ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

ירוק בלב – 7 סיבות למה לצאת עם אישה שמעשנת קנאביס

שתפו את החברים

נשים סטלניות לא בהכרח יותר מיוחדות או מעניינות משאר בנות ישראל, אך הן בהחלט פרטנריות מצוינות שמציגות כמעט תמיד כמה מאפיינים חיוניים. החל משמחת חיים ושגרה של קלילות והומור, ועד כנות ופתיחות אשר הכרחיים לכל זוגיות בריאה. הנה 7 סיבות…

נשים סטלניות לא בהכרח יותר מיוחדות או מעניינות משאר בנות ישראל, אך הן בהחלט פרטנריות מצוינות שמציגות כמעט תמיד כמה מאפיינים חיוניים. החל משמחת חיים ושגרה של קלילות והומור, ועד כנות ופתיחות אשר הכרחיים לכל זוגיות בריאה. הנה 7 סיבות מדוע אישה שמעשנת קנאביס עשויה להיות פרטנרית נפלאה לחיים:

וויד הופך את החיים לפשוטים יותר, הרבה אנשים יודעים את זה. הוא משרה אווירה נעימה ולא שיפוטית, מחבר בין אנשים ומרגיע. אז גם כאן, כמו בכל דבר אחר, עישון קנאביס תמיד יהיה מהנה יותר עם אדם שיש לכם רגשות כלפיו.

כמובן שישנם ימים בהם רק רוצים לעשן לבד, לצאת למסע לילי בחיפוש אחר מאנצ’ או סתם להיזרק מול ‘נטפליקס’, אך עדיין – שום דבר לא משתווה לערב אפוף עשן ירוק יחד עם בחיר ליבנו.

מלבד העובדה שרק בת זוג סטלנית תבטיח לכם ערבים רבים באווירה זו, בנות שמעשנות קנאביס נחשבות למאהבות טובות יותר. המקור לסקס טוב הוא תקשורת והיכרות עם עצמך ועם הפרטנר, ולכן אישה שמודעת לעצמה ולגוף שלה, ויודעת לתקשר ולהעניק, נהנית הכי הרבה במיטה ודואגת שגם מי שאיתה יהנה לא פחות.

זוג מבוגר
זוגות שמעשנים יחד, עושים יותר סקס. בכל גיל.

כמו כן, בחורות מעשנות נוטות להיות יצירתיות יותר, לרוב מחזיקות בדעה מוצקה משלהן, לעיתים מרדניות אבל גם יודעות להתפשר ולפייס, ובעיקר יודעות לשמור על חופשיות, קלילות ורוגע. נשים כאלו הן פרטנריות אידיאליות בדרך למשפחה ולחיים מאושרים ומלאי אהבה, חיבור ותקשורת.

7 סיבות למה כדאי לכם לצאת עם אישה סטלנית:

אם בסיס זוגי מצוין לא מספיק לכם, הנה עוד 7 סיבות שבגללן כדאי לכם מאד לשקול לעבור לירוק:

1. בחורה סטלנית לא תספור קלוריות:

טוב, לפחות לא בקפדנות כמו סחית. נשים מעשנות יודעות ליהנות, גם מהדברים הקטנים. מכל נשיקה, מכל פאף, מכל ביס. בסוף, אין כמו בחורה שתזרום איתך על מאנץ’ של המבורגר ב-2:00 בלילה.

2. היא לא נתקעת על פרטים:

זה לא אומר שאין לה רגשות או רצונות, כמו לכל אישה אחרת, אלא פשוט אומר שהיא תדע “לבחור את הקרבות שלה”. לא לעשות פיל מעכבר, לא לנפח כל דבר, לדעת להבליג כשצריך, ואם זה לא מספיק חשוב – המון פעמים היא אפילו לא תזכור על מה רבתם.

3. היא כנה יותר:

בין אם זה בזוגיות, בעבודה, או עם חברות. נשים מעשנות כנות יותר, לטוב ולרע. עישון קנאביס הוא אקט חברתי, ובחורה מעשנת תדע בדרך כלל לתקשר ולומר את דעתה טוב יותר. כידוע, תקשורת טובה בה שני הצדדים יודעים לעמוד על שלהם, היא המפתח לזוגיות יציבה ובריאה.

אישה שמעשנת קנאביס
אישה שמעשנת יודעת לצחוק מכל הלב ולהנות מהדברים הקטנים

4. בחורה סטלנית יודעת לחלוק:

בין אם מדובר בהשקפות עולם, באוכל, במיטה או בקנאביס – נשים שמעשנות יודעות לחלוק. נשים שמבינות את ערך הנתינה והחשיבות החברתית שבלחלוק את ההנאה הפרטית עם אחרים, היא אישה לחיים. (רק אל תצפו שנחלוק אתכם את השמיכה, בכל זאת… נשים).

5. היא מאוזנת:

נכון, עישון קנאביס לא בדיוק נתפש בתור התחביב הכי אחראי בעולם. ובכל זאת, בחורה שמנהלת את הזמן שלה נכון, ומצליחה בכל זאת למצוא את הזמן לגנוב כמה שאכטות ביום מבלי להפריע לשגרה או למחויבויות שהיא צריכה לעמוד בהן – היא מולטיטאסקרית אמיתית.

6. היא יודעת לצחוק:

אבל לצחוק מכל הלב. לא איזה גיחוך עדין ומנומס, אלא צחוק מטורף והיסטרי עד שיוצא לה קולה מהאף. לא יהיה אכפת לה לעשות שטויות, להצחיק ולהיות ‘מכוערת’, מה שהופך אותה לאישה הכי יפה בעולם.

7. אף פעם לא משעמם איתה:

וויד גורם לך להעריך את ההנאות הקטנות בחיים. האוכל יותר טעים, הסקס יותר טוב, המוזיקה יותר מרגשת, הכל יותר כיף כשמסטולים. אז מה יכול להיות יותר כיף, מלעשות את כל הדברים הכיפיים האלה עם מי שאתה אוהב?

בקיצור ולעניין, לצאת עם בחורה שמעשנת זה לצאת עם החבר הכי טוב שלך, רק עם ציצים. ואנחנו יודעות שזה החלום של כולכם.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות