ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס מוזיקה

מדוע מוסיקה נשמעת טוב יותר תחת השפעת קנאביס

שתפו את החברים

  מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים לפחות לחלק נכבד מהאוכלוסייה. שיר יכול להזכיר לנו נשיקה ראשונה, זיכרון ילדות ושברון לב.  החוויה הזאת מתעצמת תחת השפעת קנאביס. יש מספר הסברים לתופעה. הראשון הוא שקנאביס עובד על אזור במוח שאחראי על…

 

מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהחיים לפחות לחלק נכבד מהאוכלוסייה. שיר יכול להזכיר לנו נשיקה ראשונה, זיכרון ילדות ושברון לב.  החוויה הזאת מתעצמת תחת השפעת קנאביס.

marijuanamusic

יש מספר הסברים לתופעה. הראשון הוא שקנאביס עובד על אזור במוח שאחראי על גירוי שמיעתי. משתתפים בניסוי שהיו תחת השפעת קנאביס זכרו מילים לשירים בהצלחה יתרה, הבינו שינויים בצלילים וניואנסים אחרים. חלק מהמשתתפים אף דיווחו שהחיבור בין הויזואלי לשמיעתי מטשטש, תופעה בשם סינסתזיה (עירוב חושים, גירוי של חוש אחד שמעורר תחושה בחוש אחר).

סיבה נוספת יכולה להיות שקנאביס מקל על מתחים. בזמן שהגוף נינוח והמתח מתפוגג, ערוצים שונים נפתחים שגורמים לנו להעריך מוסיקה ברבדים עמוקים יותר. כשאתם לא מוטרדים או מודאגים קל יותר להתרכז במסר שבמילים כמו כן במלודיה, בקצב ותחושות אחרות ביצירה.

הסבר נוסף הוא שקנאביס גורם למוח לאבד את היכולת להפריד בין גירויים רלוונטים ופחות רלוונטים. זאת הסיבה שחלק מהמשתתפים דיווחו על הבחנה בשינויים בסולמות שלא יכלו להבחין בעבר. בנוסף לזה דיווחו שכאשר עצמו עיניים הם הבחינו בצבעים וסימנים לפי צלילים במקום דפוסים גאומטרים.

il_fullxfull.85277416 copy

 

מוסיקה היא חלק בלתי נפרד מהריטואל שבעישון קנאביס. עבור רבים, לחלוק ג׳וינט מתחיל מלנגן את המוסיקה המתאימה. כמו שהעשן מתפשט בחלל הריאות, כך המוסיקה בנשמה.

סיבה נוספת ואחרונה היא שקטעים רבים הולחנו ונכתבו תחת השפעת סמים או כל חומר משנה תודעה אחר ולכן מי שנמצא תחת השפעה תודעתית יכול להעריך ניואנסים עדינים במוסיקה מאלה שלא נמצאים תחת השפעה.

אז תגבירו, תדליקו, עצמו עיניים ותהנו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. שי |

    הכתבה ממש מעבירה את התחושה נכון.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות