ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

4/20 שמח! – 6 דברים לעשות בתאריך הכי ירוק בשנה

שתפו את החברים

ה-20 באפריל או ה-4/20, יום הקנאביס הבינלאומי, קורה ממש היום וצרכני קנאביס מכל רחבי עולם חוגגים את היום הירוק. לא משנה מה תחליטו לעשות בחג הלא רשמי הזה – בטוח יהיה לכם חיוך מרוח על הפנים, בעיקר כי תהיו מסטולים…

ה-20 באפריל או ה-4/20, יום הקנאביס הבינלאומי, קורה ממש היום וצרכני קנאביס מכל רחבי עולם חוגגים את היום הירוק. לא משנה מה תחליטו לעשות בחג הלא רשמי הזה – בטוח יהיה לכם חיוך מרוח על הפנים, בעיקר כי תהיו מסטולים בטירוף. אבל עבור סטלנים אמיתיים, ה-4/20 הוא סוג של יום הולדת שני.

בשנים האחרונות תעשיית הקנאביס עברה לא מעט שינויים לטובה. יותר ויותר אנשים “יוצאים מארון” הקנאביס, מדינות מחוקקות לגליזציה, אצלנו כבר יש מדיניות אי הפללה (בערך), נפתחות עוד ועוד חנויות למוצרי עישון, ממציאים גאדג’טים חדשים, טלגראס, אירועים ופסטיבלים ברחבי העולם והרשימה עוד ארוכה.

איזה כיף לחגוג את החג הזה כשיש כל כך הרבה שפע סביבנו. לא חסרות דרכים לחגוג: מאכלי קנאביס, וופורייזרים, זנים חדשים – רק תבחרו!

היום הכי שמח בשנה – 6 דברים שאפשר לעשות ב-4/20

אז לכבוד החג האהוב עלינו, החלטנו להכין מדריך מקיף עבור כל אלה שמחפשים משהו מגניב יותר לעשות מהישיבה הקבועה לשאכטה בסלון. ככה מתככנים את ה-4/20 האולטימטיבי:

1. השף הירוק – הכינו מאכלי קנאביס

מאכלי קנאביס או אדיבלס (Edibles), הם הסוד ל-4/20 מושלם. אם אתם לרוב סתם מעשנים פייסלים או מורידים ראשים, הגיע הזמן לשבור את שגרת העישון היומיומית ולהכנס למטבח.

ה-20 באפריל זהו יום חג. ביום הזה מומלץ לנסות דברים חדשים, ולצרוך קנאביס בכל הדרכים האפשריות. מאכלי קנאביס הם ללא ספק, הדרך המגניבה ביותר. אתם יכולים להכין בראוניז, משקאות או כל מאכל שבא לכם.

אם אתם מכינים אותם בבית, אתם לוקחים הימור על כמה חזק הם יצאו. לכן מומלץ לחשב מראש כמה THC אתם שמים ולמנן נכון את הכמויות כדי שלא תגזימו ולא תצליחו לקום מהספה.

2. לא טוב היות הסטלן לבדו – היפגשו עם חברים סטלנים

כן, אנחנו יודעים כמה אתם אוהבים את החברים הסחים שלכם, אם יש לכם כאלה. אבל בואו נהיה אמיתיים: החג הזה לא בדיוק בעדיפות הראשונה שלהם.

לכן אנחנו ממליצים לאגד את החברים הכי קרובים שלכם שאוהבים לעשן וויד כמעט כמוכם. אם אין לכם חברים שמעשנים, אתם תמיד יכולים לצאת לאחד האירועים ולמצוא פרטנרים כיפיים לעשן איתם, או פשוט לחגוג עם עצמכם.

3. סטלה מוזיקלית – לכו לראות הופעה

אחת ההצעות שלנו איך לבלות את ה-4/20, היא לחפש הופעה מגניבה.

בין אם זו הופעת מוזיקה, הצגת תיאטרון או מופע סטנד-אפ – אין כמו לשאוב קצת תרבות, במיוחד כשממש מסטולים ורק רוצים משהו להסתכל עליו במשך שעה וחצי מבלי לדבר עם אף אחד. אם אתם מהטיפוסים שלא מצליחים להפסיק לצחוק כשאתם ממש מסטולים, אז הופעה חיה זו ההצעה האחרונה שלנו.

סך הכל, אין הרבה שיכול להשתבש בהופעת מוזיקה קלילה. בין אם זו סתם להקה מקומית או אפילו כמה חברים שעושים ג’אם – מוזיקה תמיד עושה טוב על הנשמה.

4. אוכל ישמח לבב אנוש – תבחרו מקום מגניב לאכול בו

איזה מין 4/20 זה בלי המאנצ’? עבור רובנו, עישון ואכילה הולכים יד ביד – במיוחד אם אתם צורכים כמות היסטרית של וויד. אחרי הכל, זו מהות החג.

זה היום לא להתחשבן על כסף או על קלוריות, ופשוט לפנק את עצמכם. לכו לאכול במקום שהכי בא לכם, תזמינו את המנה הכי מושחתת שלא הייתם מזמינים באף יום אחר. תקופת החגים עוד לא נגמרה.

העצה שלנו? קחו את החברים הרעבים שלכם, ותחליטו מראש על מקום לפני שאתם מתמסטלים, או שפשוט תעשנו ותראה לאן הדודא שלכם לוקחת אתכם.

5. שחררו את היצירתיות שבכם

זה 4/20, למה לא לנצל את היום הזה (ואת כל הסטלות שבו) כדי להעמיק את הקשר עם הצד היצירתי שלכם? תעשנו קצת, שימו לכם מוזיקה מרגיעה ותתחילו ליצור. זה יכול להיות ציור, פסל, שיר או אפילו סיפור קצר. תנו לראש שלכם לקחת אתכם למחוזות חדשים.

אולי אתם כבר יוצרים במקצועכם ואז כל שנותר זה לבדוק כמה הפרודוקטיביות שלכם מתעצמת בהשפעת הפרח. אינספור אמנים ויצירות מפורסמות נוצרו בהשפעת קנאביס. אולי גם היצירה שלכם ביניהן ואתם פשוט עדיין לא יודעים!

6. פסטיבל וויד – לכו לאירוע קנאביס

אז כן, למרבה הצער השנה אין לנו מבחר רחב של פסטיבלים ביום הזה, אבל כן יש את ‘ליל הבאנגים הגדול‘ שהתרחש אתמול, ב-19 באפריל והמשיך עד הבוקר. אז אחרי שחגגנו עם באנגים באוויר בירושלים, וקמנו היום מאוחר כמו תמיד, עדיין אפשר להמשיך את החגיגות.

היתרון המרכזי הוא שהתאריך נפל השנה על יום שישי, אז גם בלי פסטיבלי וויד המוניים תמיד אפשר למצוא משהו מגניב וירוק לעשות בכל מקרה. אין כמו לנוח מליל הבאנגים עם יום פייסלים שמשי ורגוע, או לנשנש קצת גלידה בטעם קנאביס מתחת לשמש של ת”א.

מה שלא תעשו, אנחנו מקווים שרוח החג תנוח עליכם, ושיהיה לכולכם 420 שמח!

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 7

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. אורי |

    שכחתם את הדבר הכי חשוב כיאה לסטלנים.. להתבטל!

    1. ג'וני סלומון |

      כל מי שקם עכשיו כבר הספיק להתבטל. קדימה הגלידה כמעט נגמרה בסניפים 🙂

  2. בר |

    כל הכבוד אחלה של רעיונות

  3. מירי קובחידזה |

    לאכול גלידה בטעם קנאבייייייס
    🌸🌸🌸🌸
    רוצו לחנויות 👌🏻

  4. קאני |

    דרכים מעולות לחגוג את החג!

  5. נדב |

    אני יושב ותוהה דווקא מה נעשה בשנה הבאה ב20/4..

  6. רן |

    https://t.me/topgenetics

    זרעים איכותיים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות