ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
טיפול במריחואנה

ניו-יורק: 71% מהרופאים תומכים בשיטת טיפול במריחואנה

שתפו את החברים

בשורת הלגליזציה עדיין לא הגיעה לניו יורק, אבל המאבק על דעת הקהל מתחיל פעמים רבות דווקא במרשמי התרופות. סקר חדש מעלה כי הרופאים בעיר החשובה בעולם מצטרפים ליתר האומה האמריקאית ונותנים רוח גבית לטיפול באמצעות קנאביס ושיטת טיפול במריחואנה  באפריל…

בשורת הלגליזציה עדיין לא הגיעה לניו יורק, אבל המאבק על דעת הקהל מתחיל פעמים רבות דווקא במרשמי התרופות. סקר חדש מעלה כי הרופאים בעיר החשובה בעולם מצטרפים ליתר האומה האמריקאית ונותנים רוח גבית לטיפול באמצעות קנאביס ושיטת טיפול במריחואנה 

באפריל נפתחה חנות קנאביס בשדרה החמישית בניו-יורק, ועכשיו מסתבר שרוב מכריע של הרופאים במדינה תומכים בטיפול במריחואנה רפואית.

המחקר מתפרסם בתקופה שבה תושבים מתרגלים למדיקליזציה במדינת ניו יורק, כאשר שכנותיה, מסצ’וסטס וקונטיקט מקדימות אותה עם לגליזציה של הצמח, וניו ג’רזי צפויה להיות הבאה בתור.

השכנות התקדמו, ניו יורק “תקועה” עם רפואי

מחקר חדש שהתפרסם בכתב העת “Cannabis and Cannabinoid Research” מראה כי 71% מהרופאים בניו-יורק מסכימים כי קנאביס צריך להיות אפשרות טיפולית שתתאפשר למטופלים העומדים בקריטריונים.

מכאבים ועד פרכוסים – הסיבות לרשום קנאביס

החוקרים מאוניברסיטת ניו-יורק סקרו רופאים מטפלים בכדי לבחון את עמדותיהם בנוגע למריחואנה רפואית. מהמחקר עולה כי 71% מהרופאים מאמינים כי קנאביס צריך להיות חוקי למטרות רפואיות, וכי 76% מהרופאים העידו כי יש להם מטופלים אשר דיווחו על שימוש במריחואנה לצרכי הפחתת כאבים בשלב כזה או אחר של חייהם.

המחקר חשף גם כי 84% מהרופאים סבורים כי אופיאטים מהווים סכנה רבה יותר לבריאות המטופלים שלהם מאשר מריחואנה.

אופיאטים. אחת ההתמכרויות הנפוצות בארה”ב

במחקר נותחו תשובותיהם של 164 משיבים, כאשר מרבית הרופאים שענו לשאלון הגיעו מאזור העיר ניו-יורק וסביבתה. 50% מהרופאים שהשיבו לשאלון העידו כי נשאלו על ידי מטופלים בנוגע לטיפול במריחואנה רפואית בשנה האחרונה.

הסיבות שבגינן המליצו הרופאים על שימוש במריחואנה רפואית היו מגוונות וכללו הפחתת כאבים, עוויתות שרירים, בחילה ופרכוסים. השיקולים העיקריים של הרופאים בהחלטה על חלוקת מרשם למריחואנה רפואית היו ניסיון קודם עם מטופלים במריחואנה, והספרות הרפואית שלה נחשפו בנושא.

מדיקליזציה לכולם? פערי הידע עוד לא מאפשרים

החוקרים ציינו כי מרבית הרופאים במחקר תמכו בלגליזציה של מריחואנה רפואית אך מיעוטם מורשים לעשות כן ורובם העידו כי חסר להם הידע הנדרש בנושא.

הרופאים סברו כי דבר זה מעיד על כך שיש להתאמץ ולהעביר את הידע הנחוץ לטיפול במריחואנה רפואית ליותר מטפלים, ביחד עם קביעת קווים מנחים לשימוש בטוח בתרופה.

ממצאים אלו מצטרפים למחקרים אחרים מהם עולה כי יותר ממחצית הרופאים בארצות-הברית סוברים כי מריחואנה רפואית צריכה להיות חוקית, ולתמיכתם של מרבית הרופאים אונקולוגיים בשימוש במריחואנה לטיפול בילדים חולי סרטן.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות