ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
סוחרי סמים

נחשו במה עסקה בתו של לוכד סוחרי סמים בכיר ביותר בטקסס

שתפו את החברים

ביל פורי, ראש ה-DEA (המנהל לאכיפת חוקי הסמים) בטקסס הוא דמות בולטת בתפיסת סוחרי סמים וראשי קרטלי הסמים לאורך הגבול עם מכסיקו בחמש השנים האחרונות. הבולטות הזו גרמה לעיתונים לחגוג בכותרות סביב תפיסת בתו של פורי והאשמתה בהברחה וסחר בסמים….

ביל פורי, ראש ה-DEA (המנהל לאכיפת חוקי הסמים) בטקסס הוא דמות בולטת בתפיסת סוחרי סמים וראשי קרטלי הסמים לאורך הגבול עם מכסיקו בחמש השנים האחרונות. הבולטות הזו גרמה לעיתונים לחגוג בכותרות סביב תפיסת בתו של פורי והאשמתה בהברחה וסחר בסמים.  

עכשיו, כשבתו מצפה לשלושה משפטים על פשעי סמים, האיש שכלא מאות מהם בשל אותה עבירה הולך ככל הנראה לצפות בה נשלחת לכלא על סחר באל אס די, קוקאין, ספיד וקנאביס. המשטרה מצאה בחדרה של שרה פורי 31.5 גרם של קוקאין למכירה, 126 גרם של קנאביס, 29 טבליות של אקסטזי, מתאמפטמין ו-60 מנות של סם שדומה לאל אס די.

סוחרי סמים

סחר בסמים והחזקת סמים הם פשעים שנידונים לעונשים כבדים בטקסס, כך ששרה פורי עלולה לבלות עשורים בכלא.אי אפשר שלא לתהות – האם ביל פורי עדיין תומך במלחמה בסמים, על אף העובדה שבתו עלולה להכלא לזמן ארוך כל כך?

אין כאן שמחה לאיד: פורי נהג להתרברב בכך שהוא הוא האחראי על חוקי הסמים הקשים בטקסס, ושמרבית הקריירה שלו היתה לכלוא סוחרי סמים. אין זה רלוונטי אם היה מודע לתעלוליה של בתו. אולי הוא יוכל למשוך בחוטים להגנה עליה, דבר מועיל הרבה פחות לשרה פורי ולחברה בכלל מאשר לערוך רפורמה בחוקי הסמים. האירוניה כמעט מצחיקה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות