ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פריחה - השלב האחרון בדרך לקציר היבול שלכם

גידל  65 שתילי קנאביס ושוחרר למעצר בית

שתפו את החברים

בית משפט השלום בראשון לציון הורה היום, 18.10.20,  על שחרורו למעצר בית של תושב חולון , בן 48 החשוד בהפעלת מעבדת סמים בה גידל 65 שתילי קנאביס והחזיק סמים שלא לצריכה עצמית. כל זאת, חרף בקשת משטרת ישראל להורות על…

בית משפט השלום בראשון לציון הורה היום, 18.10.20,  על שחרורו למעצר בית של תושב חולון , בן 48 החשוד בהפעלת מעבדת סמים בה גידל 65 שתילי קנאביס והחזיק סמים שלא לצריכה עצמית. כל זאת, חרף בקשת משטרת ישראל להורות על המשך מעצרו ב- 4 ימים נוספים. 

ביום 13.10.20 , נעצר תושב חולון לאחר שנתקבל מידע מודיעיני במשטרת ישראל ולפיו, הנ”ל הפעיל מעבדה לצורך גידול סמים שלא לצריכה עצמית. בפשיטה שנעשתה על-ידי המשטרה ולאחר שניתן צו חיפוש, נמצאו לא פחות מ- 65 שתילים.

מעצרו הוארך תחילה בחמישה ימים לצורכי חקירה, אולם בדיון שהתקיים היום במסגרתו ביקשה משטרת ישראל להורות על המשך מעצרו ב- 4 ימים נוספים, קיבל בית משפט השלום בראשון לציון את טענות ב”כ עו”ד סיוון כהן והורה על שחרורו של החשוד למעצר בית.

במסגרת הדיון בבקשת המעצר של המשטרה, טענה ב”כ של החשוד עו”ד סיוון כהן כי “לא הייתה כל הסתעפות בחקירה, היחידה החוקרת לא פעלה בשקידה כדי לקדם החקירה ולהביאה לכדי סיום. בפועל, פעולות החקירה שנתבקשו על-ידי המשטרה והוגשו לעיון בית משפט, זהות לאלו שנתבקשו על-ידי המשטרה בדיון הקודם. במצב דברים שכזה, כאשר אין כל אינדקציה לעבירה של סחר בסמים, ראוי ונכון להורות על שחרורו של החשוד ממעצר לאלתר”.

בהחלטת השחרור של בית המשפט, קבעה השופטת זוהר דיבון כי “בשים לב לכמות הסמים שנתפסו, סוג הסם, בהעדר אינדיקציה לסחר בסמים והעדר עבר פלילי, סבורני כי המסוכנות הנשקפת מן החשוד אינה מחייבת הותרתו במעצר”. 

סיוון כהן עורכת דין
סיוון כהן עורכת הדין ב”כ החשוד

 

תגובת ב”כ החשוד, עו”ד סיוון כהן : “מרשי הינו אדם נורמטיבי נעדר כל עבר פלילי, שיתף פעולה באופן מלא עם צוות החקירה ומסר גרסה. במצב דברים שכזה בו היחידה החוקרת קופאת על שמריה ולא עושה כל שביכולתה בכדי לקדם את החקירה, אין כל מקום להורות על המשך מעצרו של מרשי. החלטתו של בית המשפט הינה החלטה נכונה ומתבקשת בנסיבות העניין”.

 

 

 

 

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות