ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
Cannabis Kitchen

לראשונה בארה”ב: מסעדת קנאביס רפואי שתפתח לכם את התיאבון

שתפו את החברים

חנות קנאביס רפואי ממדינת אריזונה שהשקיעה למעלה מ-2 מיליון דולר בשיפוץ נרחב מתחילת השנה, תיפתח בחודש הבא לציבור עם פנים חדשות וייחודיות. המטבח המקצועי שהיה מכין את מאכלי הקנאביס המשומרים והארוזים עבור החנות התרחב למטבח תעשייתי, וסביבו תתחיל לפעול מסעדת…

חנות קנאביס רפואי ממדינת אריזונה שהשקיעה למעלה מ-2 מיליון דולר בשיפוץ נרחב מתחילת השנה, תיפתח בחודש הבא לציבור עם פנים חדשות וייחודיות. המטבח המקצועי שהיה מכין את מאכלי הקנאביס המשומרים והארוזים עבור החנות התרחב למטבח תעשייתי, וסביבו תתחיל לפעול מסעדת הקנאביס הרפואי הראשונה בארה”ב, שתציע למטופלים את התרופה שלהם בתוספת מגע השף.

בישול עם קנאביס זה לא סיפור רציני בכלל, בעיקר עבור מי שהתנסה לפחות פעם אחת בהכנת חמאת קנאביס או שמן קנאביס לבישול, שהנם הבסיסים הנפוצים ביותר בעולם הבישול הירוק.

למרות שמאד קל להכין מאכלי קנאביס טובים ואפקטיביים, כל הקונספט של בישול מקצועי המשלב קנאביס רק מתחיל להתרומם בשנה האחרונה מהקרקע בארה”ב, ומרבית החברות מייצרות היום מאכלים שכאלו (Edibles) בתצורה משומרת וארוזה בלבד.

כעת, עומדת להיפתח המסעדה הראשונה בארה”ב (כנראה בעולם) שתשלב בין סגולותיו הרפואיות של הקנאביס לבין מטבח שף עדכני ועשיר, ותציע לקהל המטופלים את התרופה שלהם באותה איכות, אבל בדרך קצת אחרת.

מסעדת קנאביס רפואי

המסעדה המדוברת היא למעשה שדרוג של מטבח תעשייתי שהיה משרת את חנות הקנאביס הגדולה באריזונה (The Mint Dispensary), והיה מכין מאכלי וממתקי קנאביס ממגוון סוגים שנמכרו בבלעדיות בחנות עצמה.

מתחילת השנה נמצאים החנות והמטבח בתהליכי שיפוצים, בעלות מוערכת של כ-2 מיליון דולר, והשבוע הודיעו מנהלי החנות על פתיחתה החגיגית בתור מסעדת קנאביס, שצפויה להתקיים בתאריך ה-5 לאוקטובר בעוד כשלושה שבועות.

“תעשייה הקנאביס האמריקאית ממשיכה להתפתח בקצב אקספוננציאלי (הולך ונעשה מהר יותר עם חלוף הזמן), ועד כה חזינו בצורך גדול מאד של קהל הלקוחות – מאכלי קנאביס טריים ובריאים – שלא קיבל מענה בשום מקום אחר”, אמרה איוון שאהארה, מנכ”לית החנות והמסעדה החדשה, בראיון שנערך עמה. “אנו יודעים שהסוג הנכון של המאכלים הבריאים יכול לעזור לרפא אנשים מתחלואים רבים, ומעכשיו נשתמש בידע הזה כדי לעזור למטופלים עם תזונה טובה, טעימה ובריאה”.

מיקרודוסינג
עוגיות ממסטלות? זה רק קצה הקרחון

עדיין לא ידוע מהם המאכלים שיכללו בתפריט המלא שתציע המסעדה ביום פתיחתה, אך נכון לכעת ידוע שהוא יכלול כמה סוגים של המבורגרים, פיצות, פסטות סלטים עם רטבים עשירים וכמה סוגים של מנות טייק-אווי, שנועדו להציע ללקוחות חוויה מגוונת שמגיעה גם עד הבית.

בתחילת דרכה המסעדה תתנהל לפי מתכונת של 4 זמני פתיחה קבועים ביום, עבור ארוחות בוקר, צהריים, ערב וזמני מכירה של חטיפים ומאכלים קלילים בשעות אחר הצהריים.

גם גלידה, קפה ואפילו קורסים

בנוסף לארוחות המסודרות, תכלול המסעדה החדשה גם בר קפה, בר מיצים ואפילו חנות גלידה קטנה, שיציעו כולם מוצרים המשלבים קנאביס בדיוק במידה הנכונה, בניצוחה של השפית קארילן פרינסיפל (Carylann Principal) המנהלת את המטבח. 

במקביל לפתיחת קו המוצרים הטריים, שצפוי להיות ההשקעה העיקרית של בעלי המקום לטווח הארוך, ימשיך המטבח להכין ולמכור את כל המוצרים היבשים (עוגיות, עוגות וכו’) שהיה מייצר עד כה, ובהמשך צפויים להיפתח במקום קורסים (בחינם) לבישול עם קנאביס בימי ראשון.

לפי החוק המדיני באריזונה, כל מטופל (גם תיירים ישראלים) שירצה לקבל שירות במסעדה החדשה יהיה צריך להצטייד עם רישיון הקנאביס הרפואי המקורי שלו, ועם תרגום שלו לאנגלית החתום על ידי נוטריון ומאושר על ידי שגרירות ארה”ב.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות