ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish

אמסטרדם כבר לא לבד – 5 יעדים לחופשת קנאביס בלתי נשכחת

שתפו את החברים

  ככל שהלגליזציה ממשיכה להתפשט ברחבי העולם, כך נוצר סוג חדש של חופשה מסוג חדש שהיה קיים עד כה רק באמסטרדם: חופשת קנאביס. יעדי תיירות הקנאביס החלו לצבור תאוצה בשנה האחרונה, וקהל רב של מבקרים פוקד אותם בקצב שהולך ועולה…

 

ככל שהלגליזציה ממשיכה להתפשט ברחבי העולם, כך נוצר סוג חדש של חופשה מסוג חדש שהיה קיים עד כה רק באמסטרדם: חופשת קנאביס. יעדי תיירות הקנאביס החלו לצבור תאוצה בשנה האחרונה, וקהל רב של מבקרים פוקד אותם בקצב שהולך ועולה מדי חודש. הנה 5 יעדים בהם תוכלו לערוך חופשת קנאביס נהדרת, לא רק בתקציב רחב אלא גם עבור אלו הנופשים בצמצום יחסי:

 

תארו לעצמכם מקום שדואג לכל הצרכים שלכם, ללא פשרות. חופשה שמספקת מלון מפנק, נופים פסטורליים עוצרי נשימה, אטרקציות מגניבות, אוכל נהדר וכמובן, משהו טוב לעשן. חלום, לא?

יש לנו חדשות בשבילכם: החלום הזה קרוב מתמיד, ואמסטרדם כבר מזמן אינה היעד התיירותי היחיד עבור חובבי הפרח הירוק.

 

עידן תיירות הקנאביס

 

אם באמסטרדם צריך לצאת מהמלון בקור המקפיא של אירופה וללכת לקופי שופ בשביל לקנות וויד, חופשות קנאביס ביעדים אחרים יספקו לכם היום גם מועדוני חברים ושירותי משלוחים עד הבית.

יתרה מזאת, רבים מהמקומות השונים מציעים לאורחים טוויסט קטן בקבלת הפנים, ובמקום שוקולדים שמונחים על הכרית, במלונות ואתרי נופש תומכי קנאביס יחכה לכם ג’וינט מגולגל על הכרית. חלק מהמקומות אף מגדילים ראש ומספקים לאורחים עוגיית קנאביס, או שוברים והנחות להאפי אוור – “420 Happy hour” – בבר הקנאביס של המלון.

חופשה ירוקה. כי אין כמו לעשן עם מי שאוהבים

האתר ‘באד אנד ברייקפסט‘ (Bud and Breakfast), שמשחק המילים החמוד בשמו כבר מרמז על פעילותו, הוא בין אתרי האינטרנט הבודדים בעולם ששם לו למטרה לכבוש ולרכז את כל יעדי הקנאביס במקום אחד, ולהתמקד בשילוב הצמח הירוק בתוך חוויית החופשה האולטימטיבית.

לאלו שדואגים בנוגע לפרטיות, המיקום הפיזי של מקום האירוח נותר בעילום שם עד להשלמת ההזמנה. האורחים יודעים את הכתובת המדויקת רק לאחר הרכישה, כך ששהותם השלווה נשארת דיסקרטית עד לפרטים הקטנים.

 

חופשת הקנאביס הבאה שלכם – יעדים מומלצים

 

כמו כל סוג אחר של תיירות, גם בחיפוש אחר קנאביס חוקי ניתן לנפוש גם בתקציב גבוהה וגם בתקציב נמוך. הנה 5 יעדים שיציעו לכם חופשת קנאביס נפלאה שתגרום לכם לשכוח את אמסטרדם:

 

1. אורוגוואי – חלוצת הליגליזציה

 

החל משנת 2014, שימוש והחזקת קנאביס נחשבים חוקיים לגמרי באורוגוואי. מיותר לציין שמאז הלגליזציה, התיירות ותרבות צריכת הקנאביס באורוגוואי משגשגות. אז מה יכול להיות היעד הטוב ביותר לחופשת קנאביס מאשר המדינה היחידה בעולם בה הצמח חוקי לחלוטין? המדינה שבה מחיר הצמח הוא גם הנמוך ביותר בעולם.

 

יוקרה ירוקה:

 

מלון ‘קאסה סטפנו‘ (Casa Stefano) נמצא במרחק צעדים ספורים בלבד מעיירת החוף השקטה ‘אושיאנה דל פולוניו’ (Oceania del Polonio), ונחשב לידידותי מאד למעשנים.

קאסה סטפנו. שלווה כפרית באורוגוואי

המלון מתהדר בעיצוב איטלקי כפרי ומציע סוויטות מפנקות, הכוללות שני חדרי שינה, שני חדרי אמבט, סלון עם אח חמים וביתי, ומטבח שפונה לציאה לדק מרווח ואלגנטי. זהו המקום המושלם לצפות בשקיעה רומנטית ולעשן פייסל עם האדם שאתם אוהבים.
אז כמה כל התענוג הזה עולה? כ-300 דולר ללילה.

 

חסכוני וסטלני:

 

לאלה שמחפשים חוויה קצת פחות יקרה, ‘קאסה סרנדי‘ (Casa Sarandi) הוא המקום בשבילכם. מלון אכסניה זה מציע אווירה אמנותית בסגנון בוהמי, דירות עם נופים רגועים שמבודדים אותו מן ההמולה הסואנת של העיר הגדולה.

יחד עם זאת, הוא ממוקם ב’מונטה-וידאו’ (Montevideo), הלא היא עיר הבירה של אורוגוואי. המיקום שלו אסטרטגי, ומאפשר מצד אחד שקט ושלווה, ומצד שני ממוקם במרחק הליכה מכל הגלריות, המוזיאונים וחיי הלילה התוססים של אורוגוואי.
עד כמה זה יותר זול? המחירים מתחילים מ-75 דולר ללילה.

 

2. ג’מייקה – בירת הגאנג’ה

 

איך אפשר לעשות הפסקה מקנאביס כשנמצאים במדינה שהגאנג’ה, למרות שאינה חוקית לגמרי, היא חלק בלתי נפרד מן התרבות שלה? ג’מייקה בהחלט על המפה, במיוחד לאוהבי הקנאביס. זו הזדמנות נהדרת להתחבר לתרבות הראסטפארי המקומית, לנוח ולנפוש בחופים היפים, ליהנות ממטעמי המטבח המקומי, ולחוות את כל הקסם שלג’מייקה היפיפייה יש להציע.

 

יוקרה ירוקה:

 

מתחם ‘וילות ווינדפול‘ (Windfall Villas) הוא מקום עוצר נשימה הממוקם במרחק צעדים ספורים מ’מפרץ מונטגו’ (Montego Bay), וכולל בריכה פרטית ויציאה לדק עץ מפואר. מדובר בגן עדן טרופי עלי אדמות, אותנטי ורגוע, המספק כל מה שצריך עבור חופשה מושלמת.

וילות ווינדפול. מתחם אותנטי, אקזוטי ורגוע. ויש גם בריכה

ניתן לשוט ברפסודת במבוק במורד הנהר, לצאת לדיג או צלילה באוקיינוס, לשחק פינג פונג, או סתם לרבוץ בחוף היפהפה עם ג’וינט ביד.

מחיר: כ-250 דולר ללילה.

 

חסכוני וסטלני:

 

גם כאן, ישנו פתרון זול יותר. מדהים כמה פשוט לשכור דירה בג’מייקה במחיר מצחיק. זוהי אחת המדינות הבודדות שמציעות קנאביס ברמה גבוהה, ובגלל שהצמח מייצג את המדינה ואת התושבים באופן כה מובהק, ניתן להתארגן כמעט בכל מקום. לכן אין צורך להוציא המון כסף על חוויה מדהימה ואותנטית.

דירה זוהי אופציה נהדרת עבור אנשים שרוצים לחוות את החוויה הג’מייקנית האותנטית במיטבה, ולהכיר כמה חברים מקומיים ופרטנרים מעניינים לשאכטה כדי לחקור את העיר והתרבות המקומית.

מחיר: מתחיל מ-60 דולר ללילה.

 

3. איביזה – חיי לילה לצד רוגע ומדיטציה

 

איביזה היא אחד היעדים הצעירים והתוססים שתפסו מקום מכובד על המפה הירוקה בשנים האחרונות. נוסף על חיי הלילה הפרועים, איביזה מאופיינת גם בחופים רגועים, שלווה ואתרי נופש המספקים מוצרי קנאביס חוקיים לצד שיעורי יוגה ומדיטציה. ראו בכך הזדמנות חד פעמית לשהות באזור יוקרתי, ליהנות מוויד בשפע, ולחוות את הריגוש של אחד האיים הפופולרים בעולם.

 

יוקרה ירוקה:

 

המלון ‘סטייט אוף דה ארט 4 בד רום‘ או בתרגום חופשי – דירת ארבעת החדרים האמנותית (State-of-the-Art 4-Bedroom), ממוקם בלב איביזה, ונחשב לאחד מפנינות היוקרה לחובבי הקנאביס. זהו מלון מרשים הכולל ארבעה חדרי שינה יוקרתיים, בכל אחד מהם ישנו חימום, מסך פלזמה ומיטה נוחה וע-נ-קית.

דירת האמנים. בשביל 4 חדרים כאלה אני מוכנה שיקראו לי ואן גוך

למקרה שמתחשק לכם לבשל איזה מאנצ’, הדירה מצוידת במטבח מאובזר ומקצועי. כמו כן, יש במקום שלושה חדרי אמבט, ג’קוזי פרטי ומפנק, וכמובן שלל פינוקים ירוקים.

המחיר עבור התענוג? 860 דולר ללילה (עבור 4 חדרים).

 

חסכוני וסטלני:

 

יכול להיות לכם איביזה, גם אם אין הרבה בויזה. על אף שאיביזה נחשבת יקרה יחסית, ניתן למצוא מקומות נעימים, ידידותיים לקנאביס ובמחירים נוחים.

איביזה. גן עדן עלי האדמות

מלון ‘דוקווזה פלאייה‘ (Duquesa Playa), הוא מלון ברמה גבוהה שמעניק תמורה הולמת לכסף שלכם. החדרים נעימים, יש בריכת שחייה במקום, והוא נמצא במרחק הליכה מהחוף ומאטרקציות נוספות כמו קזינו, מועדונים ותיאטרון.

זהו המקום המושלם לנוח, לנפוש ולצבור כוחות ליום הבא, גם אם שינה ממוצעת בחופשה באיביזה עומדת על 4 שעות.

המחיר: כ-150 דולר ללילה.

 

4. אלסקה – נסיכת הקרח הירוקה

 

לאלה שמחפשים חווית קנאביס פחות קיצית, אלסקה היא המקום המושלם. חוויית הטיול האקסטרימית מעולם לא נראתה יותר מסקרנת, והמדינה מציעה נופים פסטורליים, בקתות חמימות, וקנאביס באיכות גבוהה.

נכון שהסטריאוטיפ הסטלני פחות מסתקרן מקאמפינג בטבע, טראקים ופק”ל קפה, אבל אין כמו לעשן ג’וינט ולהתחמם מול האח כשבחוץ קריר ומושלג.

אלסקה מציעה חוויה שונה מהחופשה הרגילה והבנאלית, ובהחלט מומלץ לנסות. תאתגרו את יכולת ההישרדות שלכם, תבחנו את הקשר שלכם עם הטבע, נסו אטרקציות מרגשות ומעניינות, וצאו לחקור את אחת המדינות היפות והייחודיות ביותר בארה”ב.

 

יוקרה ירוקה:

 

בבקתת ‘בר קריק לודג’‘ (Bear Creek Lodge) הממוקמת בעיר ‘קנאי’ (Kenai), תוכלו ליהנות מארוחות משובחות הכלולות במחיר של השכרת הבקתה. אם יש לכם מזל, אולי אפילו תזכו לחזות במופע המקומי – האייל הגדול ושני הגורים שלו שאוהבים לטבול בנהר בשעות הערב.

בר קריק. בקתה חמימה ומשפחתית בחיק הטבע

כמו כן, דיג, טיולים, שיט בקיאקים או ראפטינג הן רק חלק קטן ממגוון האטרקציות שיש במקום. בערב, תוכלו ליהנות מהזנים המקומיים האיכותיים ולצאת לגיחה עם גיטרה ומדורה ביער הלאומי הענק ‘צ’וגה’ המתפרש על 1.3 מיליון דונם.

אלסקה מהווה אפשרות מאד ייחודית וידידותית לכל המשפחה, והפתרון האידיאלי עבור אלו הרוצים לצאת לחופשה מגניבה עם הילדים.

המחיר: כ-500 דולר ללילה.

 

חסכוני וסטלני:

 

המתחם ‘חולמים באלסקה‘ (Dreamin’ in Alaska) ממוקם גם הוא בקנאי, אבל אל תיבהלו אם המחיר נמוך מדי, אין הפתעות לא נעימות. זהו מקום אירוח נהדר ומרווח המאפשר שהייה נעימה ונוחה לכל החברים והמשפחה שאיתכם.

הבקתה כוללת מטבח מדהים (לא רק ביחס למחיר), סלון מרווח, אח וחנייה בשפע. הכי ביתי, קסום ונעים.

המחיר: כ-200 דולר לבקתה.

 

5. קולורדו – הוויד הכי טוב בארה”ב

 

כשמחפשים חופשת קנאביס איכותית, איך אפשר לפסוח מעל המדינה הראשונה בארה”ב שחוקקה לגליזציה? נוסף על הנוף ההררי היפה והפעילויות השונות, בקולורדו יש זנים מופלאים ובין האיכותיים בעולם.

 

יוקרה ירוקה:

 

כשמדובר בערים ידידותיות לסטלנים, דנוור ללא ספק הפכה למקום עלייה לרגל לצרכני קנאביס רבים. אז בין אם אתם מחפשים מקום אירוח מרווח לכל המשפחה, מקום מפלט להרגע ולעשות יוגה, חופשת סקי או טיול רוחני, אחוזת ‘בלה ויסטה אסטייט‘ (Bella Vista) כוללת את כל מה שאתם מחפשים.

בלה ויסטה בדנוור. אירוח ביתי וכפרי המשקיף לנוף הרי הרוקי

האחוזה מתפרשת על פני שבעה דונם, מורכבת משלוש וילות ענקיות עם 12 חדרי שינה, ויכולה להכיל עד 35 אורחים. עם נוף מרהיב של הרי הרוקי, מובטחת לכם חוויה מפנקת, מרגיעה ויפה להפליא.

יתרה מזאת, האחוזה ממוקמת רק 10 דקות נסיעה מסטימבואט ספרינגס, אשר מציעה מרפאות לקנאביס רפואי וחנויות פנאי נגישות וזולות.

המחיר: כ-600 דולר ללילה (עבור וילה אחת).

 

חסכוני וסטלני:

 

מחפשים אירוח שלו וירוק? אז ‘באד אנד ברייקפסט’ (Bud and Breakfast) בדנוור הוא המקום המושלם עבורכם! מעבר לכך שהמארחים מספקים לכם וויפורייזר לשימוש בזמן שהותכם, הם גם מציעים שיעורים בבישול קנאביס והיכרות עם המגוון העצום של הזנים המקומיים. אם אתם חובבי אדיבלס, אתם הולכים ליהנות מכל רגע.

הרי הרוקי. נוף עוצר נשימה ליד דנוור

המקום משכיר צימר, על בסיס לינה וארוחת בוקר. הוא מציע מרפסת שמש שפונה לנוף של הרי הרוקי. כמו כן, גם המחיר סביר, כך שלא תצטרכו לשבור קופת חיסכון בשביל לצאת לחופשה ירוקה ומהנה.

המחיר: כ-300 דולר ללילה.

כמובן שיעדים אלו אינם היחידים במדינות הללו שידידותיים למחפשי שאכטה חוקית, אך הם המומלצים ביותר (TripAdvisor) על ידי גולשים בחודשים האחרונים. בתיירות כמו בתיירות, במרבית הפעמים שווה לסמוך על חכמת ההמונים.

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות