ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
טלגראס מקימה נבחרת של עורכי דין

טלגראס מקימה נבחרת של עורכי דין

שתפו את החברים

רשת ‘טלגראס’ עובדת בשבועות האחרונים על הקמת חברת “ביטוח פלילי” שתהיה מורכבת מנבחרת מנצחת של עורכי דין, ותגן על לקוחות הרשת במקרים של הסתבכות עם החוק. דוברי הרשת מוסרים כי “התקציב המכובד” שיהווה את שכרם של עורכי הדין ייאסף מכל…

רשת ‘טלגראס’ עובדת בשבועות האחרונים על הקמת חברת “ביטוח פלילי” שתהיה מורכבת מנבחרת מנצחת של עורכי דין, ותגן על לקוחות הרשת במקרים של הסתבכות עם החוק. דוברי הרשת מוסרים כי “התקציב המכובד” שיהווה את שכרם של עורכי הדין ייאסף מכל הלקוחות בשיטה דמוית מימון המונים, ויאפשר להקים רשת ביטוח אפקטיבית לכל העסקאות המתבצעות בה.

עורכי דין פליליים רגילים לעסוק באופן שגרתי בתיקים רבים של עבירות קנאביס, ולפי נתוני משטרה עדכניים נפתחים למעלה מ-20 אלף תיקים שכאלה בכל שנה על עבירות שימוש עצמי בלבד.

רשת ‘טלגראס’, שהייתה הראשונה להתחיל את מהפכת הסחר המקוון בקנאביס, עובדת בשבועות האחרונים על מהפכה גם בתחום המשפט הפלילי ומקימה נבחרת של עורכי דין מקצועיים שתגן על לקוחותיה.

מבטלים את הפחד מהממסד

נבחרת עורכי הדין החדשה תהיה מורכבת ממומחים לתחום המשפט הפלילי וכן לחוקי מיסוי בינלאומיים, במטרה לכסות את מרבית התחומים בגינם נעצרים ומואשמים צרכני קנאביס בישראל.

הרעיון מאחורי הפרויקט החדש והלא שגרתי של ‘טלגראס’, כך לפי פרטים שמסר לנו דובר של הרשת בראיון שנערך עמו הבוקר, הוא לנטרל את העוקץ של משטרת ישראל וליצור “תוכנית הגנה שווה לכל כיס” עבור לקוחות הרשת, שכל פשעיהם הוא רכישה של קנאביס לשימושם האישי.

גזר דין - קנאביס
בקרוב: ‘טלגראס’ נכנסת לאולמות המשפט

איסוף התקציב הלא מבוטל שיידרש כדי לממן את הפעילות המשפטית יתבצע במודל דמוי חברת ביטוח: כל לקוח ברשת שרוצה לרכוש לעצמו “פוליסת ביטוח” שתבטיח לו סיוע משפטי מלא בעת הצורך, יוכל לעשות זאת דרש חברת-בת חדשה של הרשת ולשלם בעבורה מחיר הנמוך בהרבה מזה של שכירת עו”ד פרטי.

כל עוד הביטוח הפלילי שרכש הלקוח יהיה תקף, הוא יקבל סיוע משפטי מיידי מאחד או יותר מעורכי הדין של הרשת במידה וייעצר או יזומן לחקירה במשטרה בעקבות עסקאות שביצע ברשת.

“בשנים האחרונות כולנו עדים לשינוי תפיסה משמעותי לגבי צמח הקנאביס, ובשנה האחרונה לבדה ראינו שהשינוי הגיע לשטח ואפילו תורגם לשינוי חלקי בחוק הרשמי”, מסר לנו דובר ‘טלגראס’. “אך עדיין, האתגר הגדול ביותר של צרכני הקנאביס הוא הפחד מהסתבכות עם החוק, והעשייה הנוכחית שלנו מכוונת כדי להביא לשינוי והקלה גם בתחום הזה”.

“מטרת הפעילות המשפטית שלנו היא בראש ובראשונה להוריד את הפחד משלילת זכויות אדם בסיסיות, ולתרום להעלאת הביטחון בקרב אזרחי הקנאביס”, הוא מסכם.

סחר בקנאביס בכמויות קטנות
לא רוצים להסתבך? בקרוב יהיה ביטוח

נכון לכעת הביטוח של טלגראס עדיין לא זמין ללקוחות, אך לפי מידע שהגיע לידי מערכת המגזין ישנם כמה עורכי דין ראשונים שכבר הצטרפו לנבחרת החדשה, ובעוד מספר חודשים צפוי המודל להיות נגיש לכל לקוחות הרשת.

עורכי דין שמעוניינים להצטרף לנבחרת של ‘טלגראס’ נדרשים ליצור קשר ישיר עם מנהלי תהליך הגיוס, דרך יוזר הטלגרם @TelegrassLaw בלבד.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 7

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. צרכן |

    תותחים!
    טלגראס עושים עבודת קודש, בהתמדה ובנחישות שלא נראתה כמוה.

    1. ג'וני סלומון |

      עבודת קודש זה אולי קצת מוגזם, אבל אם הם באמת יצילחו להרים ביטוח כזה זה יהיה מדהים!

  2. לילו |

    אני חושבת שזה רעיון מדהים ומבורך

  3. איציק ישראל וולטר גרין |

    עוד דרך של טלגראס להרייוח כסף , טלגראס ממזמן הפכה למסחטת כספים ואיומים וכמובן לפלטפורמת שיימינג המנוהלת על ידי עבריינים

  4. שרית |

    תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
    טלגראס, תקימו כבר מפלגה

    1. ג'וני סלומון |

      חחחחחחח מפלגה זה באמת יכול להיות דבר אדיר

  5. סטלמך |

    עבודת קודש, סטארטאפ לכל דבר ועניין. פשוט גאוני

שינוי גודל גופנים
ניגודיות