ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
הרגלי עישון

הרגלי עישון – קנאביס לא עושה אתכם עצלנים, ההרגלים הגרועים שלכם דווקא כן

שתפו את החברים

הרגלי עישון – אם אתם עושים שימוש בקנאביס שלא למטרות רפואיות, בשלב מסוים בטח עברתם דרך השלב של “אני חייב לעשות הפסקה, ולקחת את עצמי בידיים”, ואפילו אם לא נאלצתם להפסיק לגמרי, בטח הרגשתם שהמצב לפעמים דורש הפחתה משמעותית. מצב…

הרגלי עישון – אם אתם עושים שימוש בקנאביס שלא למטרות רפואיות, בשלב מסוים בטח עברתם דרך השלב של “אני חייב לעשות הפסקה, ולקחת את עצמי בידיים”, ואפילו אם לא נאלצתם להפסיק לגמרי, בטח הרגשתם שהמצב לפעמים דורש הפחתה משמעותית.

מצב כזה לרוב מגיע אחרי פישול שדחף לתחושות של צורך עז בשינוי הרגלים, לעשות מהפכה בחייכם, תוך שיקוף עצמי, חשיבת יתר ומתח מיותר. נשמע כייף, נכון? אז אם עוד לא נפגשתם בנקודה כזאת בקריירת צריכת הקנאביס שלכם, סביר להניח שתגיעו למצב כזה בשלב מסוים בחיים.

עצלנות 3

נהגנו בעבר להאשים את כל ההרגלים הרעים שלנו, בקנאביס: חוסר אחריות פיננסית, תזונה לקויה, שגרת אימונים לא סדירה, ויותר מכל, לדחות כל דבר למחר, החיים פשוטים הרבה יותר ככה. הרי מי רוצה לקחת אחריות על קיצורי הדרך שלו כשיש לו שעיר לעזאזל להאשים, כאן ממש מול הפרצוף.

אז האם הקנאביס באמת אשם?

כותבת לנו אחת הקוראות שלנו על הרגלי הצריכה שלה:

“אני לא הייתי שונה. לא הייתי חסרת פרודוקטיביות, עצלה, או גרועה בכללי כתוצאה מצריכה קנאביס, הייתי כל אלו בגלל אותם ההרגלים שפיתחתי עבור עצמי. וודאי, הירוק הזה יכול לגרום לכם לרצות לשקוע לתוך הספה ולבהות במסך למשך שעות ארוכות, רק כדי לגלות שזאת לא סדרה שמוקרנת על המסך, אלא בעצם שומר המסך של ה SmartTv שלכם. וברור, הוא יכול למסטל אתכם בשמונה בבוקר, ואז תרימו את הראש ותראו שכבר שמונה בערב, ועדיין לא עשיתם שום דבר חוץ מלהזמין משלוח של אוכל. אבל כל זה קורה אך ורק בגלל שהעדפתם את השאכטה שלכם על פני מחויבות ממשית שכבר הייתה לכם, וזו בדיוק הדרך בה אנכי צעדתי בה, זמן רב.”

דוגמה מיומו של אדם עצמאי עם הרגלי עישון לא יעילים

  • התעוררות.
  • רצון אמיתי לביצוע פעילות גופנית לפני שפותחים את היום.
  • שאכטה במקום..
  • מתחילים לעבוד…
  • מדליקים איזה פרק מסדרה טובה בטלויזיה.
  • מחשבה רצינית על להתחיל לעבוד ולתקתק דברים.
  • מדליקים ג’וינט..
  • בהייה..
  • סוף סוף מתחילים לעבוד באמת.
  • חושבים “כמה טוב היה אם היינו שומרים על אותה רמה של יעילות גם ביחס לאימון של הבוקר או הכתיבה של הצהריים
  • שאכטה..
  • מעולפים כבר מלהיות מסטולים כל היום.
  • מתעוררים באמצע הלילה מבואסים על עצמנו שעישנו כל היום, שוב.

היא מוסיפה – “הייתי נוהגת לומר לעצמי לא מעט שאני חייבת להפסיק, ובמרבית הזמן גם לקחתי הפסקות קטנות מהקנאביס. יחד עם זאת, שמתי לב שגם בהעדר הצמח הירוק והמופלא מחיי, עדיין לא עשיתי יותר מדי. המשכתי להבריז מאימונים, לא קראתי, בזבזתי זמן וכסף, ובהחלט לא אכלתי בצורה מסודרת ובריאה באופן שיטתי.

זה היה באותם הרגעים, כשבסופו של דבר זה הכה בי והסכמתי לקבל את האמת המרה, זה לא הקנאביס, זאת אני. זאת הייתה אני, היעדר כוח הרצון שלי, וההתנגדות שלי למשמעת עצמית. מסיבה כלשהי התייחסתי להפסקת צריכת הקנאביס כמו מטה קסמים שביכולתו לשנות אותי מקצה לקצה. אני רק ארבוץ לי כאן, ותראו לי את כל מה שצריך לעשות ואני משתלטת על הדברים בלי יוצא מן הכלל, מבלי שממש אצטרך לשנות את האופן שבו אני ניגשת לכל יום.

אני שמחה לבשר לכם שעליתי על המסלול האפקטיבי ודברים עובדים עבורי באופן חלק מאי פעם. אני אמנם מתרגלת את עצמי החדשה רק מנובמבר, אך אני יכולה לומר בהחלט שהיא כאן בכדי להישאר. במהלך הזמן הזה השלתי שמונה קילוגרמים ממשקל גופי, חשבון הבנק שלי כבר לא שולח מכתבי אימה, אני עושה יותר פרוייקטים באופן עצמאי, וגם הלקוחות שאני מטפלת בהם הפכו להיות נחמדים הרבה יותר, בגדול – הכל ממש סבבה!”

אם המעגל של שימוש לא נכון תוקע גם אתכם, זה בטח ישמח אתכם מאד לשמוע שגם אצלכם הוא יכול להישבר. יש לנו כמה המלצות בשבילכם, ויכול להיות נחמד לנסות אותם בעצמכם.”

תהיו כנים עם עצמכם

עצלנותאם קשה לכם להתמודד עם השפעת הקנאביס, אין מה לאלץ את עצמכם. יכול להיות שזה לא מתאים לכם לסגנון החיים שלכם כרגע, או אולי קיבלתם כבר את החוויה שלכם, והמערכת בגוף מיצתה את העניין, אז זה בסדר גמור. אבל החלק החשוב ביותר זה להיות כנים עם עצמכם. אם לא יהיו לכם ימים פרודוקטיביים מתי שאתם מסטולים כל היום, אז נא להתרחק מהחומר. אבל אם אתם לא רוצים להפסיק לעשן, אז הגיע הזמן להבין איזה תפקיד הקנאביס משחק בחיים שלכם ולתת לו להיות חלק מהחיים ולא כל החיים.

להחליט מתי כדאי ומתי לא כדאי לצרוך

זמן וכסף הם די דומים, את שניהם יש לבזבז בחכמה. אם כל הזמן שלכם מתבזבז על עישון והתרווחות על הספה, פרוש הדבר שהמטלות החשובות שלכם לא מקבלות שום התייחסות. זה לא בהכרח אומר שצריך להפסיק, זה רק אומר שצריך לדעת מתי כדאי ומתי לא כדאי לעשן. שוב, נדרשת כאן כנות עם עצמכם.

אז האם זה אפשרי לעבוד בסאטלה?

ישנן עבודות בתחומים שונים כמו אמנות, יצירה, מוזיקה וכד’, שבהם מאד מקובל לצרוך קנאביס, חלק גדול מהשירים הטובים בעולם נכתבו תחת השפעה של קנאביס.  אז כן, בסך הכל צריך להבין מה עובד יותר טוב עבורכם. אם סוטול לא מתאים לכם לעבודה, אז לפחות את הדברים החשובים ביותר הקפידו לעשות לפני הג’וינט של הבוקר, ובאופן כללי לשקול להעביר אותו לאחרי שקיעת החמה (4:20?), זה גם יגביר את הפרודוקטיביות וגם יאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף.

מדברים על כסף

עצלנות 5

תקציב להרגלי הקנאביס הוא דבר חשוב במיוחד. ניהול תכנון קפדני סביב שגרת וכמויות העישון חשובות לא רק לפרודוקטיביות, אלא גם לתקציב החודשי שמתנפח, במיוחד עם מחירי הקנאביס בארץ. חצאי ימים, או ימים שלמים ואף יותר מזה של הפסקות, יקצצו משמעותית את העלויות. גם תקצוב יומי, ורכישה נבונה של מוצרי עישון למשל, יסייעו לכם לנהל חשבון הוצאות חכם. כי לופ של חובות ממש לא משפר את הסאטלה.

בשורה התחתונה, אם אתם תולים את כל הבעיות שלכם בקנאביס, אז הגיע הזמן לקחת אחריות. לעשות שינוי בהרגלים הלא טובים, דרכי התייחסות ואופני התנהלות, הם הדרך, ואחרי זה אפשר יהיה להתחיל לחגוג את הצריכה האחראית.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות