ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

מדיניות הקנאביס? מפסיקים להרעיל את צעירנו

שתפו את החברים

“לא נאפשר לברוני פשיעה להשפיע על סדר יומם של התושבים ולהרעיל את צעירנו” ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז ת”א.  ניצב בנצי סאו, אני מסכים אתך לגמרי, אסור לאפשר לברוני פשיעה להרעיל את צעירנו. למעשה, אסור לאפשר להרעיל אף אחד- לא…

“לא נאפשר לברוני פשיעה להשפיע על סדר יומם של התושבים ולהרעיל את צעירנו”

ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז ת”א. 

ניצב בנצי סאו, אני מסכים אתך לגמרי, אסור לאפשר לברוני פשיעה להרעיל את צעירנו. למעשה, אסור לאפשר להרעיל אף אחד- לא צעירים, לא מבוגרים ואפילו לא זקנים כי תכל’ס, כולם צורכים קנאביס. עכשיו בוא נדבר בכנות על מה שאתה, אני וכל מי שהקדיש דקה מזמנו לחשוב על מדיניות קנאביס יודע. “ברוני פשיעה” לא מרעילים את צעירנו, מדיניות הקנאביס מרעילה את צעירנו. מגדלים המוכרים את היבול שלהם בשוק השחור עושים את מה שהם אמורים לעשות, לנצל כל מה שלא חוקי כדי לעשות ממנו כסף קל.

כשמדיניות האכיפה בישראל לא מבחינה בין סטודנט שמגדל שלושה צמחים לשימושו הפרטי למגדל שמקים סט אפ של 550 צמחים לשימוש מסחרי אז הסטודנט נרתע מלגדל וגורמים עבריינים מקבלים תחום עצום להתפרנס ממנו- גננות. לוקחים זרע, שותלים אותו בעציץ, מדליקים מעליו נורה, מטפחים אותו שלושה חודשים והופ! 10,000 ₪ רווח נקי מכל צמח. בלי מיסים, בלי פיקוח. תכפילו את זה ב550 או 2000 צמחים ותבינו למה אין אפשרות למנוע מאף אחד להרעיל את צעירנו. כסף קל וביקוש אינסופי, לא צריך לחצות גבולות ואם נתפסים שולחים איזה “קוף” שנבחר מראש למאסר של כמה חודשים תמורת פיצוי הולם.

“המטרה היא לייבש את שוק הסמים”

ניצב בנצי סאו, מפקד מחוז ת”א. 

ניצב סאו, אתה באמת מאמין שאפשר “לייבש” את שוק הסמים? אפילו בסינגפור בה מוטל עונש מוות על 30 גרם קנאביס לא הצליחו “לייבש את שוק הסמים”. יש מציאות, ובמציאות הזו מיליון ישראלים צורכים קנאביס. איפה שיש ביקוש, יש היצע. אז בוא נהיה הגיוניים ונציב מטרות הגיוניות.

לפני שנסביר איך מונעים מ”ברוני פשיעה” להרעיל אותנו חשוב להבהיר משהו, אין הבדל בין קנאביס רגיל לקנאביס “רפואי” שמגדלים שמונת המגדלים החוקיים ומסופק ל40,000 מטופלים בקנאביס רפואי בישראל. אם כבר הקנאביס של השוק השחור איכותי יותר בגלל הצורך להתחרות בשוק החופשי מול הקנאביס הרפואי הנמכר לקהל שבוי. גם אי אפשר לדבר על “סכנות הקנאביס” אם הצמח מספיק בטוח כדי שרופאים ירשמו אותו לעשרות אלפי ישראלים.

אז ניצב סאו, אתה רוצה למנוע מ”ברוני פשיעה” להרעיל אותי? אתה רוצה למגר את השוק השחור שמכניס מאות מיליוני שקלים מגננות? תן לי לגדל את הגראס שלי לעצמי. זה שאני מגדל צמח לעצמי לא צריך להפוך אותי לפושע. אפשר כן להבדיל בין מגדלים גדולים למגדלים קטנים ולבחור איזה סוג מגדלים אנחנו מעדיפים. אם ניצב בנצי סאו טוען שמגדלים גדולים הם בעיה, יתכן שהוא צודק ולכן צריך לחזק את הקטנים ולצמצם את הכוח של הגדולים. הרי מפכ”ל המשטרה כבר הצהיר ב2013 שלא מעניין אותו מי שמגלגל ג’וינט במרפסת אז למה שיהיה אכפת למשטרת ישראל ממי שמגדל לעצמו את הגראס לג’וינט במרפסת השנייה. לא מדובר פה על לגליזציה, אפילו לא מדובר פה באי-הפללה. מדובר בסדר עדיפויות. מי שמגדל לעצמו בבית וצורך את התוצרת שלו בבית לא אמור לעניין את משטרת ישראל. מי שעושה מזה עסק ודוחף את הסחורה שלו לקטינים צריך לשבת בכלא. זה עד כדי כך פשוט.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות