ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם

לא סתם לגלגל – 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם

שתפו את החברים

כולם יודעים מה זה ניירות גלגול ומכירים את המידות והצבעים השונים, אבל כמה מותגים בעולם לקחו את המוצר השגרתי הזה והלכו איתו רחוק. מישהו ראה פעם ניירות גלגול מודפסים שנראים כמו שטר של מאה דולר? ומה לגבי נייר גלגול במטר…

כולם יודעים מה זה ניירות גלגול ומכירים את המידות והצבעים השונים, אבל כמה מותגים בעולם לקחו את המוצר השגרתי הזה והלכו איתו רחוק. מישהו ראה פעם ניירות גלגול מודפסים שנראים כמו שטר של מאה דולר? ומה לגבי נייר גלגול במטר רץ שמתאים גם לג’וינטים הגדולים ביותר? הנה כמה ניירות גלגול שיפתיעו אתכם:

ניירות גלגול נחשבים לאחד ממוצרי העישון הבסיסיים והשגרתיים ביותר, ולמרות שיש כמה דברים שכדאי לדעת עליהם, ההנחה הכללית לפיה “זה בסך הכל נייר גלגול” היא פחות או יותר נכונה, במרבית המקרים.

במקרים חריגים, כמו במקרה של כמה מותגים של ניירות גלגול מארה”ב שלקחו את המוצר הבסיסי הזה ועשו איתו קצת מעבר, התוצאה היא כמה סוגים של ניירות (הפעם בלי THC) שעשויים להפתיע אפילו את המגלגלים הוותיקים ביניכם.

5 המיוחדים – ניירות גלגול שלא הכרתם

1. וול סטריט סטייל – ניירות של מאה דולר

הטרנדים הגדולים האחרונים בעולם ניירות הגלגול – ניירות הזהב של המותג ‘Shine’ והניירות השקופים של ‘Clear’ – הוחלפו בשנה האחרונה בטרנד חדש של ניירות “וול סטריט” המודפסים בהעתק כמעט מדויק של שטרות של מאה דולר.

לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם
לעשן כמו בוול סטריט – “שטרות” של 100 דולר לעישון

מפאת המידה הגדולה שלהם, ניירות גלגול אלה מתאימים בעיקר לג’וינטים גדולים מאד (קינג סייז פלוס) שמיועדים למעגל עישון של כמה אנשים, ופחות לגלגול אישי.

ישנם לא מעט צרכנים שנרתעים מכמות הדיו שככל הנראה קיימת בניירות מסוג כזה, אך החברה שמייצרת אותם – Empire Rolling – מתחייבת כי הם עומדים בתקנים המחירים ביותר של משרד הבריאות.

2. ניירות עם פס מתכת – לאחיזה נוחה

מותג מוצרי העישון ‘Randy’s‘ מארה”ב, הוסיף טוויסט מאד מיוחד לסדרת ניירות הגלגול שלו – פס מתכת (לא מתכלה בחום) שמיועד לשמש כמחזיק לג’וינט במטרה למנוע ריח ותחושת שריפה באצבעות.

לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם
ניירות גלגול עם אחיזה נוחה – לא חם כמו שזה נראה

קהל היעד העיקרי של הניירות הללו הם אנשים שאוהבים לעשן את הג’וינט שלהם עד השאכטה האחרונה בהחלט, ובדרך כלל משלמים על כך בכוויות קטנות על קצות האצבעות. למרות שזה אולי נראה חם, המתכת אינה מתחממת ומאפשרת אחיזה נוחה של הג’וינט עד הרגע האחרון.

3. נייר במטר רץ – כמה לחתוך לכם?

אוהבים ג’וינטים ענקיים במידה שאף אחד אחר לא מכיר בה? רוצים לשבור את השיא בעישון הג’וינט הכי ארוך בעולם (אגב – 32 מטר) וזקוקים לחומר גלם? מה שאתם צריכים זה נייר גלגול במטר רץ.

לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם
נייר גלגול במטר רץ – ככה שוברים את שיא העולם

מרבית מותגי הניירות הספיקו עד היום לאמץ את המוצר ששווק לראשונה על ידי מותג ‘Pure Hemp’, שמציע גם לצרכנים המגזימים ביותר את אורך הנייר שדרוש להם למשימת הגלגול, לפחות עד 3 מטר לגליל.

אם אתם באמת רוצים לנסות לשבור את שיא העולם, כנראה תצטרכו ליצור קשר ישיר עם החברה כדי להזמין גליל אחד שיספיק לכם כדי לייצר ג’וינט רציף שלא כולל הדבקת ניירות נפרדים.

4. מתחזים לסיגריות – יותר נוח כשזה חוקי

בישראל, כמו במדינות רבות בעולם שעדיין לא אימצו לקרבן את הלגליזציה של צמח הקנאביס, ג’וינטים עשויים לסבך אתכם בצרה של מינימום אלף שקל קנס ומעלה. לכן, צרכנים רבים מחפשים דרכים להסוות את העישון שלהם במרחב הציבורי, וחברה אחת מארה”ב בשם ‘Urban Wraps’ החליטה לספק להם פתרון ייעודי.

לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם
ניירות הסוואה – מבחוץ, זה חוקי

מדובר בניירות גלגול שנראים מרחוק כמו סיגריה לכל דבר, ומספקים אפקט הסוואה שיסיט את חשדם של מרבית השוטרים. אמנם על הריח קשה להתגבר, אבל שמדובר במה שנראה בדיוק כמו סיגריה, במרבית הפעמים יהיה ניתן לצאת מזה בקלות.

כמובן שבמקום לקנות את הניירות הללו אפשר פשוט לרוקן סיגריות אמיתיות, לחתוך להן בזהירות את הפילטר מבפנים ואז למלא אותן מחדש בזהירות רבה עוד יותר, אבל צרכן חכם יעדיף כמובן את הבחירה הנוחה, ובעיקר את זו שלא דורשת מאמץ או מושכת תשומת לב בציבור.

5. קנגורו למתחילים – ניירות עם “כיס” 

גלגול ג’וינטים הוא פעולה פשוטה יחסית, אבל בכל זאת מדובר בכישור שצריך לרכוש עם הזמן ולא תמיד מתברכים בו מהנגיעה הראשונה. כדי להימנע מטעויות של מתחילים וכישלונות מרובים מדי, המותג ‘Pouch‘ החל לייצר ניירות עם “כיס” למתחילים.

לא סתם לגלגל - 5 ניירות גלגול מיוחדים שלא הכרתם
עד שתגדל להיות מגלגל – “כיס” למתחילים

הרעיון מאחורי הניירות הללו היא למנוע (או יותר נכון לדחות) את הצורך ללמוד את הניואנסים הקטנים שכרוכים בפעולת הגלגול, כמו למשל הדרך הנכונה לתפוס את הנייר ולגלגל אותו בין האצבעות כדי שלא ייפתח. גלגול בנייר עם “כיס” הוא פשוט הרבה יותר ולא דורש כלום מלבד יכולת מינימלית לגלגל את הנייר לכדי סגירה.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות