ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
לקראת החופשות - איך מתארגנים על וויד בחול?

לקראת החופשות – איך מתארגנים על וויד בחו”ל?

שתפו את החברים

להשיג וויד בחופשה בחו”ל (לא באמסטרדם) זה לא תמיד דבר פשוט, לפחות לא לתיירים ממדינות אחרות, אבל ישראלים שרוצים להשיג קצת חומר טוב מעבר לים יכולים בדרך כלל לעשות זאת בלי לחפש שום דילר מקומי. הקבוצות הישראליות “ישראגראס” ו-“טלוויד” העמידו…

להשיג וויד בחופשה בחו”ל (לא באמסטרדם) זה לא תמיד דבר פשוט, לפחות לא לתיירים ממדינות אחרות, אבל ישראלים שרוצים להשיג קצת חומר טוב מעבר לים יכולים בדרך כלל לעשות זאת בלי לחפש שום דילר מקומי. הקבוצות הישראליות “ישראגראס” ו-“טלוויד” העמידו מורשת נאה במקום ‘טלגראס’, ובעזרתן תוכלו להתארגן בקלות במגוון רחב של יעדי חופשה מוכרים.

נסיעה לחו”ל יכולה להיות עסק לא קל לסטלן. עד שמגיע הרגע להתרווח איפשהו, צפויות שעות של תורים מעצבנים בשדה התעופה, טיסה ארוכה (יותר או פחות), התייבשות בתור לביקורת הדרכונים וליד מסוע המזוודות, הסעה למלון ושאר טרטורים. כל זה ללא שאכטה. מקסימום סיגריה רגילה, בתא הזכוכית הקלסטרופובי והמצחין בטרמינל.

עם תום החוויה הקשה (שלעתים מעוררת ספקות לגבי כדאיות של נסיעות), הסטלן/ית מגיע ליעדו וכאן מצפה לו בעיה. כדי לא לקחת סיכונים, הוא לא טמן את הגראס שלו במזוודה והביא מהארץ ולפיכך מגיע בידיים ריקות וניצב מול סימן שאלה גדול. האם ואיך יוכל להתארגן כאן, רצוי בלי לבזבז זמן ולכתת רגליים, בלי להיעקץ, בלי להישדד (או גרוע מזה) ובלי להיעצר.

לקראת החופשות - איך מתארגנים על וויד בחול?
רוצים וויד בחו”ל? יש פתרון, והוא אפילו קל

בגלל לבטים אלו, צרכני קנאביס נוטים לצאת ליותר חופשות ביעדים בהם ניתן להשיג קצת וויד בלי יותר מדי מאמץ או סיכון מבחינת החוק המקומי, ובלי “להתארגן” במקומות או מטיפוסים לא נעימים. הבעיה בדרך כזו לבחור ביעד רלוונטי לחופשה שלא שוברת את הכיס (כמו ארה”ב) היא שנשארות בדרך כלל רק האופציות של אמסטרדם, ברצלונה וכמה יעדים אחרים כמו ברלין שבהם המצב לא ממש מסובך.

ומה לגבי מי שרוצה לצאת לתור את שאר העולם, ובכל זאת לעשות זאת עם קנאביס מקומי שלא הוברח במזוודה ולא נקנה בסיטואציה מלחיצה? אל דאגה, יש פתרון, גם אחרי עידן ‘טלגראס’.

כל ישראל חברים – הקבוצות שיעזרו לכם להשיג וויד בחו”ל

היום יש דרך אלגנטית בהרבה להתארגן בחו”ל, באדיבות הטלפון החכם. ‘טלגראס’, שכבר לא ממש איתנו, הייתה הראשונה שנתנה מענה לצורך של סטלנים ישראלים בחו”ל, להתארגן בצורה בטוחה ונעימה. בוט אוטומטי שהקימה, שאיפשר למצוא כיוונים גם בחו”ל, בלא פחות מ-40 מדינות.

כידוע, גם אחרי המכה הכואבת שחטפה טלגראס, לא חסרות בארץ קבוצות לרכישת קנאביס דרך הטלגרם, מ”המחתרת” הגדולה והוותיקה ועד קבוצות כמו “ישראוויד”, “טלכאן”, “ישראגראס”, “טלוויד”, “וויד 4 יו” ועוד.

לקראת החופשות - איך מתארגנים על וויד בחול?
וויד בחו”ל – לא ביג דיל

שתיים מהן – “ישראגראס” ו-“טלוויד” – מפעילות כיום גם ערוצי כיוונים בחו”ל שיעזרו לכם להתארגן ביעדים מוכרים רבים כמו קייב, לונדון, בוקרשט, אתונה, פראג, בודפשט, ברלין ואפילו אמסטרדם ויעדים רחוקים יותר בארה”ב ובמזרח.

רוצים לקנות וויד בחו”ל? הנה המקום לעשות בו את זה בקלות עוד לפני שעליתם למטוס:

ישראגראס – Ebay של וויד בחו”ל

קבוצת ההתארגנות בחו”ל של “ישראגראס” נחשבת לפעילה ביותר כיום בישראל, והיא פועלת במודל דומה של רשת סוחרים עצמאיים שמפרסמים את עצמם בקבוצה הראשית.

“אנחנו למעשה מהווים פלטפורמה פרסומית, שמקשרת בין הסוחר ללקוח”, אומר מנהל בקבוצה. “זה כמו Ebay. כל סוחר וויד, מכל מקום בעולם, יכול להירשם. כל לקוח, יכול לחפש כיוון בכל יעד בעולם”.

“במחיר אנחנו לא מתערבים. יש תחרות טבעית ברוב היעדים שיש בהם סוחרים, חלק ישראלים וחלק מקומיים. אנחנו נותנים רק טיפים לרוכשים איך ואיפה למצוא”, הוא מסכם. “כדי לשלוט באיכות, יש לנו בוט של ביקורות על סוחרים, אבל אין התערבות ישירה”.

טלוויד – המורשת המשופרת של ‘טלגראס’

ערוץ הכיוונים לחו”ל של רשת “טלוויד” הוא אמנם מעט קטן יותר, אך ניתן למצוא בו סוחרים ביעדים מגוונים עוד יותר ואפילו בלא מעט מקומות ביבשת דרום אמריקה.

בקבוצות השונות אליהן מפנה הערוץ אפשר למצוא גם טיפים של מטיילים ישראלים לגבי אנשי קשר אפשריים, אם זה הטבח היהודי הצנום במסעדה כשרה מסוימת בשטרסבורג, או הסיני עם הרסטות במזללה בבנגקוק.

“הקמנו את הערוץ כדי לעזור לישראלים שמטיילים”, אומר לנו מנהל מטלוויד, שמבטיח כי בקרוב עובר הערוץ הסבה לבוט אוטומטי “אתה שולח את השם של המדינה שאתה נמצא בה והמנהל שולח לך את הכיוון שם. הסוחרים הם ישראלים כמעט כולם, אבל לא רק”.

טלוויד - המורשת המשופרת של 'טלגראס'
גם באומן – “טלוויד” דואגים לכם

אחד היעדים החמים בשנים האחרונות לקהל הישראלי ולא רק בחגים, אלא בכל ימות השנה, היא העיר אומן באוקראינה, אתר העלייה לרגל לקברו של רבי נחמן מברסלב.

בטלוויד זיהו את המגמה וחנכו לאחרונה ערוץ פרסום בשם “טלוויד –חו”ל אומן“, שמספק פרחים ומוצרים אכילים למי שמגיעים לכאן מישראל, כדי להרים את ההילולות ולתרום לרוחניות.

אם אתם רוצים לסדר את עצמכם באומן, יש להזמין את המשלוח מראש. ההעברה מתבצעת בכמה דרכים: חבילה המועברת אליכם בשדה התעופה לאחת הנחיתה ולפני העלייה להסעות, על ידי שליח עם שלט. אפשרויות נוספות הן נהג שמביא את המשלוח עד אומן, או חבילה המגיעה על ידי חברת שילוחים פרטית בתוך 24 שעות וללא צורך להציג תעודת זהות. 

“ראינו שיש באומן ביקוש לגראס כל השנה, לא רק בחגים”, מספר המנהל. “אנשים נוסעים לשם להתפלל ומחפשים כיוון לרוגע. בראש השנה, הביקוש גבוה פי 30”.


מכירים דרך אחרת לתפוס כיוון טוב בחו”ל? ספרו לנו עליה בפייסבוק או בתגובות
איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 15

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. Jones |

    למי שרוצה כיוון בפראג יש אחלה בחור שדואג להכל באיכות גבוהה ומדבר עברית.
    שלחו לו הודעה בוואטס-אפ. חובה לרשום הגענו דרך ג’ונס אחרת הוא לא עונה:)
    +420776765157

  2. אופיר |

    ניסיתי להתארגן דרך הקבוצות חו”ל.
    כולם שם רק מנסים לעקוץ אותך.
    תזהירו את הישראלים….במקום לפרגן לישראלים בכיוון מנסים לעקוץ

  3. רוני |

    למישהו יש כיוון לאוסטריה??

  4. גימייי |

    יש למישהוו כיוון בורנה בבולגריה !!,???

  5. Drawol |

    אני רוצה לטוס לקלן-גרמניה\ האם ניתן להתארגן שם ?
    אם לא באיזה ערים יש קופישופס שכל תייר יכול לרכוש ממנו חוץ מאמסטרדאם

    1. סטלן |

      טסת בסוף חבר?
      אני טס באמצע פברואר,
      אודה לך אם תעזור בכיוונים או המלצות…

  6. איתי |

    איפה מתארגנים בבטומי ?

  7. אני |

    כיוון בנאפולי

  8. מני |

    היי מישהו יודע לגבי שוויץ ציריך יש משהו באיזור ?

  9. אברנם גל גאוי |

    מחפש לקנות ירוק באתונה

  10. אברהם גל גאוי |

    מחפש לקנות ירוק באתונה.תודה לעונים

  11. אמיר |

    למישהו יש כיוון בבנסקו?

  12. קובי |

    תיזהו בבוקרשט מישהו נוכל עקץ בשם אבי אזולאי.אל תשלחו כסף בpaybox

  13. אורי |

    חפש בטלגראם רודוסגראס כיוונים רודוס יוון
    https://t.me/rhodes_direction
    אחלה חומר, אחלה שרות

  14. משה |

    בודפשט??

שינוי גודל גופנים
ניגודיות