ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

הנשים החזקות בתעשיית הקנאביס

שתפו את החברים

ינון מגל אולי בדרך החוצה מפעילות פוליטית למען קנאביס אבל אין חשש בתעשיית הקנאביס המון נשים חזקות שמקדמות אותה קדימה. ככל שהליגליזציה מתפשטת ברחבי העולם, נשים הופכות לחלק חשוב בתהליך ומחזיקות בתפקידים בכירים. הנה רשימה של הנשים החזקות בתעשיית הקנאביס….

ינון מגל אולי בדרך החוצה מפעילות פוליטית למען קנאביס אבל אין חשש בתעשיית הקנאביס המון נשים חזקות שמקדמות אותה קדימה. ככל שהליגליזציה מתפשטת ברחבי העולם, נשים הופכות לחלק חשוב בתהליך ומחזיקות בתפקידים בכירים. הנה רשימה של הנשים החזקות בתעשיית הקנאביס. כשקנאביס יהיה חוקי בישראל נשמח לכתוב מאמר על הנשים החזקות בתעשייה המקומית.

ג׳יין ווסט

בת 38 בעלים Edible Eats ו Women Grow

מאז הליגליזציה בקולורדו, ווסט לוקחת את סצנת הקנאביס למקום יותר אלגנטי. היא מפיקה אירועים וארוחות ערב שכוללות בעיקר מאכלי קנאביס. כמו כן היא הכוח המוביל מאחורי Women Grow, שעוזרת לנשים להתפתח בתעשייה שהולכת וגדלה ולקחת חלק ממנה.

 

jane_west

קטיה בלישפלד

יוצרת, כותבת ובימאית High Maintenance

בלישפלד ליהקה את הסדרה רוק 30 והיום יוצרת את סדרת האינטרנט High Maintenance שמספרת על מסעותיו וחוויותיו של שליח מריחואנה על אופניים בניו יורק. בלישפלד הפכה לאחת החלוציות בג׳אנר בנוסף לגאנג׳ כוהן יוצרת Weeds.

KATJA BLICHFELD

 

צ׳ארלו גרין

בעלת מועדון הקנאביס באלסקה.  גרין נחושה להביא לאלסקה את הבשורה ולהפוך את הקנאביס לחוקי והיא מצליחה למשוך הרבה מאוד תשומת לב.

green

המלאכיות הירוקות

שמן האמיתי לא ידוע ואין לכם סיכוי לגלות. הדוגמניות החמקמקות שהצליחו להפוך לחברת שליחויות סקסית במיוחד. מציעות שירותים שונים כולל משלוח 24/7 עד הדלת. שירות פרימיום במחיר סביר.

green-angles

 

שריל שומן

בת 54 בעלת מועדון הקנאביס בוורלי הילס, ידועה כמרתה סטוארט של המריחואנה. כמו כן מנהלת שריל שומן השקעות בסך 100 מיליון דולר בתעשיית הקנאביס.

sheril

סנאטורית דיאן סבינו

בת 51. סבינו נלחמת עבור ילדים הסובלים מאפילפסיה וזקוקים למריחואנה רפואית בצורת שמן מזן קנאביס עתיר CBD בשם Charlotte’s Web  המכיל כמות קטנה של THC כדי לא לגרום להם להשפעות פסיכואקטיביות. סבינו עומדת בחזית חקיקת קנאביס רפואי.

dian

טרייסי איגן מוריסי

בת 35, כותבת ועורכת. כתבה ב Vice והיתה אחת ממייסדי  Jezebel, שם הקימה את pot psychology

tracy

אילנה גלייזר

יוצרת ומככבת בקומדיה Broad City. הסדרה מדברת בשם עצמה.

ilana

בריטני ג׳יי קונפר

מנהל יחסי ציבור ושיווק בFORIA כיום קיימות 28 תרופות שונות המסייעות לשיפור ההנאה המינית של גברים המאושרות על ידי ה FDA ואפס לנשים. קונפר מקדמת מוצר של פוריה העשוי משמן קוקוס ושמן קנאביס שאמור לשפר את ההנאה המינית אצל נשים.

foria

סלוואה איברהים

בת 30 בעלת בוטיק הקנאביס המצליח  Blum ומשפיעה מאוד בסצנת הקנאביס בקליפורניה. כמו כן היא עומדת בחזית ההתרחבות האחרונה של אישורי תרופות לקנביס רפואי בכל רחבי ארה״ב.

ibrahim

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות