ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס מחוזק

קנאביס מחוזק – איך לחזק את השפעת הקנאביס?

שתפו את החברים

אנשים תמיד מחפשים את הדבר הגדול הבא, מכוניות מהירות, מסכי טלוויזיה גדולים, וכל דבר תמיד צריך להיות הכי גדול, הכי יפה, והכי חזק. וגם שאנחנו מדברים על קנאביס אנחנו נשמע אנשים מדברים על הראש הכי טוב, על רמות ה-THC של…

אנשים תמיד מחפשים את הדבר הגדול הבא, מכוניות מהירות, מסכי טלוויזיה גדולים, וכל דבר תמיד צריך להיות הכי גדול, הכי יפה, והכי חזק. וגם שאנחנו מדברים על קנאביס אנחנו נשמע אנשים מדברים על הראש הכי טוב, על רמות ה-THC של החומר, ועל הגברת רמת הסוטול.

אמנם יש מקרים בהם צרכנים יעדיפו פרחי קנאביס בעצמה יותר חלשה מכל מיני סיבות, אבל רוב הצרכנים ככל הנראה מתעניינים בשיפור ההשפעה, ואנחנו ננסה להסביר לכם איך אפשר להגדיל ראש.

פרח קנאביס עם רמות גבוהות של THC (במידת האפשר)

זה נכון שלרוב זאת פריבילגיה של מדינות שיש בהן לגליזציה, שם אפשר לקבל את הפרחים שלכם עם פירוט מדויק של הרכיבים הפעילים והגנטיקה, בדיוק כמו שאתם קונים מוצר לאכילה במכולת השכונתית. בישראל רק המטופלים בקנאביס רפואי ייהנו מהזכות הזאת, או אנשים שזכו לעבוד עם אנשי מקצוע רציניים בתחום שיודעים להעיד על הרכב החומר שלהם ומציעים גיוון של זנים. החשבון פשוט, בדרך כלל ככל שרמת החומר הפעיל גבוהה יותר, עולה גם השפעת העישון או האידוי, כשבדרך כלל רמות ה-THC המקובלות בשוק נעות בין 12-18%. אז אם יש לכם אפשרות לרכוש זן מסודר חפשו את זן כמו Gorilla Glue שזכה במקום שני של זני אינדיקה ב-Cannabis Cup 2016 עם שיעור של מעל 32% THC.

נסו שמנים ותוצרים מרוכזים נוספים

תוצרי קנאביס מרוכזים נמצאים איתנו מזה זמן מה, בעיקר החשיש. בהשפעת החשיש, הידוע והמוכר לכולם, יותר ויותר חומרים מרוכזים חודרים לשוק, כאשר לרוב אלה הם תוצרי שמן הקנאביס השונים. תוצרים אלה נוצרים בדרך כלל על ידי המסה בשימוש בבוטן (סוג של גז), או CO2, שמאפשרים לבודד את הרכיבים הפעילים לתמצית מרוכזת שמגיעה גם למעל 90% חומר פעיל. המנצח השנה ב Cannabis Cup השיג תוצאה של 82.2%. תוצרים מרוכזים אלו נמכרים בעלות גבוהה יותר מאלו של הפרחים, אבל רמת ה-THC המוגברת בהחלט מצדיקה את המחיר. ישנם עוד מגוון סוגים של תמציות מרוכזות שניתן למצוא כיום.

תאכלו מנגו

חיזוק השפעהמנגו מכיל ריכוז גבוה של טרפן שנקרא myrcene, שקיים בריכוז גבוה יותר גם בצמח הקנאביס, והוא החומר שמעניק לו את הריח המתוק שלו. אכילת מנגו בשל לפני עישון קנאביס יסייע למערכת הקנבינואידית שלכם לספוג יותר THC מה שיאפשר למקסם את ההשפעה. למירסן השפעה מטשטשת והוא ידוע כעוזר לבעיות שינה. המירסן גם עשוי לפעול בסינרגיה עם ה-THC וכאשר שני המולקולות משולבות יחד הן יוצרות השפעה חזקה יותר משל ה-THC לבדו.

קנאביס באכילה ובליעה

כשמעשנים קנאביס ה-THC מגיע היישר אל המוח כשהוא מעניק השפעה מידית ויחסית קצרת טווח. כשצורכים קנאביס דרך הקיבה לעומת זאת באמצעות מזון, ה-THC מעובד דרך הכבד ל 11 הידרוקסי THC, מטבוליט שמצוין בהחלפת מחסומי זרימת הדם למוח. ההשפעה שתקבלו תורגש בגוף כולו ולא רק בראש. זאת מאחר ולכבד לוקח זמן רב יותר לעכל את הקנאביס, הוא משחרר את ה-THC על פני פרק ארוך יותר של זמן, ובכך ממקסם את משך ההשפעה.

תתעמלו לאחר עישון

3חיזוק השפעהמחקרים מראים שה”runner’s high” – סוטול הרצים, אינו מתקבל כתוצאה מאנדרופינים אלא למעשה מופעל על ידי המערכת הקנבינואידית. הגוף של הספורטאי משחרר קנבינואידים על מנת להתמודד עם הלחץ שהריצה מעמיסה על הגוף. עישון לפני אימון יעניק לגוף ייצור מוגבר יותר של קנבינואידים בהפקה טבעית – ויקל על המוח והגוף מלהתמודד עם העומס והלחץ של הספורט.

אם אתם מעשנים כבדים נסו לקחת הפסקה

זאת כנראה הדרך הקשה ביותר למקסם את ההשפעה. אם קנאביס הפך לחלק בלתי נפרד מהשגרה שלכם, בטח לא תרצו להפסיק ליותר מדי זמן. אל דאגה, גם אם תתנו לגוף שלכם רק שבוע אחד של הפסקה זה יעניק לו את ההזדמנות להתנקות  מה-THC או לפחות מחלק גדול ממנו. כשתחזרו לעשן, תגיעו לשיא חדש של השפעה. למשל אם תיקחו הפסקה, ותתפנקו בשמן למסיבת החזרה שלכם, יהיה לכם פאן במקסימום. לקחת הפסקה מעישון היא כנראה הדרך הטובה ביותר למקסם את ההשפעה. אם כי, להעביר תקופה בלי קנאביס, לא היינו מאחלים אפילו לאויבים שלנו, אז אולי נסו קודם כמה מהשיטות האחרות.

יש לכם טיפים משלכם לחיזוק השפעת הקנאביס? ספרו לנו

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 1

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יאנה |

    רציתי לדעת אם הפסקה של שלושה ימים גם תועיל. אני מעשנת נקי ובערך ג’וינט וחצי ליום. תודה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות