ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לימודי קנאביס בטכניון

לימודי קנאביס רפואי – יזמות טכנולוגית ועסקית

שתפו את החברים

מסימני ההתקדמות: הטכניון יוצא עם לימודי קנאביס רפואי – יזמות טכנולוגית ועסקית, סקירת עומק ומגמות בניהולו האקדמי של פרופ’ יהודה שינפלד. ההסבר על הקורס: תחום הקנאביס הרפואי נמצא בעיצומה של מהפיכה עולמית. בשנים האחרונות, בד בבד עם פרסום מספר גדל…

מסימני ההתקדמות: הטכניון יוצא עם לימודי קנאביס רפואי – יזמות טכנולוגית ועסקית, סקירת עומק ומגמות בניהולו האקדמי של פרופ’ יהודה שינפלד. ההסבר על הקורס:

תחום הקנאביס הרפואי נמצא בעיצומה של מהפיכה עולמית. בשנים האחרונות, בד בבד עם פרסום מספר גדל של עדויות ומחקרים על השפעות מיטיבות של הקנאביס הרפואי במגוון רחב של מצבים רפואיים, אנו עדים לשינוי מגמה ההולכת וצוברת תאוצה, לאישור תחיקתי של השימוש בקנאביס למטרות רפואיות במדינות שונות בעולם. כיום הקנאביס הרפואי מותר לשימוש ב-52 מדינות בארה”ב ובמספר הולך וגדל של מדינות אחרות בעולם, כולל ישראל. במקביל אנו עדים לפריחה אדירה בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים וההשקעות בתחום ע”י שוק ההון ומשקיעים פרטיים. תכנית לימודים זו הינה התוכנית המקיפה הראשונה בישראל לכלל הציבור בתחום הקנאביס הרפואי, הסוקרת את התחום ממגוון רחב של כיוונים:

(היסטורי-תרבותי-חוקתי, רפואי, כימי, עסקי, בוטני, פיתוחי וכו’) ע”י שורה ארוכה של מרצים בעלי שם בתחומם. התכנית תיתן רקע רחב על השוק, אבני הבניין והתפתחותו עד למצב הנוכחי ומגמות עתידיות. בוגרי הקורס יקבלו ידע נרחב וכלים מעשיים סביב הגשמת חזון עסקי בתחום הקנאביס הרפואי, החל משלב הרעיון ועד לחברה היוצרת שווי לבעליה.

מטרת תכנית הלימודים:

היכרות עם האספקטים השונים הקשורים לפיתוח מוצרים ותכשירים מבוססי קנאביס רפואי, יזמות, מחקר והשקעות בתחום. הבנת הרקע המולטידיסיפלינרי, המצב הקיים, האתגרים וההזדמנויות. קהל יעד יזמים, רופאים, משקיעים, חוקרים, חברות תרופות, מומחים מתחום החקלאות, אנשי אקדמיה המעוניינים להשתלב בתחום או ללמוד עליו. תנאי קבלה בעלי רקע רלוונטי רפואי / משפטי / עסקי / יזמי בתחומי הקנאביס הרפואי.

מתכונת הלימודים הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בימי ה’, בין השעות: 17:00-20:30 25 שעות אקדמיות.

להורדת תוכנית הקורס: קורס קנאביס רפואי 541102 – סופי

בדבר פרטים והרשמה

נא לפנות לטכניון – היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ: מיטל גוטפריד,

רכזת התכנית: טל. 40-3512928 | פקס. 04-8294466 מייל: meitalg@trdf.technion.ac.il

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. pelegf |

    קנאביס בטכניון כן, קאביס לעשן לא

שינוי גודל גופנים
ניגודיות