ArabicDutchEnglishFrenchGermanHebrewRussianSpanish
פרינס

החדשות בירוק: פרינס, טסלה משיקה ירוק במיוחד, וקליפורניה

שתפו את החברים

למרות השמועות המוזרות, לאחר ניתוח שלאחר המוות התברר כי פרינס מת ממנת יתר של משככי כאבים, ככל הנראה. מקאנביס אגב אף אחד עדיין לא מת. http://www.attn.com/stories/8103/prince-autopsy-percocet-in-system?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=internal תארו לעצמכם שיש ברשותכם רכב שמטהר את האוויר בו באופן מידי. פי 10 מכל…

למרות השמועות המוזרות, לאחר ניתוח שלאחר המוות התברר כי פרינס מת ממנת יתר של משככי כאבים, ככל הנראה. מקאנביס אגב אף אחד עדיין לא מת.

http://www.attn.com/stories/8103/prince-autopsy-percocet-in-system?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_campaign=internal

פרינס

תארו לעצמכם שיש ברשותכם רכב שמטהר את האוויר בו באופן מידי. פי 10 מכל רכב אחר. עכשיו תארו לעצמכם שאתם מעשנים באוטו הזה ואף אחד לא יכול להריח את זה. אנחנו כמובן לא ממליצים או מעודדים לעשות כזה דבר, רק מספרים לכם כדי שתדעו. עכשיו תארו לעצמכם שמדובר גם ברכב חשמלי!  ובכן טסלה מוטורס פיתחה רכב כזה. העשן נשאב לתוך מערכת אווירור ויוצא, אלהים יודע לאן, הרכב מריח כמו חדש תוך דקות ספורות:

https://www.whaxy.com/news/tesla-model-x-hotboxing

https://www.youtube.com/watch?v=vs_X29DzUfo

בנובמבר הקרוב לקליפורניה תהיה ההזדמנות להצביע בעד לגליזציה מלאה. קליפורניה היא המדינה הראשונה בארה״ב שהכשירה קנאביס רפואי, ואחת המדינות שיותר קל להוציא בהן אישור רפואי. בסתיו הקרוב יוכלו אזרחיה להצביע בעד לגליזציה מלאה גם לשימוש פנאי.

http://time.com/4317869/california-legalize-marijuana-vote/

איך זה גורם לכם להרגיש?
שתפו את החברים
תגובות: 0

כתובת הדוא״ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים ב-*.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות