ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

סניף הידרושופ בחולון – חנות הדגל של הרשת

שתפו את החברים

סניף הידרושופ חולון חגג לא מזמן את פתיחתו הרשמית במסיבת בריכה עם די ג׳יי, אלכוהול, נשנושים ועוד הפתעות. החנות החדשה שגודלה 200 מ״ר, מחליפה את הסניף הוותיק במשמר השבעה ומשמשת כחנות הדגל של רשת הידרושופ. את הסניף החדש מנהל קובי, אחד…

סניף הידרושופ חולון חגג לא מזמן את פתיחתו הרשמית במסיבת בריכה עם די ג׳יי, אלכוהול, נשנושים ועוד הפתעות. החנות החדשה שגודלה 200 מ״ר, מחליפה את הסניף הוותיק במשמר השבעה ומשמשת כחנות הדגל של רשת הידרושופ.

את הסניף החדש מנהל קובי, אחד העובדים הוותיקים של הידרושופ שניהל עד לא מזמן את הסניף התל אביבי. קובי מעיד על עצמו כמי שנושם צמחים מלידה, הוא אוהב לשתף את הידע שלו בנושא, והידע שלו ושל הצוות בהידרושופ הוא עצום, החל משיטות גידול פשוטות ומהירות ועד לגידול במערכות הידרופוניות מורכבות.

הידרושופ ידועה כרשת שלא מתפשרת על איכות, הכוונה והדרכה וזאת הסיבה שביקור באחת החנויות ועכשיו גם בחולון, תהיה חוויה אינפורמטיבית בנושא גידול ביתי. מדובר באנשים שאוהבים צמחים ומאמינים בזכותם לצמוח.

DSC06968

DSC06970

DSC06973

אז גם אם אתם מתחילים ואין לכם מושג מה הצעד הראשון שאתם אמורים לקחת במסע שבגידול ביתי, הידרושופ הוא המקום לקבל את כל הידע בנושא עם צוות סבלני, בעל ידע נרחב ובעיקר עם המון אהבה לצמחים.

הידרושופ חולון 

א׳ – ה׳ 10:00 – 19:00

ו׳ 10:00 – 14:30

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. מתבאס |

    אתם עושים לעצמכם שירות שלילי עם הכתבות הפרסומיות האלה. כשאתם בעצם מפרסמים פרסומת לחנות שבבעלותכם ומציגים את זה כמאמר זה מריח רע, ואני קולט יותר ויותר אנשים בקהילה שמתחילים לסתום את האף…אני חושב שהידרושופ אחלה חנויות, וקאנה אחלה אתר, אבל כל מי שטיפה עוקב רואה שאתם משתמשים ב”עמותה” ככלי למכור ציוד גידול, ובלי להזכיר אף פעם את ניגוד העיניינים. צורת עבודה ישרה תמיד תחזיק מעמד יותר זמן.
    שיהיה בהצלחה!
    אגב, אם יש איזה הסבר להתנהגות הזאת, אשמח לשמוע ולהחכים (:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות