ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

לגליזצית קנאביס – שוטרים אומרים כן

שתפו את החברים

בנובמבר הקרוב תתקיים הצבעה בקליפורניה, נבדה, פלורידה, מיזורי, מישיגן, אריזונה ומסצ׳וסטס על לגליזצית קנאביס. בקליפורניה, קבוצה של שוטרים, שופטים, תובעים ואנשי מקצוע אחרים שקשורים באכיפת החוק, קוראים לעצמם LEAP – Law Enforcement Against Prohibition, תומכים בלגליזצית קנאביס ובהצעת החוק שאומרת…

בנובמבר הקרוב תתקיים הצבעה בקליפורניה, נבדה, פלורידה, מיזורי, מישיגן, אריזונה ומסצ׳וסטס על לגליזצית קנאביס. בקליפורניה, קבוצה של שוטרים, שופטים, תובעים ואנשי מקצוע אחרים שקשורים באכיפת החוק, קוראים לעצמם LEAP – Law Enforcement Against Prohibition, תומכים בלגליזצית קנאביס ובהצעת החוק שאומרת שכל אזרח קליפורניה מעל גיל 21 רשאי להחזיק עד 30 גרם קנאביס לשימוש עצמי.

LEAP הוא ארגון ללא מטרת רווח שהוקם במרץ 2002 ומורכב מאנשי אכיפת החוק בעבר ובהווה וקהילות משפט פליליות, שמשמיעים את קולם על מחדלי מדיניות הסמים.

 

המתנגדים ליוזמה, שכוללים אף הם אנשי חוק כמו אגודת מפקדי משטרת קליפורניה ואגודת עורכי הדין המחוזית בקליפורניה, טוענים שלגליזציה תגרום לעלייה בשימוש קנאביס בקרב צעירים ולנהיגה תחת השפעה.

 

LEAP מצד שני טוענים שלגליזציה תסייע למערכת המשפט והאכיפה להתמקד בעיניינים רציניים יותר. היוזמה הזאת, הם אומרים, היא הזדמנות מצויינת לסיים את כישלון המלחמה במריחואנה, הדרך להפחית מכוחם של קרטלים שפועלים בקליפורניה, זה יתרום ביצירת משאבים נחוצים לאכיפת החוק, למערכת חדשה של פיקוח ובקרה שתשפר את בריאות ובטיחות הציבור.

 

אנחנו מחוייבים לסיים שנים של מדיניות קנאביס כושלת, שפגעה בחייהם של אינספור אמריקאים ומשפחותיהם, האטה את מערכת המשפט ושחקה את האמון שבין הקהילה למשטרה.

 

ואנחנו אומרים אמן.

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות