ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
משטרת ישראל במרדף

משטרת ישראל במרדף אחרי צמחים בירושלים ומודיעין

שתפו את החברים

במודיעין נעצרו זוג היפים פנסיונרים בשנות השישים לחייהם שבחרו לגדל קנאביס

למרות המצב הביטחוני הרעוע בו פיגועי דקירה הם אירוע יומיומי, ובשעה שמומלץ לאזרחים לשאת נשק בגלל אי יכולת המשטרה להגן עליהם, החליטה משטרת ישראל להקצות משאבים למרדף וחיפוש צמחים. במספר פשיטות שערכה המשטרה בשבוע שעבר הביאו למעצר אזרחים נורמטיביים שבחרו לגדל את צמח הקנאביס בירושלים בחמש דירות מגורים רגילות בעיר ירושלים.  מפתיע לגלות שלא מדובר בדירות גידול של ממש לפי רפ”ק רון כזרי מפקד המבצע “בחלק מהדירות הוקצה חדר מיוחד לצורך גידול קנביס, ובאחרות הדבר בוצע בתוך אוהלים, החשודים קיבלו ייעוץ ולמדו את הנושא. לא מדובר על חובבנים”,דהינו, דירות הפשיטה הנועזת היו דירות מגורים רגילות שהבעלים שלהם בחר לגדל צמח לצריכה אישית בחדר או בחלל קטן. העובדה שהם למדו את הנושא ובחרו להשקיע בגידול איכותי רק מחדד את העובדה שמדובר בבחירה אישית לגיטימית.

כמו כן צוטט רפ”ק כזרי אומר “היו מעבדות שאם היינו נכנסים אליהן עוד חודש הבית לא היה יכול לעמוד בזה” לא ברור למה התכוון הרפ”ק בציטוט זה. מה הוא חושש שהבית היה מתמסטל? מהתמונות מהתפיסות בירושלים ניתן ללמוד כי מדובר בגידולים לצריכה אישית של אנשים איכותיים ולמעשה חמישה מהעצורים כבר שוחררו.

במודיעין נעצרו זוג היפים פנסיונרים בשנות השישים לחייהם שבחרו לגדל קנאביס, בביתם נמצא שתיל אחד, וכן מעט מריחואנה מיובשת, כמו כן נמצאו ברשותם פלאפונים. בדירה אחרת בחרו בגירים בני 40 לגדל צמחי קנאביס בחדר, לטענת המשטרה נמצאו במקום 6 ק”ג של מריחואנה, מנסיוננו, המשטרה נוהגת לשקול את הקנאביס יחד עם הכלים בהם היא מוחזקת, האדמה, הבלטות והשלד של הבניין. לאור העובדה שגם המשטרה מודה שמדובר בחדרון צדדי, ככול הנראה גם כאן מדובר בגידול קטן ולצריכה פרטית לגיטימית ומינורית.

מפתיע לגלות כמה משאבים משקיעה המשטרה בניסיונות לתפוס גידול של צמחים, זו בשעה שמצב הביטחון של אזרחי ישראל אינו מזהיר, הסיכוי של אזרח ישראלי להיות קורבן לפעילות פלילית אינו נמוך, והמענה המשטרתי לצרכים אזרחיים שונים רחוק מלהיות משביע רצון.

 

 

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. pelegf |

    משטרת ישראל חבורה של משועממים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות