ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
במקום מדוזות - חוף בפלורידה הוצף בחבילות קנאביס

במקום מדוזות – חוף בפלורידה הוצף בחבילות קנאביס

שתפו את החברים

אחד החופים הפחות מוכרים במדינת פלורידה, ארה”ב, התמלא בסוף השבוע בעשרות חבילות ובתוכן מאות קילוגרמים של קנאביס, שככל הנראה נשטפו מסירות של מבריחי סמים המשתמשים באזור בתור נתיב הברחה מרכזי. חלק מהחבילות נלקחו מהמקום על ידי חובבי קנאביס מקומיים, אך…

אחד החופים הפחות מוכרים במדינת פלורידה, ארה”ב, התמלא בסוף השבוע בעשרות חבילות ובתוכן מאות קילוגרמים של קנאביס, שככל הנראה נשטפו מסירות של מבריחי סמים המשתמשים באזור בתור נתיב הברחה מרכזי. חלק מהחבילות נלקחו מהמקום על ידי חובבי קנאביס מקומיים, אך המשטרה החרימה את רוב הקנאביס התועה וכעת היא מחפשת את בעליו.

בדרך כלל דברים שנשטפים ממצולות הים אל החוף הם בעיקר זבל, או מדוזות, ובטח שלא הודעה מסתורית בתוך בקבוק, מפת אוצר קבורה או כל דבר מרגש כזה או אחר שאנחנו מכירים מעולם הקולנוע.

למרות שהמציאות כמעט תמיד משעממת יותר מהסרטים, מדי פעם עשוי להגיע לחוף אוצר אמיתי, כמו זה שנשטף אל חוף פונטה ודרה (Ponte Vedra) שבמדינת פלורידה בסוף השבוע האחרון.

הצפי למתרחצים: צונאמי של קנאביס

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, במהלך שעות הבוקר המוקדמות החלו להישטף אל החוף כמה עשרות חבילות אטומות וארוזות היטב, שהכילו בתוכן כ-15 ק”ג של קנאביס או חשיש כל אחת.

החבילות, שככל הנראה נפלו מתוך אחת מסירותיהם של מבריחי הסמים הרבים שפוקדים את האזור מדי יום, הפתיעו את המתרחצים בים, ורבים מהם ברחו מחשש לזיהום במים והתקשרו למשטרה, כיוון שבתחילה היה חשד שמדובר בחבילות של קוקאין.

אטרקציה בחוף – קנאביס בחינם

בזמן המהומה הראשונית שליוותה את הגעת החבילות הראשונות לחוף, אחדים מהמתרחצים האמיצים יותר ניצלו את ההזדמנות לקחת הביתה קצת פרחים בחינם, ופשוט נעלמו מהמקום עם חלק מהאוצר לפני שהגיעו הרשויות למקום.

כשהגיעו כוחות המשטרה לחוף הם הטילו סגר על כמה אזורים מחשש להגעתן של עוד חבילות אבודות, ולאחר יומיים של חיפושים נמצאו עוד כמה חבילות דומות שנשטפו לחלק מרוחק יותר של החוף, וכמה נוספות שעדיין צפו באוקיינוס בקרבת החוף.

בשל החשש מזליגת המשלוח האבוד לידיים לא נכונות, שחררה דוברות המשטרה הודעה לתקשורת המקומית שקוראת לאזרחים להתרחק מהמקום וכמובן שלא לנסות לגנוב את החבילות, משום שהנן לא רק מסוכנות מעצם שייכותן לארגון פשיעה, אלא גם עשויות לשמש בעתיד בתור ראיה בתביעה נגד המבריחים.

חבילות קנאביס שנשטפות לחוף – המדוזות של פלורידה

לדבריו של דובר משרד השריף המקומי צ’אק מוליגן (Chuck Mulligan), חבילות של קנאביס, חשיש, קוקאין, הרואין ושאר סוגי סמים שנשטפות אל חוף ציבורי הן לא מחזה נדיר מדי במדינת פלורידה, שכל המים בחלקה הדרום מערבי משמשים כנתיב הברחה אחד גדול עוד מאז תקופתם של ברוני הסמים של קולומביה.

למעשה, המקרה שקרה בסוף השבוע הוא השני שקרה מאז תחילת השנה באותו המחוז, לאחר שבחודש שעבר משו דייגים “לבנת” קנאביס דחוסה וארוזה במשקל של כ-20 ק”ג בזמן מסע דיג שערכו בסמוך לחוף.

“כשאתה ממוקם כל כך קרוב למרכז ודרום אמריקה, במקרים רבים אתה תהיה בדיוק על נתיבי הברחה גדולים שדרכם מגיעים הסמים לארה”ב”, הוא סיכם. “זה לא נדיר לראות חבילות כאלה מדי פעם, ומבחינתי קיבלתי מתנת יום הולדת מוקדמת מפבלו אסקובר”.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות