ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

דשן קנאביס – כל מה שאפשר לדעת על דישון קנאביס

שתפו את החברים

דשן קנאביס – במאמר הקודם הסברנו את יסודות הדישון כדי להבין יותר איזה דשן קנאביס צריך, וכיצד להוציא את המקסימום מזרעי הקנאביס שלנו. במאמר הזה נסביר בקצרה על דשן קנאביס וחברות הדישון הטובות בעולם. הדרך היחידה לקבל קנאביס ברמות הגבוהות…

דשן קנאביס – במאמר הקודם הסברנו את יסודות הדישון כדי להבין יותר איזה דשן קנאביס צריך, וכיצד להוציא את המקסימום מזרעי הקנאביס שלנו. במאמר הזה נסביר בקצרה על דשן קנאביס וחברות הדישון הטובות בעולם. הדרך היחידה לקבל קנאביס ברמות הגבוהות ביותר היא לעבוד עם דישון קנאביס איכותי ולעשות שטיפה טובה לפני הקטיף. יש שלוש דרכים לעבוד עם דישון:

  1. טבלה: כל חברות המיצרות דשן קנאביס מספקות טבלאות דישון שבועיות לכל תקופת הגידול. טבלאות הדישון מסבירות באיזה דשן ותוספים יש להשתמש בכל שבוע ואת המינון של כל אחד. מגדלים מתחילים חייבים לעבוד לפי טבלה ולא לסטות ממנה כדי לקבל תוצאות מעולות גם במחזורים הראשונים.
  2. מוליכות (EC): שיטה של מגדלים קנאביס מנוסים. דשן קנאביס מינראלי מכיל ריכוז גבוה של מלחים. מלחים מעלים את המוליכות החשמלית של המים. מדידת המוליכות החשמלית של המים מאפשרת לדעת כמה מלח/ דשן יש בהם. אם נמדוד את המוליכות של המים לפני ואחרי ההשקיה נוכל לדעת כמה דשן הצמח ספג ולתקן את מינון הדישון בהשקיות הבאות.
  3. אינטואיציה: מגדלים מנוסים לומדים להכיר את הצמחים שלהם ולדעת מהתבוננות בהם מה וכמה הם צריכים. זה תופס בעיקר למגדלי קנאביס אורגני מכיוון שבגידול אורגני אי אפשר למדוד מוליכות.

דשן קנאביס – אז אחרי הסבר קצר על איך מדשנים בואו נלמד עם מה כדאי לדשן :

JOHNNY GREEN 

דשן קנאביס של מגדל הקנאביס הטוב בעולם ג'וני גרין
דשן קנאביס של מגדל הקנאביס הטוב בעולם ג’וני גרין

בקצרה: ג׳וני גרין הוא המגדל הקנאביס הטוב בעולם, ובין היתר מה שהפך אותו לכזה, זאת ההבנה שמצע הוא סביבת חיים גם לצמח הקנאביס וגם למגוון של פטריות ומיקרואורגניזמים ואנזימים, שיכולים להיות מועילים או מזיקים להתפתחות הצמח. זוהי תפיסה ייחודית, ושונה מאוד מההבנה של חברות דשנים אחרות בנוגע לאדמה או מצע הגידול. בדשנים של ג’וני יש את החומרים הטובים ביותר לקנאביס, כאלו שנבחנו על קנאביס רפואי, והוכיחו שמסוגלים לייצר מקסימום פריחה באיכות הגבוהה ביותר.

כל סדרת דשנים מתחילה בפיתוח מערך השורש. סדרת הדשנים של ג’וני מחברת ארבעה מוצרים אשר מייצרים את מערכת השורש הטובה ביותר האפשרית. מערכת השורש מתחילה במצע, מצע הפרימיום של ג’וני הוא אידאלי כבסיס, המצע הוא הריזוספרה של שורשי הצמח ואל תוך המצע נפתח את השורש המאסיבי והמסועף ביותר על ידי שימוש בבירוטס, ואז באמצעות מיקוריזו ואנזימו נפתח סביבה של פטריות ומיקרואורגניזמים במצע שיסייעו לשורשים שלנו לספוח מקסימום דשן תוך מאמץ מינימאלי מצד הצמח, כזה שיוביל לאנרגיה רבה יותר לכיוון העלווה הירוקה עם הפריחה מקסימלית במשקל ואיכות. 
סדרת המוצרים של ג’וני מכילה גם את דשן הגרינגרו, הבלומבו והבלומקס, שיסייעו לכם להוציא מקסימום פרחים באיכות הטובה ביותר, וכמובן יש גם את מאזני החומציות: PH DOWN, PH UP, PH DOWN PRO, שיאפשרו לצמח הקנאביס לספוח מקסימום מהדשן.

הסינרגיה בין כל מוצרי מפתחי השורש של ג’וני גרין מאפשר לכל מגדל וגם למתחילים מבינינו, לגדל קנאביס כמו המגדל הטוב בעולם.

סוג מגדלים: מתחילים, מגדלים מקצועיים, אורגני, דגש על איכות עם מקסימום פריחה. 

מצע: מצע אדמה של ג’וני גרין

השקיה: ידנית או אוטומטית

אורגני/ מינרלי: מינרלי

תוסף מומלץ: מיקוריזו, הוא המוצר המוביל והמצליח ביותר מבין כל המוצרים המובילים של ג’וני גרין ואחד המוצרים שמבדיל בין סידרה של מגדל הקנאביס הטוב בעולם, לבין סדרות אחרות, מקצועיות פחות. מיקריזו של ג’וני גרין יאפשר לכם ליהנות מפריחה מקסימלית ובאיכות הגבוהה ביותר. 

 

דשן לקנאביס
דשן לקנאביס

סדרת המוצרים של ג’וני גרין, מגדל הקנאביס הטוב בעולם. 

דשן קנאביס – BioBizz

 

בקצרה: חברת דישון המיצרת דשן קנאביס אורגני . בעלת תווי התקן OMRI, Control Union.  דישון הבסיס מורכב משלושה רכיבים: דישון גדילה לשימוש בכל מחזור הגידול, דישון פריחה שמתווסף לדישון הגדילה ותוסף הפרחה שמכיל בעיקר סוכרים. תוספים כוללים מגביר אנרגיה/ אנזימים, שורשים, ,תוסף אצות מלא באלמנטים חשובים לצמח, מחזקי מערכת חיסונית וחומר ציפוי להגנה על הצמח מפני מזיקים. מומלץ למתחילים ולכל מי שהאיכות יותר חשובה לו מהכמות הרבה מגדלים טוענים שהם מוציאים מביוביז הרבה פחות כמות ממה שאפשר להוציא מדשן קנאביס מינרלי.

סוג מגדלים: מתחילים, אורגני, דגש על איכות ולא על כמות.

מצע: מומלץ לאדמה, יש מגדלי BioBizz שמגדלים על קוקו-פרלייט

השקיה: ידנית בלבד. בגלל שהדשן אורגני הוא לא מתאים למערכות השקיה אוטומטיות.

אורגני/ מינרלי: אורגני

תוסף מומלץ: Bio-Heaven מגביר אנרגיה ואנזימים שעושה פלאים לצמח.

דשן קנאביס – HESI

 

בקצרה: דישון מינרלי עם טוויסט אורגני- החנקן בדשן של HESI הוא אורגני. לטענת HESI זה הופך את החנקן ליותר זמין לצמחים ומוריד את רמות המוליכות (EC) כך שיש פחות חשש לעודף דישון. בישראל ניתן להשיג שתי סדרות של HESI- סדרה לגידול על אדמה וסדרה לגידול על קוקו-פרלייט. דישון בסיס מכיל שלושה רכיבים- דישון גדילה, דישון פריחה ותוסף הפרחה עם חיזוק PK שמתווסף לדישון הפריחה מהשבוע הרביעי לפריחה. תוספים כוללים תוסף שורשים, אנזימים, תוסף ויטמינים וחומצות אמינו ובוסט שנועד לזרז את כניסת הצמח לפריחה ולחזק את מסת הפרחים.

סוג מגדלים: מתחילים ומנוסים שלא רוצים להתעסק עם מוליכות.

מצע: אדמה, קוקו-פרלייט (סדרה ייעודית לכל מצע)

השקיה: ידנית/ אוטומטית

אורגני/ מינרלי: מינרלי עם חנקן אורגני

תוסף מומלץ: SuperVit –תוסף ייחודי של ויטמינים וחומצות אמינו. במקום שהצמח ייצר אותם בעצמו הוא מקבל אותם בצורה זמינה מהתוסף מה שמפנה את האנרגיה ליצירת טריכומות. מתאים לשימוש עם כל דישון של כל חברה.

דשן קנאביס – BioNova

BIONOVA ביונובה דשן קנאביס
BIONOVA ביונובה דשן קנאביס

בקצרה: ביו-נובה מייצרים דשנים ביולוגים המבוססים על פעילות מיקרו-ביוטית במצע. חלק מהדשנים של ביו-נובה מוגדרים כאורגנים וחלק מינרלי ממקור אורגני. זהו דשן מאוד קל לשימוש עם ערכי EC נמוכים. מעולה לגידול חוץ ופנים על מצע אדמה. BioNova   מאפשרים לעבוד בשלוש רמות שונות- בסיסי, מתקדם ומקצוען כאשר בכל רמה יש יותר חומרים לשחק בהם. רמת הבסיס כוללת רכיב אחד בלבד בשם Soil Super Mix ותוספת PK בפריחה. תוספים כוללים: תוסף שורשים, אנזימים, מחזק מערכת חיסונית, מחזק גדילה

סוג מגדלים: מגדלי חוץ ופנים, מגדלים שרוצים דישון חזק בלי סיבוכים

מצע: אדמה

השקיה: ידנית/ אוטומטית.

אורגני/ מינרלי: ביולוגי. חלק אורגני לגמרי וחלק מינרלי מבסיס אורגני.

תוסף מומלץ: TML- The Missing Link מחזק את הצמח והופך אותו לעמיד בפני מזיקים. לשימוש בהשקיה (הגמעה) וריסוס עלוותי.

דשן קנאביס – GHE- General Hydrophonics

GHE דשן הידרו הידרופוני קנאביס
GHE דשן הידרו הידרופוני קנאביס

בקצרה: מותג גידול קלאסי, אחד הוותיקים בשוק ולא מפסיק להפתיע. דישון מינרלי מרוכז והבחירה הטבעית למי שרוצה לגדל הידרופוני או איירופוני. קחו בחשבון שלמרות ה”הידרופוניקס” בשם, GHE  מתאים גם לגידול על אדמה וקוקו-פרלייט. דישון הבסיס מורכב משלושה רכיבים שרצים אתם לכל אורך הגידול וההפרחה ורק משנים את המינונים ביניהם. תוספים כוללים: תוסף שורשים, תוסף פריחה, תוסף לחיזוק המערכת החיסונית, תוסף סיליקט, תוסף הומוס, ועוד. טבלת דישון מאוד קלה לשימוש. מגדלים מתקדמים יותר יכולים להוציא את המקסימום על ידי מדידת מוליכות (EC)

סוג מגדלים: גם למי שרוצה להשתמש ב GHE לגידול על אדמה/ קוקו-פרלייט רצוי לבוא עם קצת ניסיון. למי שרוצה להיכנס לתחום ההידרו- גידול על מים/ אויר.

מצע: כל מצע- הידרו, אדמה, קוקו-פרלייט.

השקיה: ידנית/ אוטומטית.

אורגני/ מינרלי: מינרלי

תוסף מומלץ:  במקרה של GHE אין ברירה וחייבים להמליץ על שני תוספים, Mineral Magic – חובה לכל מגדל! תוסף אורגני שמכיל בעיקר סיליקט. מעבה את הגזע של הצמח, מחזק את הענפים ומשפר את ספיגת הדשנים. Ripen– חומר ייחודי לשימוש בסוף פריחה מאותת לצמח שהוא עומד למות מה שמעודד את הצמח לייצר כמה שיותר שרף.

דשן קנאביס – ATAMI

בקצרה: חברה הולנדית וותיקה לשימוש בקוקו-פרלייט ואדמה (סדרות נפרדות) דישון הבסיס מורכב משתי רכיבים A+B שצריך לערבב יחד במים ואתו רצים כל הגידול וההפרחה. תוספים כוללים תוסף שורשים, תוספי גדילה ופריחה, אנזימים

סוג מגדלים: למנוסים בלבד שרוצים חומר מרוכז, איכותי ומשתלם

מצע: אדמה, קוקו-פרלייט

השקיה: ידנית/ אוטומטית.

אורגני/ מינרלי: מינרלי

תוסף מומלץ: דשן הפרחה מתקדם ופופולרי – BloomBastic

 

דשן קנאביס – House and GardenHG-logo

בקצרה: חברת דשן קנאביס ותיקה . דישון למגדלים גדולים על מצע קוקו-פרלייט. דישון מאוד מרוכז ואיכותי. דישון בסיס דו-קומפוננטי (A+B) לשימוש בכל תקופת הגדילה והפריחה ותוספים הכוללים תוסף שורשים מעולה, חומצות אמינו וסדרה של תוספי פריחה.

סוג מגדלים: מגדלים גדולים ומנוסים.

מצע: קוקו-פרלייט

השקיה: ידנית/ אוטומטית.

אורגני/ מינרלי: מינרלי

תוסף מומלץ: Root Excelurator – תוסף השורשים הנחשב בעיני רבים לטוב בעולם. לא רק יוצר מסת שורשים ענקית הוא גם יוצר עליה שכבת מגן שמשאירה אותם בריאים וחזקים.

לרכישת הדשנים והתוספים באתר הידרושופ לחץ כאן

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 3

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) |

    למה לא כתבתם על Canna אתם שקוראים לכם קאנה???

    1. מערכת קאנה |

      כי היבוא של קאנה לארץ לא סדיר והרבה פעמים יצא לקנות דישון של קאנה ובישראל ולגלות שהוא פג תוקף. מעבר לזה, לזה שקוראים לנו קאנה אין שום קשר לחברת הדשנים

  2. Mister Joe |

    שכחתם את אחת החברות הטובות ( טוב זו דעתי…) שיש : advanced nutrients

    מנסיוני הם משפרים פלאים את הכמות ואת האיכות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות