ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הצעה 64

הצעה 64 – לקראת הלגליזציה בקליפורניה

שתפו את החברים

קמפיין רשת בשם yes on 64 רץ בארה”ב. ה64 מתייחס אל הצעה 64 שהיא היוזמה ללגליזציה מלאה בקליפורניה. ב -8 בנובמבר יתקיימו בחירות בשמונה מדינות בארה״ב, הציבור יחליט אם הוא בעד או נגד לגליזציה. בחמש מדינות (קליפורניה, אריזונה, מיין, מסצ׳וסטס…

קמפיין רשת בשם yes on 64 רץ בארה”ב. ה64 מתייחס אל הצעה 64 שהיא היוזמה ללגליזציה מלאה בקליפורניה. ב -8 בנובמבר יתקיימו בחירות בשמונה מדינות בארה״ב, הציבור יחליט אם הוא בעד או נגד לגליזציה.

meme64yes-1024x1024

בחמש מדינות (קליפורניה, אריזונה, מיין, מסצ׳וסטס ונבדה) יחליטו אם לעשות לגליזציה מלאה, שלוש מדינות אחרות (פלורידה, ארקנסו וצפון דקוטה) יחליטו אם להתיר שימוש בקנאביס למטרות רפואיות. מדובר כנראה בבחירות החשובות ביותר שהיו בארה״ב בנושא לגליזציה.

הקמפיין מציג אנשים מפורסמים שמצהירים שהם בעד לגליזציה כחלק משינוי המערכת המשפטית בקליפורניה, של רדיפה גזענית שכולאת אנשים שחורים על אחזקה, גידול וסחר בצמח ומעלימה עין מלבנים.

screen-shot-1027-am-copy

״הגיע זמן להפסיק את הרדיפה הממסדית של שחורים בגלל צמח שמזיק פחות מאלכוהול, ובו בעת לאפשר לאנשים פריבילגיים לבנים לעשות המון כסף ממנו.״ כך כותבת אוליביה ווילד בחשבון האינסטגרם שלה.

לנו נשאר רק לקוות שאולי הקמפיין הזה יעורר השראה ואמנים מפה יפסיקו לפחד ויתחילו לדבר בגלוי את מה שעל ליבם כשזה קשור לצמח.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות