ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
שימוש בקנאביס

האם יהיה זה בית החולים הראשון לספק קנאביס?

שתפו את החברים

בית חולים בקליפורניה אולי יהיה בית החולים הראשון שיאפשר שימוש בקנאביס לחולים וזאת בעזרתו של רופא בדימוס, דר׳ לארי בדארד (Larry Bedard). בדארד, שהיה רופא בחדר מיון בבית החולים מרין בקליפורניה, מאמין שלחולים צריכה להיות אפשרות לקבל טיפול בקנאביס מכמה…

בית חולים בקליפורניה אולי יהיה בית החולים הראשון שיאפשר שימוש בקנאביס לחולים וזאת בעזרתו של רופא בדימוס, דר׳ לארי בדארד (Larry Bedard). בדארד, שהיה רופא בחדר מיון בבית החולים מרין בקליפורניה, מאמין שלחולים צריכה להיות אפשרות לקבל טיפול בקנאביס מכמה סיבות, אחת מהן היא העובדה שקנאביס רפואי חוקי בקליפורניה.

בדארד שמכהן כחבר במועצת המנהלים של שירותי הבריאות במארין, מבין את הקשיים בנסיונו לאשר תקנה זו אך משוכנע שהתגמול שווה את המאמץ.

untitled-10

העובדה שהרשות למלחמה בסמים האמריקאית (DEA) מסרבת להסיר את הקנאביס מרשימת הסמים המסוכנים מקשה באופן משמעותי על המהלך. אומנם קנאביס רפואי חוקי בקילפורניה, אך לא חוקי ברמה הפדראלית מה שמונע פרוטוקולים רפואים ומחקר.

מושל קליפורניה, ג’רי בראון, חתם לאחרונה על תקנת הקנאביס הרפואית, תכנית פעולה המורכבת מחוקים רבים שיסדירו בסופו של דבר את שוק הקנאביס. התכנית הזאת לא תצא לפועל לפני ה 1 בינואר 2018, אך מדובר בצעד משמעותי במאמץ לספק לחולים תרופות להם הם זכאים על פי חוק.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות