ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גלן דיוויס, שחקן NBA בעבר, מואשם סחר קנאביס

שחקן NBA לשעבר נעצר בחשד לסחר – “מנסים למנוע מאדם שחור להצליח”

שתפו את החברים

שחקן ה-NBA לשעבר גלן דיוויס נעצר בחשד לסחר בקנאביס, כאשר ברשותו למעלה מ-92 אלף דולר במזומן, 126 גרם של קנאביס ופנקס עם רישומי עסקאות. דיוויס שוחרר בערבות, והגיב בסרטון מהמטוס הפרטי שלו, בו הוא טוען כי אין אמת בהאשמות נגדו….

שחקן ה-NBA לשעבר גלן דיוויס נעצר בחשד לסחר בקנאביס, כאשר ברשותו למעלה מ-92 אלף דולר במזומן, 126 גרם של קנאביס ופנקס עם רישומי עסקאות. דיוויס שוחרר בערבות, והגיב בסרטון מהמטוס הפרטי שלו, בו הוא טוען כי אין אמת בהאשמות נגדו. “כולם מנסים למנוע מאדם שחור להצליח,” הוא מוסר, בתגובתו היחידה לתקשורת מאז המעצר.

קנאביס הופך אט אט למוצר מקובל יותר בליגות הכדורסל הפחות בכירות בארה”ב, אך כל קשר בינו ובין ה-NBA הוא עדיין פיצוץ יח”צ מיידי, גם אם לא מדובר בשערורייה המקיפה שחקן מפורסם או אפילו פעיל.

הפעם, מדובר בשחקן העבר גלן דייויס (Glen Davis), שזכה לכינוי “תינוק מגודל” לאחר שהיה פעיל בליגה לאורך שנים רבות במדיהן של 3 קבוצות שונות. כעת, הוא מואשם על ידי המשטרה בסחר בקנאביס בכמויות גדולות, לאחר שנעצר כשברשותו 126 גרם של קנאביס ומזוודה המכילה למעלה מ-92 אלף דולר במזומן, לצד פנקס רישומים המכיל מידע מוצפן לגבי עסקאות של מכירה וקנייה.

גלן דיוויס, שחקן NBA בעבר, מואשם סחר קנאביס
“תינוק מגודל” עם 92 אלף דולר במזוודה

לאחר שנעצר בבית מלון, עקב תלונה שהגיש צוות המלון למשטרה על ריח של מריחואנה, הוגש נגד דיוויס כתב אישום הנוגע ל-7 עבירות שונות של החזקה וסחר בסמים, שהתבצעו לכאורה ב-4 החודשים שקדמו למעצר.

לדברי השוטרים שביצעו את המעצר, המידע שכתוב בפנקס תואם במבנהו ותוכנו לכזה הקשור לעסקאות המתבצעות במזומן, וככל הנראה הם יהיו קבילות בבית המשפט בתור ראיה למעורבותו של דיוויס בסחר בקנאביס.

מגיב מהמטוס: “מנסים למנוע מאדם שחור להצליח”

למרות חומרת האישומים התלויים נגדו, הצליח דיוויס להשתחרר ממעצרו בערבות, ובתוך זמן קצר הוא פרסם לתקשורת סרטון שצולם במטוסו הפרטי, בו הוא מכחיש את ההאשמות שתלויות נגדו, וטוען כי מדובר בפעולה של גורמים בעלי אינטרס המנסים להכפיש את שמו.

“אל תאמינו לכל מה שאתם רואים באינטרנט, ואני עוד אקבל את ההזדמנות להוכיח את חפותי בבית המשפט,” הוא מוסר. “הם (המשטרה) סתם מתעצבנים כי לאדם שחור יש כסף, והם מנסים למנוע מאדם שחור להצליח.”

בסרטון, מתייחס דיוויס לערימות הכסף המכובדות שניצבות לידו, ומסביר לצופים כי מדובר בכסף חוקי לחלוטין, אותו הרוויח בזכות “הרבה קליעות בקפיצה” בעת קריירת הכדורסל הפעילה שלו.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות