ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
להתארגן התארגנות קנאביס גראס טלגרם

להתארגן על קנאביס – כמה קנאביס תוכלו להשיג ב-1,500 ש״ח דרך הטלגרם?

שתפו את החברים

בעקבות נפילת טלגראס החלטנו לבדוק עד כמה קל או קשה להתארגן דרך אפליקצית טלגרם, ואיזה קנאביס ניתן למצוא כרגע בשוק. סקירת זנים. לאחר גל המעצרים של טלגראס והשמועות השונות על תפקוד חלקי בחודשים האחרונים, בדקנו מה חדש באפליקציה ואיך להתארגן…

בעקבות נפילת טלגראס החלטנו לבדוק עד כמה קל או קשה להתארגן דרך אפליקצית טלגרם, ואיזה קנאביס ניתן למצוא כרגע בשוק. סקירת זנים. לאחר גל המעצרים של טלגראס והשמועות השונות על תפקוד חלקי בחודשים האחרונים, בדקנו מה חדש באפליקציה ואיך להתארגן היום דרך המכשיר הנייד. לטובת המטרה, החלטנו להתארגן חמש פעמים שונות, בכמויות שונות ובמקומות גאוגרפיים שונים, בכדי להבין מה אנחנו קונים, כמה זה עולה לנו, האם זה איכותי ואיך אפשר לייעל את תהליך סינון הסוחרים.

התהליך היה פשוט, כיפי ומהנה. ככה זה שיש לך תקציב מהעבודה לקנות קנאביס. מערכת ״קאנה״ הקציבה לי 1500 ש״ח לטובת הבדיקה הזאת, והרעיון היה לנסות להתארגן כמה שיותר פעמים, כדי שנבין איזה מגוון של זני קנאביס קיימים כרגע בישראל של חודש יוני – יולי 2019. בנוסף למזומן, קיבלתי גם טלפון עם כרטיס סים חדש, ואפליקציית טלגרם בלבד על מכשיר הטלפון. המטרה הייתה להתארגן דרך האפליקציה מבלי שיש לנו אפילו איש קשר אחד.

אז יאללה, לעבודה. בשורת החיפוש באפליקציה התחלתי לחפש קבוצות לפי מילים כמו: ״קנאביס״, ״גראס״, ״טלגראס״, ״ירוק״ וכו’. מהר מאוד עלו לי הרבה קבוצות הקשורות לתחום, כמו: ״טלגראס כיוונים מרכז״, ״טלגראס כיוונים צפון״, ״הירוק של אסף גרניט״, ״מירי רגב קנאביס״ ועוד שמות של קבוצות שמצד אחר לא משאירות מקום לדמיון במה הן עוסקות, ומצד שני הושקע הרבה דמיון במחשבה על השמות.

החלטתי לשמור חלק מהקבוצות, ולחכות לערב, כדי לבצע את ההתארגנות הראשונה דרך האפליקציה. הקבוצות ששמרתי היו: ״כיוונים מרכז״, ״כיוונים אילת״, ״הקליניקה של ד״ר בץ״, ״העץ הנדיב״, ״קהילה ראשית סמים קלים״, ו״ג׳ונסון שובר את השוק״. שש קבוצות, סביר להניח שיהיה מעניין בערב כשאתחיל בהתארגנות הראשונה.

התארגנות ראשונה: להתארגן על 2 גרם בראשון לציון. ציון סופי: 7.5 

אנחנו בדירה של חבר לא רחוק מאזור הסינמה סיטי של ראשון לציון. היום הוא יום שני בשבוע והשעה היא בערך עשר בערב. כתבתי בשתי קבוצות שונות ששמרתי (כיוונים מרכז והקליניקה שך ד״ר בץ) את משפט הקסם הבא: ״מחפש שני גרם ירוק באזור ראשון לציון״, מה שגרם לשלל פניות מעניינות שהגיעו אליי באופן זריז. לרגע, הרגשתי כמו הנערה הכי יפה בעולם שכולם מחזרים אחריה, בתוך 3 דקות, קיבלתי יותר מ-15 פניות שונות! כולם היו בסגנון כזה, פחות או יותר: ״הי גבר, מחפש כיוון?״, ״הי אח, מחפש משהו מחשמל?״, ״ הי מלך, כמה מחפש?״, ״הי אחי, יש לי ירוק פצצה במחירים טובים״, ״מחפש גידול הידרופוני לפנים?״ ועוד שלל משפטי מפתח שרק מי שמתפקד על ירוק יכול לכתוב. 

התחלתי להתכתב עם כמה מהסוחרים, וביקשתי לדעת על איזה זן מדובר וגם לראות תמונות של הפרחים. כמעט כולם שלחו תמונות של פרחי קנאביס, וחלק אף הגדילו לעשות וצילמו את הקנאביס על דף נייר עם התאריך של היום ועם השם שלהם, כדי שאוכל לדעת שמדובר באמת בפרחים שיש להם. תמונה אחת גרמה ללב שלי לדפוק חזק: תמונה וגם סרטון שנשלח אלי, ובו רואים פרחים דביקים, יפים, ירוקים סגולים של הזן פרפל הייז, שמהסרטון נראו פשוט מושלמים, יכולתי ממש להריח את הריח הירקרק מהתמונה. אחרי כמה דקות התחלתי להתמקד בשתי שיחות שהיו לי: האחת עם בחור שהיוזר שלו היה ״אל צ׳אפו״ ועם אחר שקרא לעצמו ״מלך הקנאביס של ראשון״. שניהם שלחו תמונות של פרחים יפים ולידם פתק עם שם היוזר והתאריך, מה שגרם לי לבטוח עוד יותר באמינות שלהם ולא להרגיש שהם סתם מעבירים לי תמונות של פרחים שהם הורידו מהאינטרנט או קיבלו מסוחרים אחרים.

אחרי שבחרתי ב״אל צ׳אפו״, סיכמנו על מחיר ועל זמן: הוא ביקש 250 ש”ח לשני גרם כולל משלוח, ואני אמרתי לו שאני מסכים ל-200 ש”ח כולל משלוח, או לשלושה גרם ב-300 ש”ח כולל משלוח. סיכמנו על 300 ש”ח כולל משלוח והגעה אלי לכתובת. אל צ׳אפו ביקש שנבצע אימות. מה זה אימות? זהו שלב שבו אתה הרוכש צריך לשלוח כמה פרטים מזהים, כדי שהסוחר יוכל לדעת עד כמה שאפשר, שאתה לא שוטר אלא אדם אמיתי. לפי בקשתו, שלחתי צילום של תעודת זהות, סלפי שלי, צילום מסך מעמוד הפייסבוק שלי וסרטון שלי אומר את התאריך והשעה. דקה אחר כך הוא חזר אליי ואמר שהשליח בדרך ולהיות זמין.

כשניסיתי בשיחה לברר על איזה זן מדובר, או לפחות אם מדובר באינדיקה או סאטיבה, רפואי או גידול ביתי, או כל פרט אחר, נתקלתי בחוסר ידע מוחלט ובתשובות כלליות: ״זה אחלה תותים אחי״, ״אתה תקבל סאטלה לפנים״, ״זה גם וגם, הכל ביחד משהו מטורף״, קיוויתי שאקבל משהו שאוכל מעט לזהות אותו או להבין במה מדובר.

אחרי 45 דקות החלטתי לבדוק שהשליח באמת בדרך. סימסתי לבחור, ואחרי חמש דקות שבהם לא קיבלתי תשובה והתחלתי לפתח שיחות אחרות, הוא חזר אליי ואמר שהוא מעט מאחר, ומגיע עוד 20 דקות. בסוף, לאחר חצות וכמעט שעתיים אחרי שקבענו שהוא מגיע תוך שעה, הגיע בחור חביב שהזדהה בתור ״השליח״. הבנתי לפי השפה והסגנון שמדובר במישהו אחר מזה שהתכתב איתי בטלגרם. ביקשתי לראות את הפרחים והוא מיד הסכים והעביר לי חתיכת ניילון נצמד ובתוכה שניים שלושה פרחים קטנים, דרך די עלובה להתייחס לקנאביס שלך אם אתם שואלים אותי. פתחתי, הרחתי, מיששתי עם האצבעות, ושילמתי לבחור 200 ש״ח כמו שסוכם.

השלב הבא כבר היה להיכנס הביתה, לשקול את הפרחים שקיבלנו, לצלם עבורכם, לקצוץ, לגלגל ולטעום. חשוב לציין שהתמונה נראית טוב יותר מהמציאות, ובפועל מדובר בפרחים בינוניים בלבד, עם ארומה סבירה. המשקל? המשקל הדיגיטלי לא משקר – 1.7 גרם בלבד, נמוך משמעותית משני גרם ששילמנו עבורו. במבחן הטעם וההרגשה קיבלנו תוצאות טובות יותר: השאכטה הייתה נעימה, עם טעם טוב של קנאביס ובעודנו מעשנים, ההרגשה בגוף הייתה משמעותית ונעימה. אם היינו מקבלים את שני הגרם ששילמנו עבורם (או מעט יותר כפי שסוחרים אחרים פינקו אותנו) היינו ללא ספק שומרים את היוזר של הסוחר במועדפים שלנו, אך מכיוון שאנחנו אוהבים לקבל מה ששילמנו עבורו ואפילו קצת יותר, החלטנו להתקדם הלאה. הניסיון להבין באיזה זן מדובר לא הצליח, ואנחנו משערים שמדובר בגידול ביתי מזרע לא ידוע, כנראה אוטומטי היברידי.

פרח קנאביס התארגנות קנאביס טלגרם פרח קנאביס התארגנות קנאביס טלגרם פרח קנאביס התארגנות קנאביס טלגרם
חלק מהתמונות שזרמו אליי. 

התארגנות שנייה: להתארגן על 5 גרם בקריית אונו. ציון סופי: 8

יום אחר כך, ופחות שני גרם שנשרפו בישיבת ערב בראשון לציון, ואנחנו רוצים להתארגן שוב. היום אנחנו בקריית אונו, בדירה של חבר שגר קרוב מאוד לקניון המקומי, והשעה היא שעת צהריים. פותח את הטלגרם ובודק מה פורסם בקבוצות שאני שותף בהם, ורואה מעל ל-500 הודעות! מסתבר שהוסיפו אותי לקבוצות אחרות במהלך הלילה, ואני עכשיו נמצא בלא פחות מ-15 קבוצות שקשורות לקנאביס, ובכל רגע נתון מתפרסם שם סוחר אחר עם פרחים או מבצעים מעניינים.

החלטתי לנסות ולכתוב בכמה קבוצות, וגם במקביל למצוא מודעות שמעניינות אותי. אחרי רבע שעה כבר הייתי עמוק בשיחות עם יותר מחמישה אנשים, וקיבלתי תמונות וסרטונים קצרים של הפרחים המוצעים למכירה. הפעם רציתי לבדוק עד כמה אני יכול לכווץ את המחיר ולקבל כמה שיותר בכמה שפחות. רציתי לקנות 5 גרם, והמחירים נעו בין 350 ל-500 ש״ח כולל משלוח. אחרי שיחה קצרה עם סוחר קנאביס ששלח תמונה וסרטון, סיכמנו על מחיר של 350 ש״ח לחמישה גרם כולל משלוח. מחיר סביר, השאלה האמיתית היא איך הסחורה. הבחור טען שמדובר בזן קנאביס שנקרא סופר גלו, ואני קיוויתי שמדובר באינדיקה שתדביק אותי לכורסא ובגלל זה השם.

לאחר בערך 40 דקות השליח התקשר אליי ממספר לא מזוהה וביקש ממני לרדת למטה. אחרי דקה שתיים הוא הגיע בטוסטוס, הביא לי את הפרחים וביקש את הכסף. כמובן שבדקתי קודם את הנראות ואת הריח של הפרחים, והייתי מרוצה בשלב הזה מספיק כדי להעביר לו את הכסף.

בבית אחרי חצי שעה, הבנתי שמדובר באחד הגידולים היפים שראיתי לאחרונה: פרחים אשר יושנו כהלכה והפיצו ארומה מתקתקה. אחרי שנגעתי בפרחים ושקלתי אותם במשקל כיס דיגיטלי (5.2 גרם) הידיים שלי נהיו דביקות. זה הרגיש מאוד מבטיח, ואכן בשלב של העישון הרגשתי מאוד מהר את הקנאביס נכנס אל תוך הגוף, ותוך רגע הגיעה מעין הקלה לגוף, ותחושת נינוחות, אחרי חצי שעה אפילו הרגשתי צמרמורות וזרמים בגוף, ההנאה הייתה גדולה וברוב כבוד שמרתי את היוזר של הבחור שמכר לי מהסופר גלו המשובח הזה. 


אחת מההודעות ששלחו אליי. 

התארגנות שלישית: להתארגן על 10 גרם באילת, ציון סופי:4 

לכבוד הפאנג׳ויה, ירדנו גם אנחנו לאילת, ועניין אותי לבדוק מה יכול להשיג אדם שהגיע לאילת ללא קנאביס, גם אם נראה היה שאין אדם כזה. בשעה שש בערב, עם כוס רום וקולה ורגליים בבריכה, חיפשתי בכל הקבוצות שלי משהו שקשור לאילת, ואכן תוך רגע מצאתי קבוצה שנקראת ״כיוונים אילת״.

כתבתי בקבוצה שאני מחפש בין 2 ל-5/10 גרם של ירוק איכותי וטעים, ומחפש משלוח לאזור המלונות באילת. אחרי כמה דקות התחילו לזרום אליי הודעות, אבל בכמות נמוכה יותר מכמות ההודעות שקיבלתי במרכז הארץ. הבחור הראשון שדיברתי איתו הציע 5 גרם ב-300 ש״ח, מחיר שהיה נשמע מאוד מפתה. שלחתי לו את פרטי האימות שהוא רצה שכללו צילום מסך של הפייסבוק, צילום של תעודת זהות וסלפי שלי עושה ״וי״ עם היד מול המצלמה ומוציא לשון החוצה, ככה הוא ביקש ואני זרמתי.

הוא במקביל שלח לי תמונות של הפרחים ואמר שמדובר בזן לונדון של חברת איי.אמ.סי המשווקת קנאביס רפואי למטופלים בארץ. יצא לי לטעום כמה פעמים גידולים של החברה הזאת אבל אף פעם לא את זן הלונדון, ואני מודה שמאוד התגריתי ורציתי לקבל כבר את הפרחים היפים האלו. קבענו שהוא יגיע אל מחוץ ללובי של המלון שלי, בתוך 20 דקות. הוא אמר שהוא יכול להציע לי 10 גרם במחיר מבצע של 550 ש״ח כולל משלוח. ואוו, מדובר ב55 שקלים לגרם! כמובן שאמרתי לו כן. 

יושב בלובי של המלון ומחכה לבחור, ברור לי שהוא לא ייכנס ללובי, ואחרי 40 דקות או קצת יותר, הוא שולח הודעה שהוא על אופנוע שחור בחנייה קרוב ללובי. אני יוצא החוצה ורואה בחור שנראה צעיר. הוא מפוחד ועם קסדה על הפנים, ואני עושה לו סימן עם הראש. אני מראה לו את הכסף ומבקש לראות את הפרחים, והוא מעביר לי שקית שנראית כמו קנאביס רפואי אבל במבט שני מתגלה לי שזה חיקוי מאוד טוב. אני פותח את השקית, מריח את הפרחים ומעביר לבחור את הכסף.

בחזרה במלון, תוך כדי קיסוס וגלגול, אני מבין מהריח של הפרחים שמדובר בגידול חוץ ברמה נמוכה, ובטוח לא בגידול של אחת מחברות הקנאביס הרפואי. תוך כדי עישון אני מבין שבאמת מדובר כאן בקנאביס מאוד לא איכותי, והמחיר ששילמתי עליו גבוה משמעותית מהערך שלו, אין ספק שזה הוויד הכי גרוע שקניתי בשנים האחרונות.

התארגנות רביעית. להתארגן על 9 גרם ביד אליהו, ציון סופי: 9 פלוס.

שישי בערב, אנחנו בדירה של חבר ביד אליהו, ולמרות שאנחנו עם הרבה וויד איכותי וטעים סביבנו, אנחנו עדיין מחליטים להתארגן שוב ולבדוק מה יש לעיר הזאת להציע לנו בשישי בערב. מנסה לקצר בתהליך ההודעות ומשלוח האימותים, ומתרכז בניסיון למצוא פרחים הכי איכותיים שאני יכול למצוא. מתחיל כל שיחה בשאלה ״איזה זן יש לך״ ועונה על כל שאלה, בשאלה חזרה. הנה לדוגמה שיחה שניהלתי:

סוחר: ״כמה אתה מחפש?״

אני: ״איזה זן אתה מוכר? אפשר תמונה?״

סוחר: “מאיפה אתה? מחפש משלוח או לבוא לקחת?״

אני: ״שלח תמונה של הפרחים ונדבר, אבל תמונה של מה שיש לך באמת עם השם שלך ליד ולא תמונה שמצאת באינטרנט״.

סוחר: ״בטח גבר, שולח עוד שנייה״.

וכך, באמצעות הודעות ברורות וישירות, הצלחתי לסנן את רוב הסוחרים שלא הרגישו ככאלה שיש להם סחורה איכותית. בחור אחד בשם רז, פנה אלי אחרי שכתבתי בקבוצה ״כיוונים תל אביב״ שאני מחפש לקנות ירוק. ״אני מגדל בעצמי כמה עציצים, מחפש למכור ממש בקטנה, גג 40-50 גרם״. לאחר ששאלתי אותו איזה זן יש לו ושישלח תמונה, הוא תוך כמה שניות שלח תמונה של פרחים יפים חומים סגלגלים, עם השם שלו כתוב על דף ומצולם ליד הפרחים, וענה שמדובר בגידול בוטיקי ביתי שלו, של זן הגורילה גלו. שאלתי תוך כמה זמן הוא יוכל להיות ביד אליהו, והוא אמר שיכול להגיע עוד חצי שעה גג ושהוא תמיד מגיע לפני. זה נשמע מעולה, וקבענו להיפגש מתחת לבניין שבו התארחתי. אכן, לאחר 25 דקות רז שלח הודעה שהוא למטה. ירדתי לרחוב והוא צפצף לי מתוך יונדאי גטס לבנה ישנה, והזמין אותי להיכנס לרכב. אי אפשר היה להתבלבל בארומת הקנאביס הטעימה שהתפשטה באוטו, ורז התגלה כבחור חביב, גבוה רזה וממושקף. הוא העביר לי קופסת אחסון והניח על הדש בורד משקל כיס דיגיטלי (ממש כמו זה שמוכרים עכשיו בפאפיז), משך מהמושב שמאחוריו שקית ענקית מלאה בפרחים יפים (לדעתי היה שם 100 גרם לפחות) והניח כמה באצים גדולים ויפים על המשקל. סיכמנו מקודם על 5 גרם ב-400 שח כולל משלוח, אבל מכיוון שנשארו לי סה״כ 600 ש״ח מהתקציב שקיבלתי, שאלתי אותו כמה הוא יוכל לתת לי ב-600 ש”ח במקום ב-400 ש״ח, רז לא התבלבל והניח על המשקל עוד פרח קנאביס גדול ויפה, המשקל הראה 8 וחצי גרם, ורז הכניס את הכל לשקית אחסון והעביר לי, ״זה כמעט 9 גרם ב-600 ש״ח, אחלה מחיר תאמין לי״ הוא אמר, ואני עשיתי חישוב זריז בטלפון: זה 70 ש״ח לגרם, באמת אחלה מחיר. בבית כמה דקות אחרי, כשאנחנו מעשנים ג׳וינט של זן הגורילה גלו, אנחנו מתענגים על כל שאיפה ונהנים גם מהריח והטעם ובעיקר מהתחושה הנעימה והמשוחררת בגוף. אין ספק שזו הייתה העסקה הכי טובה שביצענו ומספר הטלפון של רז עובר למועדפים. 

ספרו לנו בתגובות על ההתארגנות האחרונה שלכם, איזה זן קניתם, כמה שילמתם עבורו ואיך הייתה החוויה. 

איך להתארגן על קנאביס בקלות – טיפים ממגזין ״קאנה״ להתארגנות טובה יותר בטלגרם: 

  1. העדיפו תמיד את הסוחר הרהוט יותר – אם הוא יודע להתנסח בצורה טובה יותר, עם סלנג נכון ועם כמה שפחות שגיאות כתיב, סביר מאוד להניח כי תקבלו את הוויד האיכותי ביותר. 
  2. שעות פעילות: כמו בשוק הכרמל, גם כאן יש שעות מוגדרות לפעילות (לרוב משעות הצהריים המאוחרות, נגיד 2 או 3 בצהריים, ועד 1 בלילה פחות או יותר) וכמו בשוק, גם כאן, המחירים יורדים ככל שהשעה מתאחרת, ואם אתם גמישים בכמות, תוכלו להשיג אחלה מחיר בסוף היום.
  3. תמיד תמיד תמיד – תסתכלו מראש על מה שאתם מקבלים לפני שאתם מעבירים את הכסף. שמעתי שהרבה כותבים את זה עוד בשלב השיחה הראשונית עם הסוחר, ומי שיש לו סחורה טובה ולא מתכנן לעקוץ אתכם, לא רק שיסכים אלא יגיד לכם מראש שבטח אין שום בעיה, ומי שפחות מאמין במה שהוא בא למכור לכם, יתחיל לפעמים כבר בשלב הזה לגמגם או לכתוב שאין מצב ושאתם שוטרים, וכל מיני האשמות שונות ומשונות.
  4. תמונה אחת שווה אלף מילים ויכולה לחסוך לכם הרבה זמן וכסף. תמיד תבקשו תמונות של הפרחים עוד בשלב הראשוני של השיחה.
  5. קודם פרחים ואחר כך כסף: לא משנה מה קורה, אמצו לעצמכם כלל ברזל: אתם קודם רואים את הסחורה (מריחים, בודקים טוב ורואים שמדובר בסחורה טובה, ובכמות הגיונית בהתאם למה שסוכם) ורק אחר כך משלמים. כל סדר פעולות אחר (לדוגמה: קודם להביא את הכסף ואחר כך לקבל את הפרחים) יגרום לכם, סביר להניח, לעסקה לא טובה עבורכם.
  6. איזה זן? לא להתבייש ולשאול בשלבים ההתחלתיים של השיחה על איזה זן קנאביס מדובר. כך תוכלו להבין אם מדובר במישהו רציני שיכול לספר לך מעט יותר על הקנאביס שהוא רוצה למכור לכם, או מישהו שסתם יכתוב לכם כל מיני משפטים כמו: ״אחלה סאטלה״, ״זה חומר מחשמל אחי״, “אין אצלי חראטות” ועוד יציאות כאלה שמסתמכות בעיקר על חוות הדעת של מי שמוכר לכם.
אחת מההתכתבויות בדרך להתארגן
אחת מההתכתבויות בדרך להתארגן

 

בהצלחה! 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 10

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

  1. יעקב |

    אחלה כתבה! כן ירבו בסגנון הזה…

    1. Marihuana |

      מוזמן להצטרף לערוץ:
      https://t.me/marihuanadoctor

      איכות מובטחת

  2. מתן |

    תפסיקו לעבוד יד ביד עם המשטרה בתור התחלה

    1. גלעד |

      בחדרה

  3. מתן |

    תפסיקו לעבוד יד ביד עם המשטרה בתור התחלה.

    *כל הסוחרים נתפסו אחכ הא.

    1. Sativa life |

      בדוק…
      רז שלח הודעה שהוא למטה. ירדתי לרחוב והוא צפצף לי מתוך יונדאי גטס לבנה ישנה, והזמין אותי להיכנס לרכב. אי אפשר היה להתבלבל בארומת הקנאביס הטעימה שהתפשטה באוטו, ורז התגלה כבחור חביב, גבוה רזה וממושקף.

      נשמע כמו תיאור לחוקר משטרתי תיאור מדוייק של הרכב והסוחר.
      אני אוהב את המגזין מאוד אך ביאס אותי שנותנים פרטים כאלה מיותרים שישמשו את המשטרה

  4. חיים |

    ערב טוב איך אני יכול להיצתרף

    1. Marihuana |

      איכות מובטחת!
      https://t.me/marihuanadoctor

  5. פופ |

    כל טלגראס שוטרים אל תתקרבו ואל תזמינו מאף אחד יבוא לכם שוטר לדלת

  6. מוו |

    כתבה מלשינה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות