ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס ומוזיקה קלאסית

קנאביס ומוזיקה קלאסית – קנאביס מתרגש ממוצארט

שתפו את החברים

וולפגאנג אמדאוס מוצארט לא עישן קנאביס, אך בהחלט השפיע על תרבות הקנאביס דרך המוסיקה שלו. קנאביס ומוזיקה קלאסית – מגדלים רבים ביניהם מאת׳יו לופז (Matthew Lopez) – מגדל קנאביס ראשי בחנות Northern Lights בדנבר, מאמין שהצמח מגיב לסגנונות שונים של…

וולפגאנג אמדאוס מוצארט לא עישן קנאביס, אך בהחלט השפיע על תרבות הקנאביס דרך המוסיקה שלו.

קנאביס ומוזיקה קלאסית – מגדלים רבים ביניהם מאת׳יו לופז (Matthew Lopez) – מגדל קנאביס ראשי בחנות Northern Lights בדנבר, מאמין שהצמח מגיב לסגנונות שונים של מוסיקה,״אני מאמין שצמחים מגיבים לגירויים קוליים וגיליתי שהצמחים שלי גדלים טוב יותר כשאני משמיע להם מוסיקה מסויימת״.

images

הסגנון המוסיקלי כולל את ג׳וני קאש, בוב מארלי ומוצארט: ״אין סגנון מוסיקלי מסוים שגורם להם להגיב באופן שלילי, אבל גיליתי שהם מגיבים יותר טוב לרוק כבד ומוסיקה קלאסית. משהו בסגנונות הללו גורם להם לגדול יותר.״ לופז מוסיף שרמות ה THC גדלו באופן ניכר מאז החל לנגן להם מוסיקה.

זה אולי נשמע קצת מופרך, אבל התאוריה שמוסיקה יכולה לעזור בהתפתחות הצמח, אינה תאוריה חדשה. ג׳ניפר ואן אברה Van Evra מהלייבל CBC מספרת שכבר ב 1848 יש עדויות לתאוריה הזאת, כשפרופסור גרמני בשם גוסטב פקנר Fechner, פרסם מאמר בשם ׳חיי הנפש של הצמח׳. מאז חוקרים דנים בנושא מבלי להגיע למסקנה גורפת.  

קנאביס ומוזיקה קלאסית

לופז אומר שרוב המגדלים מביאים את התאוריה לידי מימוש ״זה די נפוץ לנגן מוסיקה בבתי גידול. לרוב בתי הגידול יש מערכת שמע טובה״. ומוסיקה קלאסית עושה את כל ההבדל.

קנאביס ומוזיקה קלאסית

מגדל נוסף מדנבר אליאס טמפטון Tempton, מספר שהוא שמע שמוסיקה קלאסית מעוררת באופן בלתי מוסבר צמיחה. ״לעניות דעתי: צמחים מאוד רגישים למצב הרגשי של המגדל ויש משהו מאוד מיוחד במוסיקה קלאסית שגורם לך להרגיש רגוע״.

הפייליסט של מאת׳יו לופז כולל את הסונטות 11, 16 ו 21 של מוצארט, אבל הצמחים שלו מראים התרגשות כשהוא מנגן את Für Elise ו Moonlight Sonata של בטהובן.

״בדרך כלל הצמחים מגיעיים לגובה מסויים ושם מתיישרים. אבל כשאני מנגן את בטהובן הם ממשיכים לצמוח ומגיעים כמעט לתקרה״.

נסו וספרו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות