות שונות והפיכתן למוחשיות יותר. רבים מתארים כי אחרי כמה שאכטות מה-GSC, הדמיון משתלט והפורנו כבר לא משחק תפקיד. אז אפשרו לעצמכם לעצום עיניים, להתמסר לחוויה ולצלול אל תוך עולם של פנטזיות פרי דמיונכם הפרוע.

2. לאהבה מתוקה ואיטית – Bubblegum Kush

בפעם הראשונה שעישנתי עם המאהב שלי, ניסינו באבלגאם קוש במקטרת. ה’היי’ העוצמתי שלו גרם לי לסטלה חושנית והגביר את הצורך שלי במגע. תחת השפעת קנאביס הגוף רגיש יותר לסנסוריקה, ובהשפעת האינדיקה החזקה והמעוררת הזו, הגירוי רק מתעצם.

אני אחסוך מכם את שאר הפרטים, אבל ניתן לומר שזה היה אינטימי, אוהב ומתוק להפליא.

הבאבלגאם קוש גם מסייע להגיע לאורגזמה נינוחה יותר מבלי להתאמץ. בניגוד לאורגזמות מתוחות שאנשים רבים חווים, אורגזמה רגועה מאפשרת חוויה שלווה והדרגתית יותר, בלי לחצים או מחשבות מיותרות.

אז קחו כמה שאכטות, שטפו מעליכם את כל הדאגות, התמסרו לפרטנר ותהנו מאורגזמה עוצמתית ואופורית.

3. לסקס פרוע ונוטף תשוקה – Sour Diesel

אי אפשר באמת להשמיט את הסאוור דיזל מהרשימה, היות ומדובר בזן כה פופולרי שרבים בוחרים לשלב עם סקס, אבל חשוב לציין שהוא עשוי לגרום לחרדה בסיטואציות ובמינונים מסוימים, לכן מומלץ לצרוך באחריות.

עם זאת, הסקס היסטרי אחרי שמעשנים סאוור דיזל. הסאטיבה המעוררת הזו מביאה איתה בוסט של אנרגיות חזקות, שמסייעת לשמור על פוקוס בזמן הסקס ו”להחזיק יותר זמן” במהלך האקט.

סאטיבה גורמת לכמיהה בלתי פוסקת למגע ולתשוקה שאינה יודעת שובע, מהסוג שבו מרגישים את הלב פועם, את העור מצטמרר וכל מגע הכי קטן מחשמל. זו הרגשה נהדרת, וזן אנרגטי כמו סאוור דיזל רק מעצים את התחושה.

4. לסקס של בוקר – Harlequin

אם אתם אנשים עם שגרת עבודה מסודרת, סביר להניח שלא תמיד תוכלו להתמסטל לפני העבודה. עם זאת, הרבה אנשים נהנים מסקס בוקר שעוזר להם להתחיל את היום עם אנרגיה חיובית. אז למה לוותר על התענוג של סקס וסטלה אם אפשר פשוט לשלב בין השניים?

הזן הארליקווין, זהו זן שעשיר ב-CBD וידוע ביכולותיו המרגיעות והמתונות. הוא לא מקפיץ, אבל גם לא מפיל ויכול להבטיח שתישארו בפוקוס גם במיטה וגם במשרד.

כשאני מעשנת הארליקווין לפני סקס בוקר, אני מרגישה נוכחת ומפוקסת. האינדיקה העדינה מסייעת להתמקד בחוויה ולא להטריח את המחשבות בלו”ז העמוס שמצפה לי או ברשימת המטלות היומית. השילוב בין סקס לקנאביס זו דרך מעולה להתחיל את היום, לפעמים אפילו יותר מקפה.

5. לסקס לוהט, יצירתי וקינקי – Jillybean

ג’יליבין זהו זן היברידי מרומם שמשרה תחושה אופורית ומרגיעה, הוא עוזר לפתוח את הראש לדברים חדשים ומקל על היכולת לשלב אלמנטים שונים ומעניינים בתפריט המיני שלכם. הוא עשוי להעניק לכם השראה לנסות דברים חדשים כמו משחקי תפקידים, צעצועי מין או דיבור מלוכלך.

ג’יליבין יכול גם לזרות בכם ביטחון ללבוש את החוטיני האדום ששוכב לכם עמוק בארון, או לחלופין להציע לפרטנר לנסות משהו חדש. לא משנה מה הפנטזיה שלכם – ג’יליבין יפתח לכם את הראש ויעניק לכם סקס בלתי נשכח.

למקור מתוך אתר ‘Leafly’.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות