ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אז איך מעשנים את זה? עוד על דאבינג

שתפו את החברים

אחרי שסיפרנו לכם על הנטף/רוזין/דאב, וגם כתבנו מדריך איך לעשות את זה בבית, בואו נדבר על דרך הצריכה, או דאבינג. קודם כל חשוב מאוד לציין שמדובר פה בצריכה שמתאימה לצרכני קנאביס מנוסים. נכון שאף אחד לא מת ממנת יתר של…

אחרי שסיפרנו לכם על הנטף/רוזין/דאב, וגם כתבנו מדריך איך לעשות את זה בבית, בואו נדבר על דרך הצריכה, או דאבינג.

קודם כל חשוב מאוד לציין שמדובר פה בצריכה שמתאימה לצרכני קנאביס מנוסים. נכון שאף אחד לא מת ממנת יתר של קנאביס, רוזין הוא תמצית קנאביס מאוד מרוכז ויש לו השפעה חזקה. יש כאלה שיכולים להכיל 90% THC אז אם אתם מתחילים, אנחנו ממליצים לחכות עם הדאבינג ואם אתם מתקדמים,  רוזין מספק חוויה אינטנסיבית, יעילה וטבעית לחלוטין.

dabbing-cannabis

אז איך צורכים את זה?

דאבינג היא פעולה שדורשת ציוד יעודיי המכונה “דאב ריג” (Dab rig). זהו באנג עם ראש המכונה נייל ושרביט עליו מורחים חתיכה קטנה מהדאב שנרצה לאדות.

4cb22242586a3bcd5d4eaceb8399997f

מחממים את הנייל בעזרת מצית טורבו או להביור (כמו של קרם ברולה) ואז נוגעים בו עם המוט שעליו יש את הדאב. זה מאדה את החומרים הפעילים, שאותם נשאף בבאנג.

אם 420 הוא קוד להדליק ג’וינט, אז 710 הוא הקוד לדאבינג, זאת מכיוון שאם תהפכו אותו יצא לכם OIL.  ו4:20 זה ממש מוקדם מדי לדאבינג.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. ס |

    לא חייב ריג, אפשר לשים פס דאב באמצע פייסל וזה עושה את אותה הסטלה.

  2. Sol |

    But u miss the carriage pans it’s a biger world electric disposables like e sugared company like alpin or oasis and regargebsk pans that u press they worm up and the oil is smoker in wax thers is glass tin why u don’t tell them that, oil or wax are not the same

  3. Boom |

    כמה עולה ריג זול?

שינוי גודל גופנים
ניגודיות