ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קוקטייל קנאביס

קוקטייל קנאביס – מה אחוז הוויד באלכוהול שלי?

שתפו את החברים

קוקטייל קנאביס – חום יולי אוגוסט הקדים כרגיל, וכדי להפיג קצת מהחום והלחות הבלתי נסבלים, מה יותר טוב מקוקטייל מרענן, ועוד עם קנאביס?   ישנן כמה דרכים לספק את הבאז הנעים הזה. אחת מהן היא להכין תמיסת קנאביס ולהוסיף לקוקטייל….

קוקטייל קנאביס – חום יולי אוגוסט הקדים כרגיל, וכדי להפיג קצת מהחום והלחות הבלתי נסבלים, מה יותר טוב מקוקטייל מרענן, ועוד עם קנאביס?

8192

 

ישנן כמה דרכים לספק את הבאז הנעים הזה. אחת מהן היא להכין תמיסת קנאביס ולהוסיף לקוקטייל. זה דורש סבלנות, כי זה לוקח לפחות שבועיים. שיטה אחרת להכנת תמיסה לוקחת רק ארבעה ימים:

 

רום הוא בסיס טוב להכנת כמעט כל קוקטייל שיבוא לכם, אז נעבוד איתו.

לפני הכל, שימו את הפרחים שלכם בתנור בחום של 80 מעלות למשך 3 דקות. החום מפעיל את ה- THC, החומר הפסיכואקטיבי. כדאי להיות זהירים עם כמות הפרחים שאתם שמים ולהשגיח. את הפרחים משרים עם רום במשך ארבעה ימים במקום סגור וחשוך (ארון למשל), כאשר כל יום מנערים נמרצות את המרכיבים.

ביום הרביעי, הרתיחו מים בסיר בישול גדול. לאחר הרתיחה כבו את האש והניחו בתוך הסיר את כלי הקיבול של הרום ופרחי הקנאביס (שימו לב, הכלי חייב להיות סגור היטב). יש להזהר שהמים בסיר לא יעברו את כלי הקנאביס עם הרום. הניחו לזה במשך 30 דקות, ולאחר מכן סננו העלים מהנוזל שבבקבוק/צנצנת.

הרי לכם רום קנאביס, שיכול להשתלב בכל קוקטייל.

 

הצעות הגשה:

הוסיפו קרח ומזגו מיץ מהסוג המועדף עליכם: חמוציות, או אננס, או לימונדה. אפשר לקשט עם עלי נענע או פרי לבחירתכם, ולשתות לחיים!

 

את אותו תהליך בדיוק שעשינו עם הרום ניתן לעשות עם וודקה. אחר כך נוסיף רבע מנה טריפל סק, רבע מנה מיץ לימון והרי לכם מרטיני לימון עם תועלת רפואית.
לקוקטיייל מרענן נטול אלכוהול אך רווי קנאביס לחצו כאן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות