ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
תוקף של קנאביס

תוקף של קנאביס – האם לפרחי קנאביס יש תוקף?

שתפו את החברים

תוקף של קנאביס – לאלו שלא גומרים את השקית שלהם בפרק זמן הגיוני, או לאלו שמתמסטלים עד ששוכחים איפה החביאו את הקנאביס שהם שומרים – לשניהם יש את אותה השאלות, איפה כדאי לאחסן את הפרחים, ועד מתי אפשר לעשן אותם….

תוקף של קנאביס – לאלו שלא גומרים את השקית שלהם בפרק זמן הגיוני, או לאלו שמתמסטלים עד ששוכחים איפה החביאו את הקנאביס שהם שומרים – לשניהם יש את אותה השאלות, איפה כדאי לאחסן את הפרחים, ועד מתי אפשר לעשן אותם.

אז האם קנאביס יכול להיות פג תוקף?

למען האמת זה תלוי למה אתם קוראים “פג תוקף”, לקנאביס אין תאריך תפוגה והוא לא יכול להתקלקל כמו בשר או חלב. הוא גם לא יאבד באופן משמעותי מפוטנציאל החומר הפעיל של, אבל מצד שני הוא גם לא ישביח כמו יין, אם תחזיקו בו למעלה משנה. יחד עם זאת, הקנאביס מגיע לפעמים למצב שבו הוא כבר לא ראוי לעישון, והטעמים ורוב החומרים הפעילים מתנדפים או משנים את פעילותם.

אכסון

כשהוא טרי – הקנאביס עטוף בשכבת רטיבות קלה שהופכת את הפרחים לדביקים. לאורך הזמן – ובהתאם לאיך שמאחסנים את החומר, הוא עלול להתייבש או להפוך לח מדי. שקיות סנדוויצ’ים למשל, יתנו לאוויר לצאת והחומר יתייבש לאט לאט, ואם תניחו את הקנאביס במקרר או תשאירו אותו במקום לח, הוא עלול לפתח עובש, והוא בטח גם לא יישרף טוב.

אז איפה לשמור את הפרחים?

מומחים ממליצים לאחסן את הקנאביס בקופסת אכסון ייעודית שאטומה לחלוטין לאוויר ולאור, ונמצאת בטמפרטורת החדר. אפשר לאחסן כמובן גם בצנצנות זכוכית או פלסטיק שקופים אבל להקפיד לאחסן אותן הרחק מקרני השמש והאור.

לא מומלץ להניח את הפרחים בתוך שקיות ניילון מפני שהפרחים יכולים להתייבש או לספוח לחות יתר על המידה, וגם להיות חשופים לקרני אור.

תוקף של קנאביס – מהם התנאים לאחסון פרחי הקנאביס?

החומרים הפעילים שבפרחים רגישים ללחות גבוהה, ליובש, לאור (קרני UV), ולחום קיצוני. אם לא תקפידו על אחסון בטוח של פרחי הקנאביס שלכם, איכות הפרחים תיפגע באופן משמעותי, מה שגם פוגע בהשפעה.

הלחות האופטימלית המדויקת לשימור ושיבוח הפרחים – היא 62% לחות שיהיו בתוך בקופסה או בצנצנת.

אחסון 2ניתן למצוא היום בשוק פטנט אמריקאי שמגיע כשקיות לחות פעילות באופן דו כיווני, שמאזנות את הלחות בצנצנת של הפרחים ל-62% בדיוק, בהתאם לגודל של מיכל האחסון. במידה והפרחים יבשים מדי – השקית תשחרר בהדרגה לחות עד למידה הנדרשת, וגם הפוך – אם הפרחים לחים מדי – השקית תספח את הלחות.

תוקף של קנאביס – אז מה יקרה אם נעשן?

מטבע הדברים, מצבים נואשים מובילים לצעדים נואשים, וקרה כבר שאנשים גלגלו פירורים יבשים לתוך הג’וינט, והורידו חתיכות עובש מהפרח בשביל שאכטה, אבל זה לא אומר שזה טוב לעשן כך, בעיקר משום שקנאביס שכבר נגוע בעובש מכיל פטריות רעילות ובקטריות, ויכול להוביל לשיעול, כאבי ראש, ובמקרים קיצוניים (לרגישים) גם להקאות ושלשול.

כל זה נאמר בכדי שבפעם הבאה שתמצאו חומר שיש לכם ספק אודותיו, תדעו כבר מה לעשות.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות