ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
באנג במוזיאון

באנג במוזיאון – המוזיאון מוריד ראש

שתפו את החברים

באנג במוזיאון – מוזיאון PowerHouse באוסטרליה החליט לנסות להגיע גם לקהל צעיר. לכן אולי לא יפתיע לראות שם, כחלק מתצוגת האמנות, את מה שכל כך מזוהה עם קהל היעד – באנג. לבאנג הספציפי הזה, הנתון בבקבוק שכל אוסטרלי מזהה מייד,…

באנג במוזיאון – מוזיאון PowerHouse באוסטרליה החליט לנסות להגיע גם לקהל צעיר. לכן אולי לא יפתיע לראות שם, כחלק מתצוגת האמנות, את מה שכל כך מזוהה עם קהל היעד – באנג. לבאנג הספציפי הזה, הנתון בבקבוק שכל אוסטרלי מזהה מייד, יש השפעה על התפתחות התרבות באוסטרליה, על פי המוזיאון. הוא נראה פשוט מאוד – בקבוק פלסטיק וצינור תקוע בו, כמו עוד באנג שכל מעשן מתחיל הכין בעצמו.

 

אבל זה לא בקבוק פשוט. שם “היצירה” הוא Orchy Bong. אורצי׳ היא חברה שמייצרת מיצי פירות, והבקבוקים שלהם ניחנים בגודל והצורה המושלמים ליצור הבאנג. זו אולי הסיבה שצעירים רבים צורכים את אורצ׳י, וזו גם הסיבה שהכינוי השגור בפי האוסטרלים לבאנג מתוצרת ביתית הוא – אורצ׳י.

 

באנג במוזיאון – הבאנג שמוצג במוזיאון נעשה ב-1996 ונראה בדיוק כמו כל אורצ׳י אחר. וגם הצינורית המחוברת לא מעוררת פליאה, זהו קטע מצינור השקייה. אולי לא מדהים שבאותה תקופה התקבלו תלונות רבות על צינורות השקייה שנחתכים באופן מיסתורי. סיכוי סביר שבני הנוער בשנות ה-90′ העדיפו לחתוך מהצינור של השכנים, ולא של אבא.

 

מוזיאון PowerHouse מאמין שהבאנג מייצג את המהירות שבה נהגו להנות מדברים, ובאותה מהירות גם להפטר מהם, חוסר מחוייבות שמאוד מאפיין את שנות ה-90.

 

ובכל זאת, נראה שלכל דור מטרה זהה: להרגע עם איזה פרח.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות