ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
גידול עצמי

גידול עצמי – למה הקנאביס שלי טוב יותר?

שתפו את החברים

גידול עצמי – אם אתם כמוני, בקושי יש לכם את הזמן לבשל ארוחת ערב נורמלית, בטח שלא לעשות את כל הסידורים ותיקונים שאתן רוצות לעשות כבר שנים. אבל כשזה נוגע ללגדל לעצמי את הגראס, אני מפנה את הזמן. ולדעתי, גם…

גידול עצמי – אם אתם כמוני, בקושי יש לכם את הזמן לבשל ארוחת ערב נורמלית, בטח שלא לעשות את כל הסידורים ותיקונים שאתן רוצות לעשות כבר שנים. אבל כשזה נוגע ללגדל לעצמי את הגראס, אני מפנה את הזמן. ולדעתי, גם אתן צריכות. למה? זה חוסך לי עם כסף ואני יודעת בדיוק מה אני מעשנת מבחינת זן, דישון וריסוס.

אני ממש לא מגדלת מקצועית. אני מתחילה ששתלה את שני השתילים הראשונים שלה לפני פחות משנה אחרי שקראתי את המדריך הישראלי לגידול קנאביס. למגדלים יש ניסיון של שנים, טכניקה והבנה עמוקה של הצמח עצמו. אבל היכולות האלה משפיעות בעיקר על הכמות ולא על האיכות. מבחינת איכות, אין סיכוי שאני קונה בחוץ משהו שמתחרה בגראס שלי.

כשאני אומרת שהצמח שלי יותר טעים, מריח יותר טוב ומרגיש יותר טוב מכל צמח אחר אני לא באמת טוענת שאני האיינשטיין של הקנאביס. הסיבה שהקנאביס שגידלתי בבית טעים יותר, מריח יותר טוב ומרגיש יותר טוב (שלכם גם יהיה ככה) הוא בגלל שהשקעתי בו מאמץ וכל דבר שמשקיעים בו מאמץ מתגמל יותר מסתם משהו שקנית.

שלא תטעו – אם אתם עושים גידול עצמי כמו שצריך, יש לכם אחלה של סיכוי לגדל פרחים שהחברים שלכם באמת יתרשמו מהם. גם אם זה לא הכי טוב שיש בניסיון הראשון, אני יכולה להבטיח לכם שהגאווה שתרגישו מגידול מוצלח של הצמח הקסום הזה שווה את המסע של הגידול.

רוצות גם להתחיל לגדל? צריכות עזרה? הפורום שלנו לשירותכן

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות