ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

כפתור ופרח, הפרח הנכון

שתפו את החברים

גיל ואינה, חברות מתקופת הלימודים לתואר ראשון במשפטים, גילו כל אחת בדרכה כי אם לא די בכך שנשים הצורכות קנאביס סובלות מדימוי שלילי, הן לא יכולות להתפנק באקססוריז סטייליסטיים הקשורים לתחביבן. פגישה מקרית ביניהן הולידה את MISSWEED – ליין מוצרי…

גיל ואינה, חברות מתקופת הלימודים לתואר ראשון במשפטים, גילו כל אחת בדרכה כי אם לא די בכך שנשים הצורכות קנאביס סובלות מדימוי שלילי, הן לא יכולות להתפנק באקססוריז סטייליסטיים הקשורים לתחביבן. פגישה מקרית ביניהן הולידה את MISSWEED – ליין מוצרי אקססוריז מיוחדים לנשים שאוהבות את הפרחים הנכונים.

הכירו את MISSWEED – ליין מוצרי האקסוסריז שעומד לשדרג את חוויית צריכת הקנאביס בקרב נשים מסביב לעולם!

 הסיפור של MISSWEED מורכב מהרבה עליות ומורדות, אופטימיות, ובעיקר השקעה עצומה לאורך כל הדרך. המסע המשותף של אינה ברודר וגיל אלמוג-אורנשטיין, ההוגות והמייסדות של MISSWEED, התחיל עוד לפני שידעו זאת. השתיים הכירו במהלך לימודי התואר הראשון במשפטים. לאחר סיום הלימודים נשארו חברות אך כל אחת יצאה אל דרכה המקצועית. 

גיל החלה לעבוד ברשת הידרושופ, שם נחשפה לעולם גידול הקנאביס ברמה המסחרית והפרטית, וכן לתחום האקססוריז סביב הצמח. היא פגשה אלפי לקוחות, צרכנים וצרכניות, ותמיד הרגישה שחסר ביטוי נשי אמיתי בתחום. הנוכחות של נשים בענף הייתה מועטה ביותר, והדבר ניכר במיוחד בתחום האקססוריז הנלווים לצריכה, שברובם  בנאליים מבחינה עיצובית. גיל לא אהבה את המיתוג השלילי הנלווה אל נשים הבוחרות לצרוך קנאביס תוך שהן מקיימות במקביל אורח חיים נורמטיבי.

אינה עבדה בינתיים כעוזרת אישית למנכ”ל בחברת הייטק, התקדמה לניהול פרויקטים, ולאחר מכן גם נחשפה לתחום הקנאביס בעבודתה בתחום הביוטק (גידול תאי קנאביס). כחלק מעבודתה התנהלה מול משקיעים וקרנות וצברה ניסיון רב בתחום השיווק המקוון, הפיתוח העסקי והחדרת מוצרים לשוק הבינלאומי.

 גם אינה בדרכה הרגישה תחושות זהות לאלו של גיל: נשים שצורכות קנאביס ויודעות להעריך נשיות ולייף-סטייל, לא מוצאות מענה לנוכח ההיצע שבשוק. מפגש מקרי בין השתיים גרם להן להבין שהן לא לבד ושהן שותפות לחזון לעתיד טוב יותר.

והחזון היה ברור: ליין אביזרים ייחודי המשלב אסתטיקה ופרקטיקה מנקודת מבט נשית. מוצרים המעוצבים בקפידה תוך ירידה לפרטים הקטנים, כדי להציע לצרכניות חוויית קנייה אסתטית. כמו כן, חשוב להן לתת לגיטימציה מוחלטת לנשים הבוחרות לשלב בחייהן את הפרח באמצעות מוצרים המותאמים לנשים שכמותן – קרייריסטיות, אימהות, סטודנטיות ועוד.

 המודל העסקי כוון לקהל היעד בצפון אמריקה, ההשקעה הגדולה כבר הייתה בדרך, ואז הגיעה הקורונה והן החליטו לחשב מסלול מחדש. 

אבל גם כשהכול עצר מלכת, MiSSWEED לא שקטה לרגע! אינה וגיל החליטו להתמקד במשקיעות החשובות באמת, קהל הלקוחות, ובחרו לצאת לקמפיין גיוס המונים בדרך של מכירה מוקדמת בהנחה משתלמת במיוחד.

 בימים אלה הן משיקות את הקמפיין אשר ישיק את מוצרי הלייף-סטייל שלהן וביניהם: 

מחזיק ל-Roll-up דמוי ליפסטיק המאפשר להרים את המגולגלת באופן אלגנטי בלי להפוך את הTube ולהסתכן בלכלוך התיק או הידיים.

תיק קלאץ’ אופנתי המשמש כתיק יציאות, העשוי מחומר סופח ריח.

 קוצץ איכותי בצורת צדף בעל נקודות אחיזה נוחות לגריסת הפרח, אשר יחליף את הקוצצים החד פעמיים.

פלטת סומק המשמשת כקופסת אחסון.

Mixing tray ההופך למשפך – פתרון מושלם למילוי הנייר בקלות.

 ניירות גלגול ממותגים ומוכנים מראש.

 STASH CACTUS – ערכה המונחת על צלחת מרובעת ומורכבת ממגש משולש ל-Mixing  ועציץ הסטאש הדקורטיבי אשר עוצב במיוחד לשמירה על הפרח בתנאים אופטימליים.

לרכישה במכירה מוקדמת ותמיכה בקמפיין גיוס המונים:

https://www.jumpstarter.co.il/projects/2135 

אתר “קאנה” עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א’ לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

 
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 2

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. ירון כהן |

    דעתי כגבר על המיזם היא ,
    שזהו קונספט גאוני , אשר עונה על צורך בסיסי של כל אשה אשר צורכת קאנביס הן מסיבות רפואיות והן מסיבות חברתיות ,
    צורך זה מתכתב עם הצורך הבסיסי של רוב הנשים ,
    אסתטיקה ושיק,
    ישנה עוד נקודה שניתן לשים אליה לב ,
    במיוחד לגבי הצרכניות הרפואיות ,
    מכיוון שעד היום היו אקססוריז וכלים מחתרתיים , היתה מן בושה להשתמש בקאנביס מיס וויד בעצם
    בונות לגיטימציה לשימוש יותר משוחרר וחופשי .

  2. נאור |

    מיזם גאוני

שינוי גודל גופנים
ניגודיות