ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
ניירות גלגול עם THC - הטירוף החדש של שוק הפנאי

ניירות גלגול עם THC – הטירוף החדש של שוק הפנאי

שתפו את החברים

ניירות גלגול המכילים כמויות משתנות של THC ותורמים לחיזוק השפעת הקנאביס – זהו אחד הטרנדים החדשים והחזקים ביותר בקרב צרכני הפנאי של שוק הקנאביס בארה”ב. מלבד הגימיק המוצלח, מדובר במוצר שכן יש לו ערך כלשהו בחיזוק ההשפעה, אבל הוא קיבל…

ניירות גלגול המכילים כמויות משתנות של THC ותורמים לחיזוק השפעת הקנאביס – זהו אחד הטרנדים החדשים והחזקים ביותר בקרב צרכני הפנאי של שוק הקנאביס בארה”ב. מלבד הגימיק המוצלח, מדובר במוצר שכן יש לו ערך כלשהו בחיזוק ההשפעה, אבל הוא קיבל דירוג והגדרה של מוצר קנאביס לכל דבר ולכן ההפצה העולמית שלו מתעכבת.

ניירות גלגול הם אחד הנושאים הכי פחות מסובכים בעולם הקנאביס ואפשר לתמצת אותם בתור אמצעי חובה (למעשני הג’וינטים) שפשוט צריך לקנות פעם בכמה זמן. אמנם יש כמה דברים בסיסיים שצרכן מתחיל צריך לדעת על ניירות גלגול, אבל בחירת הנייר המועדף מסתכמת לרוב בטעם אישי ותו לא.

כעת, תחום חדש נפתח לאט לאט בעולם הקנאביס החוקי בארה”ב, בייחוד בשוק הפנאי שידוע בתור כזה שמאמץ וזורק מוצרים להיטים תורנים בכל שנה. תחום זה עוסק בניירות גלגול המועשרים בחומרים פעילים ובייחוד ב-THC, ואמורים לשפר ולחזק את השפעת הקנאביס.

מגלגלים עם פלוס – ניירות גלגול מועשרים

ניירות הגלגול החדשים הושקו על ידי חברת ‘The Clear’, ששיתפה פעולה בפיתוחם עם יצרנית הענק ‘RAW’, כדי ליצור פורמולה יציבה של THC שתחזיק מעמד ותהיה אפקטיבית לשימוש גם לאחר זמן אחסון רב שעובר הנייר עד לשימוש בו.

ניירות הגלגול הללו מועשרים כל אחד ב-100 מיליגרם THC (כמות נכבדת יחסית לצרכן מתחיל) בתצורת שמן, שמוספג בנייר בתהליך ארוך ורב שלבי. התוצר הסופי הוא נייר שמנוני מעט שלא רק מוסיף עוד השפעה, אלא גם מאריך את החוויה על ידי האטת הבערה של הג’וינט.

ניירות גלגול עם THC ומיצויי קנאביס - פיתוח חדש
מיצוי קנאביס – יש כבר בתוך הנייר

המותג תחתיו יצאה סדרת הניירות נקרא ‘Twax’, על שמה של השיטה במהלכה מוסיפים שמן, חשיש, ג’אראס או מיצוי קנאביס אחר בתצורה שמנונית או גושית לתוך ג’וינט מגולגל, שיטה שמכונה באנגלית Twaxing. ניתן לעשות זאת על ידי הכנסת המיצוי לתוך הג’וינט או על ידי טפטוף / עטיפה שלו סביב הג’וינט בצורת ספירלה.

שיטה זו אינה נהוגה בקרב צרכני קנאביס מנוסים, שיודעים בדרך כלל כי שריפה בתוך ג’וינט היא לא הדרך היעילה ביותר להשתמש כמעט בשום סוג של מיצוי. יש כאלה שעדיף לאדות, חלק עדיף לצרוך בבליעה או בספיגה תחת הלשון וחלק עדיף לערבב באוכל, אבל שריפה מלאה נהוגה רק בעישון ג’אראס וחשיש.

בשל סיבה זו, במשך זמן רב לא נעשה ניסיון מצד שום חברה להוציא ניירות גלגול מועשרים ב-THC או בחומרים פעילים אחרים (מלבד טרפנים, שיצאו לשוק כבר בכל תצורה אפשרית) שמשפרים את השפעת הקנאביס, עד עתה.

הסדרה החדשה של ניירות ‘Twax’, כך לפי הצהרת החברה, מיוצרת בשיטה שגורמת לכך שחווית העישון תהיה אחידה, איטית ויציבה בקצב בערתה, תוך מיצוי של כל החומרים הפעילים שהוספו לניירות.

ניירות גלגול עם THC - הטירוף החדש של שוק הפנאי
ניירות ‘Twax’ – שער לתרבות מוצרי THC חדשה

בתהליך הייצור של הניירות, מיצוי הקנאביס שמופק במעבדות של ‘The Clear’ נמרח בין שתי שכבות של נייר “סופר דק” וייחודי, ולאחר מכן הן נאטמות ונמחצות בלחץ גבוה כדי לייצר שכבה אחידה של נייר עבה.

החיסרון העיקרי והברור של הניירות המיוחדים טמון בעובדה שהם מגיעים בחבילות של 2 ניירות בודדים בלבד, ונמכרים כרגע במחיר של כ-20 דולר לחבילה. עם זאת, מדובר במוצר פנאי ייחודי שלא אמור לשמש אף אחד באופן תדיר, כך שזה לא אמור להוות בעיה לצרכן הממוצע.

חיסרון נוסף הוא ההגדרה שקיבלו ניירות הגלגול של ‘Twax’, בתור מוצר קנאביס לכל דבר המכיל חומר פעיל. הגדרה זו מונעת את האפשרות להזמין אותם לארץ באופן חוקי, אך אין בעיה להזמין אותם בשילוח בינ”ל לישראל באופן כללי.

נכון לכעת עדיין אין הרבה ביקורות של גולשים אודות המוצר החדש יחסית, אך הראשונות שבהן גורסות (כמצופה) שמדובר במוצר נחמד ששווה לכל אחד לנסות לפחות פעם אחת. אולי לא חידוש גדול, אבל בהחלט מוצר שפותח את הדרך לשילוב THC בעוד ועוד מוצרי פנאי.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות