ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
קנאביס ובריאות

קנאביס ובריאות – העיקר ההשתתפות

שתפו את החברים

קנאביס ובריאות – זאת השנה השניה שסיאטל מקיימת את משחקי 420 שלה והתופעה תופסת תאוצה. הרעיון הוא לקדם את נושא הספורט והבריאות יחד עם שימוש אחראי בקנאביס ובכך גם לשנות את הסטיגמה של עישון מריחואנה. אלפים ירוצו במה שיראה כמו…

קנאביס ובריאות – זאת השנה השניה שסיאטל מקיימת את משחקי 420 שלה והתופעה תופסת תאוצה. הרעיון הוא לקדם את נושא הספורט והבריאות יחד עם שימוש אחראי בקנאביס ובכך גם לשנות את הסטיגמה של עישון מריחואנה.

אלפים ירוצו במה שיראה כמו עוד מרתון, רק שבמקרה הזה האצנים יהיו תחת השפעת קנאביס אם דרך עישון או אכילה. לא עוד סטיגמה של סטלנים על הספה עם באנג ביד אחת ונאצ׳וס בשניה, צופים בריפיט בפרקים של סאות׳ פארק. כ-10,000 משתתפים צפויים לרוץ באירוע ואולי זה יביא לשינוי בתפיסה שיש לרבים לגבי שימוש בקנאביס.

 

ספורטאים מקצועים רבים וזוכי מדליות זהב תומכים במשחקים, הדובר הרשמי של המשחקים הוא ריקי וויליאמס שחקן NFL, ווידמאפ – אפליקציה שמחברת בין משתמשים לחנויות דיספנסריז לפי מקום המצאם – הם נותני החסות בין היתר, ניוזוויק, טיימס, אליט דיילי ועוד מגזינים רבים כתבו על האירוע.

 

img-0853

האירוע יתקיים ב-31 ביולי בפארק מגנסון בסיאטל, 420 הכרטיסים הראשונים יחולקו בחינם, אחריהם המקדימים לרכוש יקבלו הנחה של 90% וישלמו 4.20 דולר. אורך מסלול הריצה הוא 4.20 מייל.

 

בשנתו הראשונה משחקי 420 משכו רק 200 משתתפים, היום מצפים לכ 10,000 משתתפים, בעמוד הפייסבוק שלהם למעלה מ- 60,000 עוקבים.

 

ולזה אנחנו קוראים קנאביס ובריאות אחראי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות