סנופ דוג נלחם בדימוי של סנופ דוג
סנופ דוג, ראפר, איש עסקים ופרסונה סטלנית/קולית מייצגת, שם לעצמו מטרה אישית: חיסול הדימוי השלילי של הקנאביס ומשתמשיו הנרפים לכאורה, אחת ולתמיד. מרכז המדיה שהקים, “מארי ג’יין” (כמו קאנה, רק קצת יותר גדול ובאנגלית) מקדם תכנים העוסקים באמת הידועה לכולם…
סנופ דוג, ראפר, איש עסקים ופרסונה סטלנית/קולית מייצגת, שם לעצמו מטרה אישית: חיסול הדימוי השלילי של הקנאביס ומשתמשיו הנרפים לכאורה, אחת ולתמיד. מרכז המדיה שהקים, “מארי ג’יין” (כמו קאנה, רק קצת יותר גדול ובאנגלית) מקדם תכנים העוסקים באמת הידועה לכולם – מרבית צרכני הקנאביס בשעות הפנאי הם אנשים פעילים החיים, עובדים, יוצרים ומקדמים את החברה באופן אקטיבי.
האתר הפיק סדרת וידאו אינטרנטית חדשה בת 6 פרקים, Highly Productive, שתוקפת את סטריאוטיפ המשתמש כעצלן, לא פרודוקטיבי שאינו תורם דבר לחברה ולעצמו. בכל חודש יובא סיפור של אדם מצליח ומעניין בתחומו, שהוא גם צרכן קנאביס בלי לעשות מזה עניין. הפרק הראשון מציג את טוני מגיי, מנכ״ל מבשלת בירה בקליפורניה. מגיי מספר על ייצור הבירה, תפיסת החיים שלו ועל מריחואנה.
כידוע, גם הדימוי הקולי, רגוע וסטלני של סנופ עצמו הוא יותר סגנון אישי מאשר צורת חיים: האיש הוא מהיוצרים והמפיקים העסוקים והפוריים בחוף המערבי, ואת דימוי הסטלן המגניב שלו הוא מנצל כדי לקדם נושאים החשובים לו.
זה לא שסנופ המציא את הגלגל, חברת Black Rock המייצרת ציוד נלווה למשתמשי קנאביס, נקטה יוזמה דומה להעצמת דימוי המשתמשים, עם סרטונים על אנשים אמיתיים ומערכת היחסים שלהם עם קנאביס, תחח הכותרת I Am Not Lazy. חפשו את ההאשטאג #iamnotlazy ברשתות החברתיות המועדפות עליכם. העולם אולי לא יודע, אבל בחייהם של לא מעט אנשים פרודוקטיבים ומצליחים יש מקום – ומקום חשוב – לשימוש בקנאביס.
https://vimeo.com/154336426