ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם

לא סתם ראש – 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם

שתפו את החברים

כמעט כל צרכן קנאביס יודע מה זה באנג, אבל למי יצא לראות באנג בגובה שתי קומות עם מדרגות, או באנג שנוצר על ידי 4 רב-אמנים מפורסמים מתחום הזכוכית ועולה מיליון דולר? הנה 5 באנגים מיוחדים מסביב לעולם שישאירו אתכם עם…

כמעט כל צרכן קנאביס יודע מה זה באנג, אבל למי יצא לראות באנג בגובה שתי קומות עם מדרגות, או באנג שנוצר על ידי 4 רב-אמנים מפורסמים מתחום הזכוכית ועולה מיליון דולר? הנה 5 באנגים מיוחדים מסביב לעולם שישאירו אתכם עם חשק לראש:

באנג הוא שיטת צריכה שנחשבת למזיקה פחות לעומת ג’וינט רגיל, וישנם לא מעט צרכנים שמעדיפים “לעשות ראש” ולצרוך את הוויד שלהם דרך סינון מים וללא שימוש בניירות ואביזרים חיצוניים.

למעשה, האהבה לבאנגים מסביב לעולם (כמו תמיד בעיקר בארה”ב) היא כל כך גדולה, שפה ושם ניתן למצוא כמה “משוגעים” שהלכו בגדול ויצרו לעצמם באנג ייחודי שאין שני לו.

הנה 5 באנגים מיוחדים במינם שכנראה לא הייתם מתנגדים לעשות בהם איזה ראש:

1. מסיכת הזכוכית – עושים ראש על הראש

אחד הבאנגים המיוחדים ביותר בעולם – מסיכת הזכוכית – הוא דווקא פריט לא מוכר שלא קיים לגביו הרבה מידע, לאחר שהוצג על ידי אמן באנגים אנונימי יחסית בכנס אומנותי שנערך בקליפורניה בשנת 2015.

לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם
עושים ראש ב-360 מעלות עם מסיכת הזכוכית

כפי שניתן לראות, מדובר ב”מסכה” עשויה סבך של צינורות זכוכית, המחוברים כולם לראש אחד מרכזי ומיועדים להוביל את עשן הבאנג בתצורת 360 סביב ראשו של המשתמש בדרך אל פיו. מאז ועד היום נוצרו מספר חיקויים של המסכה, והמוצלח שביניהם הוא “המסכה של באבא-פט” שנוצרה בדימוי קסדת המלחמה של אחת הדמויות מסדרת סרטי “מלחמת הכוכבים”, ששייך לאספן פרטי מקולורדו.

2. ספינת הפיראטים – הבאנג המורכב בעולם

מרבית הבאנגים, גם המיוחדים שבהם, עדיין מחזיקים בצורה כלשהי שיכולה להזכיר מכשיר עישון, אבל הבאנג הזה מזכיר הרבה יותר כלי שיט עתיק מאשר משהו שאפשר לעשן דרכו.

לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם
עושים ראש ואז מפליגים – ספינת הפיראטים

עם תג מחיר של 30 אלף דולר, לא בטוח שמישהו ינסה בכלל לעשן ראש בספינת הפיראטים, אבל הבעלים שלה – קואופרטיב אמנים מקליפורניה – מבטיחים שהיא עובדת כמו כל באנג רגיל, רק שכנראה תצטרכו המון אוויר.

3. גולגולת הזהב – זה לא רק נראה יקר

הבאנג שנחשב לאחד היקרים ביותר בעולם ועונד תג מחיר בלתי נתפס של למעלה מ-100 אלף דולר, הוא “גולגולת הזהב” של המעצב האמריקאי סקוט דפ (Scott Deppe), שהעמיד לעצמו מטרה ליצור את הבאנג המפואר והנוצץ ביותר בעולם.

לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם
גולגולת מזהב שעולה מאה אלף דולר. תעשו ראש?

באנג זה עשוי כולו מזכוכית קריסטל המצופה בעלי זהב, שנחתכו מראש לפי צורה של עלי קנאביס ונערמו בכמויות גדולות כדי ליצור את המעטה החיצוני של הגולגולת. עד היום לא נעשה בה שימוש, והיא מוצגת במספר גלריות מתחלפות בקליפורניה, אורגון ונבדה.

4. ראש בעננים – הבאנג הגבוה בעולם 

הבאנג הבא ברשימה הוא דווקא לא חפץ אומנות יקר ערך, או בכלל פריט אזפנות מכל סוג שהוא. למעשה, הבאנג הגבוה בעולם שייך לשני חברים מקבוצת נפחי הזכוכית ‘GravLabs’ מאוסטין, טקסס, שהחליטו להשתולל ולהכין לעצמם כלי מסיבות אולטימטיבי.

לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם
תעלה קומה ותעשה ראש

מדובר בבאנג שמתנשא לגובה של למעלה מ-7.5 מטרים בצורתו הסופית, וניתן להשתמש גם במחצית ממנו בתור באנג נפרד בגובה של כ-4 מטרים. למרות שזה אולי מרגיש נחמד לעשות ראש בעננים, בגלל שמדובר בבאנג גדול כל כך, הוא מכיל גם משאבת אוויר קטנה שמסייעת למשתמש לסיים את הראש האימתני ולהצליח לשאוף את העשן מהחלק העליון.

אגב, הבאנג הזה עקף את השיאן הקודם “באנגזילה” בכמעט מטר שלם, והפך רשמית לבאנג הגדול ביותר בעולם גם לפי קטגוריות של רוחב ומשקל כולל.

5. כס המלכות – הבאנג היקר בעולם

כמה רמות מעל הבאנגים “היקרים” שנמכרים בעשרות אלפי דולרים לקהל של סלבריטאים עשירים וחובבי וויד אחרים בעלי אמצעים, ניצג באנג אחד יחיד ומיוחד עם תג מחיר של מיליון דולר (!) שכנראה לא הולך להימכר לאף אחד לעולם.

כס המלכות עשוי כולו מזכוכית קריסטל באיכות הגבוהה ביותר, וכל מילימטר בו עבר עבודת עיצוב, שיוף וגימור ברמה הגבוהה ביותר כדי להפוך לדמות אחד שלמה ללא חלקים נפרדים – מלבד כמה יהלומים שמשובצים בתוך הגולגלות שעל גבי הכס.

לא סתם ראש - 5 הבאנגים הכי מיוחדים בעולם
מיליון דולר ויש לכם באנג – כס המלכות

באנג זה נוצר על ידי 4 מהאמנים הכי גדולים ומוכרים בתעשיית הזכוכית – סקוט דפ (Scott Deppe), באנג’ו (Banjo), דארבי (Darbi) וקלינטון רומאן (Clinton Roman) – ששיתפו פעולה כדי ליצור את הבאנג היחיד בעולם שאף אחד לא יוכל להתעלות מעליו, לפחות לא בינתיים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות