ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

7 חשבונות אינסטגרם ירוקים ששווה לעקוב אחריהם

שתפו את החברים

אין ספק שתופעת הרשתות החברתיות סחפה בשנים האחרונות את כולנו, ובימים אלו אחת הרשתות הפעילות ביותר היא אינסטגרם, שבעזרת תמונות וקטעי וידאו גורמת לנו לרייר על אוכל, סלבס וכן, גם קנאביס. החלטנו לרכז עבורכם את שבעת חשבונות האינסטגרם הכי חמים…

אין ספק שתופעת הרשתות החברתיות סחפה בשנים האחרונות את כולנו, ובימים אלו אחת הרשתות הפעילות ביותר היא אינסטגרם, שבעזרת תמונות וקטעי וידאו גורמת לנו לרייר על אוכל, סלבס וכן, גם קנאביס. החלטנו לרכז עבורכם את שבעת חשבונות האינסטגרם הכי חמים של הקיץ, לפחות בנושא קנאביס, וכולם בהחלט שווים הצצה.

בימים האחרונים משתלטת בהלת “הזהב הירוק” על רשת האינטסגרם, לאחר שחברת תכשיטים אמריקאית התחילה למכור לציבור פרחי קנאביס (או עלים, לאלו שאינם בעלי ממון) המצופים זהב טהור, ומזכירה לכולנו כמה קנאביס הוא מוצר אהוב בקרב מרבית הקהל שפוקד את הרשת.

הזהב הירוק שמטריף את אינסטגרם | צילום: מתוך אתר החברה של Rass Boss

אם גם אתם חובבי קנאביס ואינסטגרם, אפשר בקלות לשלב בין שני התחביבים על ידי מעקב אחר כמה חשבונות ווידסטגרם (Weedstagram) ירוקים במיוחד.

למרבה הצער, עדיין אין אצלנו לגליזציה. אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להתהפנט וליהנות מתמונות שוות וירוקות מעבר לים, ולעשות סטוקינג לכל אייקוני הוויד אי שם. הנה שבעה חשבונות קנאביסטגרם שיעשירו את מנת הוויד היומית שלכם:

1. ליף אנד פטאל – Leaf and Petal Design

כשסצנות סוריאליסטיות פוגשות נוסטלגיית וינטג’ בחשבון הטריפי של קרן לינץ’. אמנם לא כל פוסט בהכרח עוסק בקנאביס או בתכונות הצמח, אבל האמנות הייחודית שעושה הומאז’ לסלבדור דאלי, ופלטות הצבעים יטיסו אתכם לעולם אחר, וכמובן שיש שם הרבה קנאביס.

2. קאנה אובסקורה – Canna Obscura

טוב, אין ספק שאנחנו משוחדים בגלל השם, אבל זה באמת חשבון ששווה מעקב. כשכל מה שבא לך זה קצת פורנו וויד, פשוט לבהות ולרייר על פרחים רעננים ומגרים, זו הכתובת.

מדובר ביזם קנאביס וצלם אמנותי, שמבצע צילומי מאקרו בשילוב עם צבעים בוהקים שיוצרים תמונות יפות ומדויקות שאי אפשר להוריד מהן את העיניים!

3. פלסנטלי גרין – Pleasantly Green

עבור חובבי הקנאביס שהתברכו גם בכישרון עיצובי, מגיע החשבון המקסים הזה שאוצר חפצי אמנות, אביזרי עישון בעלי עיצובים ייחודיים וצמחיה ביתית. החשבון היפהפה הזה יעשה לכם חשק לשדרג את הבאנג, ואולי גם את המצעים.

4. איף יו היי – If You High

Vortex rings colliding by @smartereveryday follow @ifyouhigh

A post shared by IFYOUHIGH (@ifyouhigh) on

גם אם אתם לא בסטלה, כשאתם צופים באחד מסרטוני הוידאו המספקים-באופן-משונה שיש בחשבון הזה, לרגע תרגישו כאילו אתם כן.

האנשים שעומדים מאחורי החשבון המבריק הזה, אוספים תמונות ייחודיות שמפתחות את המחשבה ו”פותחות את הראש”, לצד קטעי וידאו מהפנטים שירתקו אתכם ויגרמו לכם לבהות במסך הטלפון הרבה יותר זמן ממה שתיכננתם.

5. רול דיס פאס דאט – Roll This Pass That

What’s for lunch 🥗??? @mikerosenstein (🎨 @dan_cretu)

A post shared by Pass that 😤 (@rollthis.passthat) on

עם יעד ברור של הפצת אהבה, הומור וקנאביס ברחבי מחוזות האינטרנט, החשבון המצחיק הזה מאגד כמה מהקונספטים המשונים ביותר ברשת: ממים, נוסטלגיית שנות ה-90 וקנאביס. מומלץ לעקוב בשביל הומור נונסנס שיגרום לכם להגיד “וואט דה פאק”, כמו דרכים מוזרות לגלגל ג’וינטים, חתול מכוסה בפרחים או ביקיני עשוי וויד.

6. קיטצ’ן טואוק – Kitchen Toke

מה נשאר? אוכל. אבל שלא תטעו, לא מדובר בעוד אתר עם תמונות של מאכלי קנאביס עתירי סוכר וטעמים מלאכותיים. קיטצ’ן טואוק הוא למעשה מגזין מזון בתפוצה ארצית, שעוסק בבישול איכותי ומבדר עם קנאביס.

החשבון המעוצב להפליא מציע הצצה למתכוני הגורמה שלהם, המשפרים את הטעמים ומנצלים באופן מירבי את היתרונות הבריאותייים והערכים התזונתיים של הקנאביס.

7. קאנה פלואו – Kana Flow

#nofilterneeded on @williesreserveofficial’s Last Man Standing hybrid // Proudly bred and grown by Amelia and Shane Osburn of @solgrow in Mendocino and selected by @willienelsonofficial to pair with his 64th studio album. A cross of Blueberry and Purple Urkle. Its oversized crystal structure and light foliage color can be traced back to the Big Wreck strain, while its distinctive citrus aroma derives from Orange Tree. Last Man Standing has a deep fruity flavor and smells like an orange grove. It will leave you feeling uplifted and energized, which you’ll need if you want a fighting chance of keeping up with Willie. #freshdrops at: @calaveraslittletrees @bigsurcannabotanicals @officialojaigreens @desertorganicsolutions #organicsolutionsofthedesert @torrey.sandiego @cannaculturesanjose @perennialholistic photo credit: @tonyhagedorn

A post shared by Flow Kana (@flow_kana) on

מותג הקנאביס הזה רוצה שתדעו בדיוק מה יש בג’וינט שלכם. הוא מעביר את הגולש דרך כל שלבי הייצור: קציר, ייבוש, עיבוד, אריזה והפצה. החברה משתמשת בחשבון שלה בכדי להדגיש את החשיבות של קנאביס איכותי שמיוצר על ידי חקלאים עצמאיים, ומשוויצה (ובצדק) בתמונות מדהימות מחוות הגידול המטופחת ושטופת השמש שלה בקליפורניה.

יש לכם חשבונות אינסטגרם אהובים שצריכים להיכנס לרשימה ולא נמצאים כאן? אתם מוזמנים להגיב את שמם בתגובות או לשלוח אותם למייל media@canna.co.il כדי שנוסיף אותם בהקדם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות