ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
מיצוי קנאביס

פייק ניוז על מיצוי קנאביס – טוב לא לגמרי

שתפו את החברים

דיווחנו בעמוד הפייסבוק שלנו על הידיעה של תסמונת יחודית שהופיעה בארה”ב במדינות שקנאביס חוקי בהם. החלטנו לבדוק את העניין קצת יותר לעומק. בשיחה עם אוליביה ששון, המומחה הישראלי של מיצוי קנאביס הוא מסר שבשיחה שהוא עשה עם פרופסור רפאל משולם,…

דיווחנו בעמוד הפייסבוק שלנו על הידיעה של תסמונת יחודית שהופיעה בארה”ב במדינות שקנאביס חוקי בהם. החלטנו לבדוק את העניין קצת יותר לעומק. בשיחה עם אוליביה ששון, המומחה הישראלי של מיצוי קנאביס הוא מסר שבשיחה שהוא עשה עם פרופסור רפאל משולם, מגלה הTHC, משולם אמר לו שבשימוש מאוד אינטנסיבי עם חומרים מאוד חזקים עלולה להיווצר תופעה של רגרסיה בהשפעת החומר. אותם תופעות לוואי שבשימוש רגיל קנאביס מעלים, שימוש אינטנסיבי יגרום להם.

אוליביה אומר שהתופעה צצה באופן בולט בארה”ב בגלל השימוש המאוד נפוץ בדאב כצורת צריכת קנאביס יחידה. הריכוז המאוד גבוה של חומרים פעילים בדאב יחד עם צריכה מאוד אינטנסיבית מביא לרגרסיה שמתבטאת בבחילות. אוליביה באופן אישי נתקל בשני מטופלים אשר סבלו מהתופעה. אחד מהם צרך שמן ריק סימפסון והשני מעשן דאבים.

אוליביה חושב שהפסקת צריכה ל48 שעות כל שבועיים -שלוש תמנע את התופעה. לא להפסיק לצרוך עלול לגרום לתופעה לקרות בצורה קבועה ואי אפשר יהיה לצרוך יותר קנאביס.

אז לא לגמרי פייק ניוז, אבל עדיין גורמי התקשורת לא טרחו לציין שמדובר בדאב בשימוש קשוח ומאוד הגזימו בהקף התופעה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות